Зробити оцінку проекту?

Як збільшити продажі в інтернеті: 25 Способів

как увеличить продажи в интернет магазине

Ефективні способи збільшення продажів в інтернет магазині

Інтернет магазин – це веб ресурс з переліком товарів в різних категоріях, який створюється для збільшення продажів. На сьогоднішньому споживчому ринку досить велика конкуренція в самих різних нішах. Простого зниження цін на товари буде мало, щоб виділитися на тлі конкурентів. Але є ефективні прийоми, які дозволять збільшити конверсію.

Найпростішими проблемами, які можуть привести до зниження продажів є:

  • відсутність потрібного товару в магазині;
  • вартість товару невірна;
  • неповна комплектація товару;
  • відсутність реакції менеджерів на звернення та замовлення;
  • труднощі з обміном або поверненням товарів;
  • проблеми з доставкою товарів;
  • поганий сервіс клієнтів.

Для початку необхідно з’ясувати чи є у Вас хоча б одна з вище представлених проблем і її усунути.

Хотите развивать свой бизнес в Интернете и иметь больше заказов?

    1. Технічні проблеми

    как повысить продажи интернет магазина - Технические проблемы сайта

    До подібних проблем можна віднести:

    1. помилки при реєстрації або авторизації на сайті;
    2. не робоча кошик товарів;
    3. не спадає лист підтвердження реєстрації або підтвердження оформлення замовлення;
    4. відсутність частини замовлень в панелі адміністратора;
    5. багато помилок 404 при переході на цільові сторінки.

    2. Більше конкретики

    В описі до кожного товару повинні бути всі характеристики, які можуть зацікавити клієнта. Починаючи від виробника і закінчуючи габаритами, вагою і кольором.

    3. Покажіть покупцям, що у Вас є саме те, що їм потрібно

    Встановіть на головній сторінці магазину модуль з демонстрацією найбільш затребуваних товарів. Слід також налаштувати пошук по сайту таким чином, щоб кожен бажаючий зміг знайти швидко той товар, який потрібен. Велике значення має зручність навігації. Важливо, щоб на картках товарів були чіткі і великі фото. Ви також можете короткий огляд товару у вигляді відео ролика.

    4. Безпека покупок

    Клієнти завжди турбуються про своїх грошах. Тому хочуть здійснювати безпечні покупки. Про успішних угодах говорять відгуки реальних покупців. Вони в першу чергу повинні бути в інтернет магазині.

    как развить продажи в интернете - Безопасность сайта

    При здійсненні фінансових угод найкраще продемонструвати сертифікати безпеки. Фото співробітників магазина також підвищать довіру клієнтів. Розкажіть про свої авторитетних партнерах.

    5. Ціноутворення

    Для того, щоб порівняти ціни на різних ресурсах покупцеві потрібно всього пару хвилин. В інтернеті це робиться легко. Тому варто до ціноутворення підходити дуже обережно. Оскільки ціни можуть, як підвищити продажі, так і істотно їх знизити. Проводьте аналіз цін у своїх конкурентів, а також дивіться, яка середня ціна за аналогічний товар на споживчому ринку.

    как увеличить интернет продажи - Ценообразование

    За допомогою спеціального сервісу моніторингу цін можна побачити інформацію про товари конкурентів, побачити занадто високі або дуже низькі ціни на аналогічні товари. Завдяки цим даним, корекція цінової політики допоможе збільшити конверсію.

    Робіть знижки і різні промо-акції. Пропонуйте покупцям подарунки при покупці товарів. При покупці двох товарів третій йде в подарунок. Така маркетингова схема як і раніше працює.

    Стимулюйте покупців до здійснення додаткових покупок. Наприклад, розмістіть на картці товару модуль “З цим товаром найчастіше купують”.

    6. Позитивні відгуки

    Більше половини клієнтів вірять думку попередніх покупців. Тому для збільшення конверсії дуже добре якщо на сторінках товарів буде багато позитивних відгуків.

    7. Кнопка “Замовити”

    Кнопка натиснувши на яку клієнт зможе оформити замовлення повинна бути чітко видна на кожній веб сторінці. Крім її розміщення необхідно подбати і про контрасті. Іншими словами, її колір повинен кардинально відрізнятися від кольору загального тла.

    8. Ненав’язливе супровід клієнта

    как поднять продажи интернет магазина

    Під час того, як клієнт “подорожує” по Вашому магазину підтримуйте його спливаючими вікнами з підказками і нагадуваннями про важливі події, акції, знижки на наступну покупку і т. Д.

    9. Постійні клієнти

    Щоб клієнти про Вас не забували варто показати, як їх цінують, проявити лояльність. Цього можна домогтися наступними способами:

    1. привітати зі святом за допомогою розсилки;
    2. подарувати подарунок з фірмовим логотипом;
    3. надати індивідуальну знижку;
    4. надіслати безкоштовний каталог продукції.

    Все вищеописане потрібно робити регулярно, але не нав’язливо.

    10. Зручність доставки і оплати

    увеличение продаж товаров - Доставка товара

    Обмеження в способах доставки і оплати в наш час досить серйозна проблема, яка може привести до втрати багатьох клієнтів і відповідно знизити рівень продажів. Додавайте в інтернет магазин кілька способів доставки і оплати замовлень і побачите, як зросте конверсія.

    11. Аналізуйте і покращуйте сервіс

    Ставте собі питання – чому угода не дійшла до логічного завершення? І шукайте на нього відповідь. Причин може бути декілька:

    • недостатньо оперативно або якісно працює служба підтримки;
    • занадто складна, довга форма замовлення;
    • мало способів оплати і доставки;
    • немає умов повернення або обміну товарів.

