Вплив швидкості завантаження веб сторінок на пошукове просування
У процесі ранжирування сайтів пошукові системи враховують багато різних важливих факторів і швидкість завантаження є одним з них. Наприклад, Гугл вміє обчислювати швидкість завантаження веб сторінок. Якщо вона більше прийнятною, пошукова система може знизити інтернет ресурс в рейтингу. Справа в тому, що більшість користувачів не бажають довго чекати, щоб отримати необхідну інформацію і просто йдуть. Поведінкові чинники користувачів грають велику роль в процесі пошукового просування. Тривала завантаження сайту у вікні браузера негативно впливає на конверсію і бренд в цілому.
Перевірка швидкості завантаження
В наш час існує багато інструментів, що дозволяють визначити швидкість завантаження сайту. Серед них:
- PageSpeed Insights;
- WebPageTest;
- SynTraffic;
- Pingdom.
Для мобільних версій веб проектів зазвичай використовують Google Lighthouse. У процесі перевірки здійснюється звірка за такими показниками, як:
- якість верстка;
- показники пінгів з різних геолокації;
- к-ть переходів по веб-сторінок
- стан кеша.
В середньому хорошими показниками завантаження можна вважати час – 1,07-1,12 сек. Оптимальною вважається швидкість завантаження – 173-205 Кб / с. Швидкість завантаження менше однієї секунди вважається відмінною. Середня – від однієї до двох секунд. Погана – більше двох секунд.
Для мобільних пристроїв:
- 1,6 сек. – відмінна;
- середня до 3 сек .;
- погана – більше 3-х сек.
Для збільшення швидкості завантаження веб сторінок можна:
- скористатися порадами сервісу перевірки;
- поліпшити верстку і прибрати зайві скрипти;
- оптимізувати графіку і відео контент.
Після виконання цих всіх маніпуляцій перевірте швидкість ще. Якщо все було зроблено вірно, показники повинні обов’язково змінитися в кращу сторону.