Зробити оцінку проекту?

Як рекламувати сайт Безкоштовно

Найкращі способи безкоштовної реклами сайтів в інтернеті

как лучше рекламировать сайт

Метою створення будь-якого інтернет ресурсу є в першу чергу збільшення його відвідуваності. Але трафік повинен бути цільовим та далеко не завжди кількість трафіку і якість влаштовує веб майстра. Тому часто виникає питання – які методи використовувати, щоб вони були ефективними і не довелося платити великі гроші за рекламу? Спробуємо тепер дати на нього зрозумілу, повноцінну відповідь.

как рекламировать свой сайт в google

Основні методи залучення цільового трафіку

В процесі безкоштовної розкрутки Ви не платите гроші, але за це розраховуєтесь витраченим часом і не малими зусиллями. Давайте більш детально ознайомимося з переліком найбільш дієвих безкоштовних способів розкручування і просування, що використовуються сучасними SEO фахівцями і маркетологами.

1. Обмін посилальної масою

рекламировать сайт бесплатно

Цей спосіб вже не є новинкою, але при правильно організованому підході може принести досить непогані результати. З метою реалізації даного питання варто:

  • знайти якісні тематичні інтернет ресурси;
  • зв’язатися з їх адміністраторами, веб майстрами або краще власниками;
  • запропонувати взаємний контрольний обмін.

2. Бесплатные статьи в каталогах статей

где рекламировать сайт

 

Суть даного методу в наступному. Пишемо цікаві і унікальні тексти з вставкою посилання на свій ресурс. Шукаємо якісні, трастові каталоги статей і розміщуємо на них статті. Тільки варто відзначити, що в наш час в російській сегменті інтернету таких ресурсів залишилося зовсім не багато.

3. Використання блогів

как разрекламировать сайт бесплатно

В сети Интернет есть много онлайн платформ, где можно вести свой личный, персональный блог и размещать на нем статьи рекламного характера, которые бы пиарили основной сайт или интернет магазин.

Створюємо блог на кількох подібних сервісах, в профілі додаємо посилання на свій сайт і пост якісний контент з тематичними посиланнями на категорії.

4. Реклама в коментарях інших блогерів

как рекламировать сайт в интернете

Ще один досить старий спосіб розкрутки – це коментування постів в тематичних блогах. У таких коментарі можна залишати приховану рекламу своїх товарів або послуг і природно залишати посилання на цільові сторінки. Тільки слід пам’ятати, що коментарі повинні нести користь користувачам і бути цікавими самому блогеру.

5. Пошукова оптимізація текстового контенту

рекламировать свой сайт

Для оптимізації текстового контенту необхідно:

  • писати тексти корисні читачам з унікальністю – 95-100%;
  • оптимізувати контент по релевантних ключових запитах з врахуванням частотності і щільності в тексті;
  • розділити текст на веб сторінці на підзаголовки;
  • використовувати марковані й нумеровані списки;
  • додати графіку з атрибутами в яких перебуватимуть ключові слова і фрази.

Для індексації статей і підняття сторінок у видачі потрібен певний час. Тому не розраховуйте на миттєвий результат.

6. Соціальні мережі

реклама своего сайта бесплатно smm

У соціальних мережах є можливість залучити велику кількість користувачів, які будуть зацікавленими в Вашому комерційній пропозиції. Найпопулярнішими соц.сетях є: ВК, Фейсбук, Інстаграм, Твітер, Однокласники. Щоб зробити перший крок розмістіть на своєму сайті кнопки вище представлених соціальних мереж. Наприклад, дуже просто це організувати в CMS WordPress за допомогою спеціальних соціальних плагінів. Користувачі зможуть ділитися Вашими публікаціями у вигляді репоста на своїх сторінках. Якщо у Вас вже є свої тематичні спільноти розставте посилання на розділи сайту в описі.

Реклама в соціальних мережах дозволить Вам:

  • привлечь целевых пользователей;
  • підвищити впізнаваність бренду;
  • сприятливо вплинути на пошукове просування.

7. Поліпшення навігації на сайті і створення правильної структури

где прорекламировать сайт - seo

Структура сайту зі зручною навігацією затримає зацікавлених користувачів на Вашому веб проект і позитивно вплине на глибину переглядів сторінок. Пошуковики звертають увагу на активність користувачів при ранжируванні сайтів. Весь представлений контент розміщуйте в спеціально визначених категоріях, що відповідають його тематичним напрямком.

8. Перелінковка веб сторінок

как лучше разрекламировать сайт

Якщо зв’язати всі публікації в категоріях і підкатегоріях правильно це принесе нам користь в двох важливих напрямках:

  • затримати користувачів на сайті на максимально тривалий час;
  • позитивно вплинути на розподіл статичного ваги за цільовими сторінками, що добре позначається на процесі їх пошукового просування.

9. Унікальний і адаптатівний дизайн

как рекламировать сайт в интернете

Для успішної розкрутки сайту слід подбати про унікальний і привабливому дизайні веб сторінок. Оскільки більшість інтернет користувачів використовує для серфінгу по сайтах сучасні мобільні гаджети, повинна також бути присутнім мобільна версія сайту. Також не варто розміщувати занадто важкі графічні елементи, щоб не затримувати завантаження сторінок. Привабливість дизайну позитивно впливає на Ваш авторитет, як успішного онлайн-підприємця.

