Реклама двигун торгівлі. І з цим висловом не посперечаєшся. Інтернет-магазину, як і багатьом іншим підприємствам необхідна реклама. Але реклама повинна бути ефективною, адже поруч існують і аналогічні магазини, які хочуть продати свою продукцію не менше, ніж ви. Зрозуміло, що саме ви, як бізнесмен, здатні придумати найбільш ефективну рекламу, показавши свій товар з найкращого боку. Але вам не варто мати на увазі, що способи рекламування товару можуть бути різними, і вони мають величезний вплив на те, наскільки ефективно буде працювати ваша реклама.
Де варто розміщувати рекламу інтернет-магазину?
Поговоримо про можливі канали розміщення реклами. Адже саме правильно обраний канал зможе забезпечити максимальну віддачу рекламних оголошень і залучити максимально можливу кількість відвідувачів. Слід пам’ятати, що ритм і швидкість сучасного життя, і те, що було актуально ще п’ять років тому, сьогодні вже може і не давати такої віддачі. Отже, ще через пару років сьогоднішні ефективні методи можуть вже й не бути настільки ж ефективними. Але все ж хочеться розглянути найпродуктивніші на сьогоднішній день способи. Застосовуючи їх на практиці, ви зможете домогтися найкращих результатів.
Як краще просувати
Якщо ваше завдання – створити якісний рекламний контент, який зможе незабаром підвищити рейтинг вашого інтернет-магазину і вивести його в ТОП, то варто мати на увазі найпродуктивніші канали реклами:
Реклама на телебаченні;
Тізерна реклама;
Реклама в соціальних мережах;
Реклама в пошукових системах;
Зовнішня реклама;
Реклама на радіо.
А тепер поговоримо більш докладно про кожному каналі.
Реклама на телебаченні
Технології в сучасному світі розвиваються дуже швидко, але все ж, коли мова заходить про рекламу, практично кожному з нас є саме телевізійна реклама. Це обумовлено тим, що ще до недавнього часу телебачення було найпопулярнішою і продуктивної рекламної майданчиком.
Але слід враховувати, що розвиток сучасних технологій відсунуло телебачення на задній план. Безумовно, біля екранів телевізорів є і зараз велика аудиторія, але в більшості своїй це люди старшого віку, для яких реклама інтернет-магазину не представляє ніякої цінності, оскільки інтернет-шопінгом вони не займаються. Є, на жаль, приклади невдалих рекламних кампаній інтернет-магазинів на телеканалах. Так, «Le Boutique» проводячи свою рекламну кампанію на телебачення, не врахував того фактора, що цільова аудиторія практично не дивиться телевізор, а користується іншими інформаційними каналами.
Тізерна реклама
Зараз мова не піде про ефективні методи реклами в глобальній мережі, оскільки тізерна реклама не зовсім підходить під це поняття. Такий вид реклами, спрямований на залучення клієнта своїм інтригуючим заголовком, все ж має суттєвий недолік.
Шахрайство. Саме про нього йде мова. Більшість використовують подібну рекламу є шахраєм. Навіть якщо мова йде про боті, то вони також розроблялися нечесними людьми. Тому у більшості користувачів вже склалося негативне ставлення до такого методу і вони хочуть максимально себе убезпечити від тизерної реклами. Правда, є якийсь підвид тізерній реклами, який ми розглянемо пізніше.
Реклама в соціальних мережах
Це, мабуть, найкращий варіант розкрутки інтернет-магазину, особливо нового. Найкраще створювати рекламу на таких соціальних майданчиках, як Інстаграм, Фейсбук і ВК. Рекламувати інтернет-магазин в соцмережах можна двома способами: перший – створення груп (спільнот) і наповнення їх якісним контентом, вікторинами, конкурсами, рекламними матеріалами і т.д .; другий – таргетована реклама (яка є різновидом тізерній). Застосування таргетированной реклами на соціальних майданчиках є більш ефективним і безпечним, ніж на інших сайтах. Її використання допомагає залучати потенційних користувачів незвичайним або інтригуючим заголовком. Такий вид реклами привертає чималу кількість потенційних клієнтів.
Реклама в Google Ads та на Yandex.Дірект
Якщо ви хочете розкручувати свій інтернет-магазин мінімально вкладаючись в рекламу, то варто звернути увагу на контекстну рекламу. І Гугл, і Яндекс мають подібні сервіси, де прийнятні ціни, просте управління рекламною кампанією і відмінна віддача. Саме контекстна реклама поряд з рекламою в соціальних мережах займає лідируюче місце серед всіх наявних рекламних каналів, які використовуються в сучасному світі.
Реклама в ЗМІ і на радіо
Використання цих каналів в сучасному світі вже давно стало непопулярним. По суті, реклама в газеті чи по радіо – це викинуті на вітер гроші. Така реклама практично не призводить клієнтів, тому витрати на неї не окупляться.
Зовнішня реклама
Витрати на цей вид реклами залишаються значними навіть сьогодні. Однак, вона приносить свої результати, незважаючи на те, що існує Інтернет. Люди, як і раніше, вибирають очима, кидаючись на яскраві і привабливі рекламні оголошення. Оригінальна, цікава і велика за розмірами рекламна вивіска здатна привернути до себе увагу великої кількості клієнтів. якщо дозволити велику рекламу ви не можете, то цілком прийнятно створення рекламних оголошень в громадському транспорті, наприклад, в метро. З огляду на, що транспортом щодня користуються тисячі людей, то віддача від такої реклами буде вельми непоганий.
Скільки коштує SMM і за що платить клієнт? Кожен інтернет-користувач, який планує замовляти в нашому агентстві послуги з SMM-просування, цікавиться вартість такої послуги. Коли користувачі бачать вартість…
Таргетована реклама ціна в Україні під ключ Однією з найбільш популярних соціальних майданчиків є Instagram. Ця «соціалка» вже досить давно розширила свої можливості і перестала бути просто…
Закажите бесплатную консультацию!
Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.