Зробити оцінку проекту?

Як залучити цільову аудиторію на сайт

Залучення цільової аудиторії на сайту, інтернет магазин

У більшості випадків метою просування веб проектів є залучення цільового трафіку. В даному випадку, щоб було видно якісь результати має пройти час. Зазвичай від двох до трьох місяців. Але по низькочастотних запитах сайт може піднятися в результатах пошуку вже після закінчення першого місяця просування.

Найефективніші джерела трафіку

Для залучення уваги потенційних клієнтів використовують такі ефективні інструменти, а саме:

  • банери – візуальне сприйняття інформації набагато ефективніше ніж уявлення комерційних пропозицій в текстовому форматі. Якісний банер здатний за кілька секунд присвятити користувачів в саму суть пропозиції;
  • прямі посилання – допомагають сайту просуватися в результатах пошукової видачі і залучати додатковий цільовий трафік. Ефект від посилальної маси спостерігається до тих пір, поки посилання розміщені на сторонніх, якісних, тематичних ресурсах і є відкритими для індексації;
  • контекстна реклама – працює швидко в плані залучення трафіку і відповідно підвищення рівня конверсії, але цей інструмент, (володіє гнучкими настройками рекламної кампанії), платний;

медійна реклама на телебаченні і радіо – охоплення аудиторії максимальний, тільки подібна реклама коштує дуже дорого.

Хотите развивать свой бизнес в Интернете и иметь больше заказов?

    Інші способи розкрутки веб проекту

    Успішно просувати ресурс можна за допомогою популярних соціальних мереж. В цьому напрямку відмінно працює реклама в тематичних спільнотах, паблік і таргетингової реклама. Залишайте також коментарі в групах з посиланням на просувний сайт. Це саме можна робити в відгуках, а також на форумах і блогах.

    В процесі просування варто використовувати такий перевірений і надійний прийом, як контент маркетинг. Розміщення якісних публікацій на сайтах партнерів здатне залучати нових користувачів. Якщо хочете розповісти про новини компанії, цікаві пропозиції та події з її життя, публікуйте прес-релізи в авторитетних онлайн ЗМІ.

    Нема трафіку – що робити?

    В першу чергу варто провести аудит сайту. Звернути особливу увагу на представлений контент. Користувачі люблять отримувати цінну інформацію регулярно. Тому контент повинен регулярно оновлюватися, бути унікальним, читабельним, корисним. При чому потрібно оновлювати контент не тільки текстовою інформацією, а й якісним відео, графікою.

    Користувачі потрапляють на сайти з результатів пошукової видачі, після введення в пошукову форму відповідних запитів. Значить потрібно підібрати релевантні ключові слова і фрази для вхідних сторінок і оптимізувати по ним текстовий контент, мета теги і графічні теги, а також анкор посилань.

    Ключовим моментом в оцінці користувачами кожного сайту є дизайн і коректне відображення веб сторінок в різних браузерах і на мобільних пристроях. Щоб збільшити цільовий трафік про це також необхідно подбати. Якщо сайт обтяжен об’ємною графікою він буде довго завантажуватися і не всім користувачам вистачить нервів дочекатися моменту завантаження. Таким чином знову втрачається дорогоцінний цільовий трафік.

    Намагайтеся постити не тільки цікаві публікації, а й взаємодійте зі своєю аудиторією. Задавайте питання, провокуйте до вступу в діалог, відповідайте на коментарі, проводите опитування і цікаві акції. В даному випадку, якщо використовувати всі вище наведені поради, результат не змусить себе довго чекати і у Вас знову почне зростати трафік.

    • УкрОборонПром
      Державний концерн
    • Veladis
      Ідеальні морепродукти з 40 країн світу
    • Досягай
      Школа футболу Олексія Гая
    • Шустов
      Музей Шустова
    • Хлібні технології
      Компанія, яка є одним з найбільших виробників тонкого лаваша на території України з 2009 року.
    • Vestum
      Торгова марка світлодіодного освітлення
    Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,50/5 35
    Loading...
    Статьи по теме
    Закажите бесплатную консультацию!

    Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

    Дізнатися вартість сайту

      • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
        066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

      • Расширенная формаСкачать бриф
      Зробити оцінку проекту?