10. Контекстна реклама в Google Ads

как продвигать сайт бесплатно Google Adwords

Реклама Гугл Адс – це один з найкращих маркетингових інструментів для швидкого залучення цільового трафіку і підвищення рівня конверсії. Такий результат може бути досягнутий лише в тому випадку якщо рекламна кампанія буде налаштована правильно.

На самому початку варто зареєструвати новий поштовий ящик на gmail і після цього створити акаунт на самому онлайн сервісі. В процесі настройки рекламної кампанії необхідно:

  • вибрати її тип, (пошукова, медійна);
  • розібратися з питанням геотаргетинга;
  • створити продають рекламні тексти оголошень;
  • підібрати релевантні ключі для демонстрації кожного окремого рекламного оголошення;
  • встановити добовий бюджет і визначити максимальну ставку кліка для кожного запиту з метою показу реклами по ньому на першій сторінці вгорі пошукової видачі.

Як правильно складати оголошення

бесплатные способы раскрутки сайта

Складіть лаконічний, читабельний заголовок з включенням ключових фраз. У першому рядку оголошення описуємо суть комерційної пропозиції. У другій – повинен бути короткий заклик до дії, яку повинен зробити користувач. Найкраще для кожного рекламного оголошення створювати окрему групу з релевантними ключами. Так буде легше оцінити настройку контекстної реклами і вчасно внести корективи з метою не розтратити даремно бюджет і досягти певних результатів. Варто також пам’ятати, що посилання з оголошення повинна вести не на головну, а на цільову сторінку.

Оплата рекламної кампанії

как рекламировать в интернете - оплата рекламы

В Google Ads рекламодавці платять не за покази реклами, а за реальні переходи користувачів на сайт за посиланням рекламного оголошення. Фіксованих ставок немає, оскільки ціна за клік залежить від рівня конкурентності кожного окремого запиту. Але є можливість налаштувати максимальну ставку грунтуючись на самому дорогостоющего ключі або встановити ставки для кожного окремого запиту.

Вибір способу оплати і виписка квитанцій або безпосередньо виконання самого переказу коштів, (за умови, що оплата здійснюється за допомогою банківської карти), доступні в інструментах аккаунта.

Статистика, аналіз, моніторинг

 как раскрутить свой сайт в интернете

Відстеження статистики по рекламній кампанії дасть можливість оцінити ефективність оголошень і ключових слів. Ви також побачите, скільки користувачів і з яких регіонів кликали по оголошеннях, які пристрої при цьому частіше використовували. Ви також можете подивитися демографічні дані, статистику по конверсії.

2. Платні способи розкрутки

как раскрутить собственный сайт

На ряду з вище представленими безкоштовними способами просування є також більш ефективні платні інструменти за допомогою яких можна значно розширити можливості пошукової оптимізації та маркетингових компаній.

3. Просування посиланнями в статтях, прес-релізи

как раскрутить новый сайт

Чим більше зовнішніх посилань з якісних, трастових, тематичних ресурсів стоять на просувний сайт, тим лояльніше до нього ставляться пошукові системи в процесі ранжирування. Потрібно пам’ятати про те, що покупка посилань повинна бути поступовою. Щоб сам процес виглядав природним. Також краще придбати десять посилань з авторитетних ресурсів ніж п’ятдесят з так званих ГС сайтів. Таке просування принесе швидше за все шкоду ніж користь.

Пошукові системи найкраще сприймають посилання розміщені в текстовому контенті. Тобто, необхідно написати унікальну тематичну статтю з однієї або двома зворотними посиланнями, знайти тематичну майданчик, яка заслуговує на увагу і розмістити публікацію. Це можна зробити за допомогою таких популярних сервісів, як Міралінкс або Гогетлінкс. Тексти розміщуються назавжди. Ви оплачуєте трохи більше, але всього один раз.

Відмінно працюють публікації в прес-релізах сучасних і популярних онлайн ЗМІ. Крім зовнішніх посилань Ви зможете попіарити бренд, підвищити його впізнаваність і залучити додаткове число цільових користувачів, яких зацікавить Ваше комерційну пропозицію. Прес-релізи – це публікації про будь-якої актуальною новини компанії. Вони мають своєрідну структуру. Щоб ЗМІ зацікавилися розміщенням прес-релізу на сторінках своїх видань, така стаття повинна бути написана професіоналом. За розміщення прес-релізу доведеться платити, але ця плата незабаром окупиться.

Що використовувати для просування?

как сделать сайт с рекламой

Для побудови ефективного бізнесу у всесвітній мережі в ідеалі варто користуватися усіма вище представленими методами в комплексі. Платні методи вимагають певних вкладень, але від їх використання результат набагато краще і ефективніше.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,90/5 66
Loading...
Статьи по теме
Закажите бесплатную консультацию!

Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

Дізнатися вартість сайту

    • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
      066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

    • Расширенная формаСкачать бриф
    Зробити оцінку проекту?