    12. Купівля в один клік

    Покупка в один клик для продаж в Гугле

    Чим менше дій повинен зробити клієнт, щоб зробити замовлення, тим краще для збільшення конверсії. Цей факт неодноразово підтверджений на практиці.

    13. Оновлюємо асортимент

    Якщо на якийсь товар давно немає попиту, краще додати нові товарні позиції на які попит буде. На застояне на складі товар зробіть розпродаж.

    14. Покупці люблять робити вибір

    Щоб в магазині завжди були продажу розширюйте асортимент товарів. Якщо на початку на це не вистачає бюджету робіть оновлення товарних позицій поступово.

    15. Соціальні кнопки

    За допомогою соціальних кнопок є можливість інтегрувати інтернет ресурс з популярними соціальними мережами. Багато користувачів захочуть поділитися корисними публікаціями на Вашому сайті зі своїми друзями на сторінках соц. мереж. Завдяки цьому можна залучити додатковий трафік на сайт і популяризувати бренд безпосередньо в самих соціальних мережах.

    16. Контент для людей

    Контент для людей - Продажи в Яндексе

    Оптимізовані по ключах тексти природно потрібні для пошукового просування. Тільки пошуковики у Вас нічого не куплять. Контент повинен зачепити самих покупців. Текст спрямований на збільшення продажів повинен мати:

    1. яскравий заголовок;
    2. опис якої-небудь проблеми, що виникла перед покупцем;
    3. пропозицію, як проблему вирішити;
    4. відгуки задоволених клієнтів з корисними рекомендаціями;
    5. якісну графіку з товаром;
    6. інформацію про вигоду і переваги співробітництва.

    17. Блог

    Створення блогу в інтернет магазині в першу чергу покаже пошуковим системам, що сайт регулярно оновлюється. Крім цього нові публікації будуть залучати додатковий тематичний трафік. Якщо тексти цікаві і експертні, рівень довіри, лояльність споживача збільшаться.

    18. Консультанти та сервіс

    У кожному сучасному інтернет магазині повинна працювати підтримка клієнтів. Якщо менеджер-консультант не зовсім компетентний у питаннях що стосуються товарного ряду, доставки, оплати або в онлайн-чаті клієнту довго не відповідають, такий підхід до справи тільки знизить довіру споживача.

    19. Товар та ніша

    Дуже часто вузькоспрямований інтернет магазин набагато легше просунути ніж великий онлайн супермаркет в якого немає чіткої тематичної спрямованості. Також варто відзначити, що є ніші з різним рівнем конкурентності. Головне, щоб обраний товар для реалізації користувався попитом у Вашому регіоні.

    20. Канали просування

    Каналы продвижения - SEO - PPC

    Щоб зрозуміти, які саме способи просування використовувати потрібно використовувати інструменти веб аналітики, що покажуть джерела цільового трафіку. Наприклад, якщо основний трафік йде з пошуку і контекстної реклами, просування на Фейсбук не принесе бажаного результату в плані збільшення продажів.

    21. Робота над юзабіліті сайту

    Работа над юзабилити сайта

    Незрозумілий інтерфейс і структура сайту, нечитабельним контент, неробочі скрипти – все це і багато іншого відштовхує покупців. Відповідно конверсія буде падати.

    22. Адаптивний дизайн

    Адаптивный дизайн

    Сайт повинен коректно відображатися не тільки на комп’ютері, але і на мобільних пристроях. Згідно зі статистикою, більшість покупців роблять замовлення саме використовуючи смартфони або планшетні пристрої. Для цього дизайн магазина повинен бути адаптивним. Досвідчені верстальники, програмісти і веб дизайнери знають, як вирішити це питання.

    23. Тільки цільовий трафік

    На якість трафіку впливають ключові запити, які повинні бути максимально релевантними тематиці сторінок сайту і обрані канали інтернет реклами, що зобов’язана працювати максимально ефективно.

    24. Попит на товари в різні сезони

    Практично в кожній торговій ніші є товар, що продається тільки в певні сезони. Якщо встигнути просунути цей товар в ТОР пошукової видачі, прибуток Вам забезпечена.

    25. Оформлення сторінки товару

    Оформление страницы товара

    Сторінка товару є цільовою. Від інформації, яка на ній розміщується буде залежати, яке саме рішення прийме потенційний покупець. Тому товарні картки повинні бути якісними. Тут мова йде про текстовому контенті, фото товарів, а також надання користувачам залишати відгуки. В кожному окремому випадку підхід індивідуальний.

    Довіра насамперед

    Нижче наведені поради допоможуть Вам заслужити довіру у своєї цільової аудиторії:

    • додавайте детальну інформацію про гарантійні зобов’язання перед клієнтом;
    • залишайте різні контактні дані;
    • видаляйте порожні сторінки з сайту;
    • створіть адаптивний, якісний і унікальний дизайн;
    • створюйте унікальний, читабельний, грамотний текстовий контент.

    Для підвищення продажів не обов’язково вкладати величезні гроші або переробляти весь інтернет ресурс. Досить просто внести вище наведені корективи і Ваші фінансові справи підуть вгору.

    • УкрОборонПром
      Державний концерн
    • Veladis
      Ідеальні морепродукти з 40 країн світу
    • Досягай
      Школа футболу Олексія Гая
    • Шустов
      Музей Шустова
    • Хлібні технології
      Компанія, яка є одним з найбільших виробників тонкого лаваша на території України з 2009 року.
    • Vestum
      Торгова марка світлодіодного освітлення
    Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,90/5 38
    Loading...
    Статьи по теме
    Закажите бесплатную консультацию!

    Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

    Дізнатися вартість сайту

      • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
        066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

      • Расширенная формаСкачать бриф
      Зробити оцінку проекту?