3 фішки для просування інтернет магазину в Інстаграм
У популярній соціальній мережі з’явилося ще більше нових можливостей для просування бізнесу пов’язаного з електронною комерцією. Далі будуть розглянуті п’ять найефективніших прийомів, які можна використовувати для розкрутки інтернет магазину в Інстаграм.
1. Платні пости
Існують безкоштовні способи просування, які дозволяють досягти бажаного результату. Але для цього потрібен час. До них можна віднести створення якісних постів, массфолловінг, масслайкінг, взаємодія з цільовою аудиторією за допомогою коментарів і проведення різного роду акцій, розіграшів призів, публікацію сторіз, якісне використання геолокації і хештегов для пошуку передплатників. Але для розкрутки профілю вище представленими методами буде потрібен певний час. Щоб підсилити і прискорити цей процес доведеться познайомитися з платними методами просування до яких відноситься реклама. Ви розміщуєте пост, який з’являється в новинній стрічці і потім маєте можливість підняти його за гроші. Також в профілі з’явиться кнопка із закликом до дії.
2. Важливість профілю в Інстаграм
Аккаунт – це Ваша бізнес майданчик, яка дозволяє взаємодіяти з користувачами і здійснювати продаж товарів або послуг, популяризувати бренд. Продумайте власний фірмовий стиль, щоб користувачі могли знайти Вас легко запам’ятати. Створіть контент-план публікацій на місяць вперед. Найкраще підбирати зображення однаковою кольорової палітри і стилю оформлення. Додавайте продають тексти і тематичні хештеги до кожного нового посту. Краще якщо хештеги матимуть відношення до Вашої геолокації. Наприклад “# продвіженіесайтовукраіна”. З цієї мітці Вас легко знайдуть потенційні клієнти.
3. Реклама в Stories
Сторіз – це публікації у вигляді фото, гіф-анімації або відео роликів, які через добу автоматично видаляються. Історії будуть переглядати передплатники. Корисною фішкою, яка з’явилася зовсім недавно, є реклама в сторіз. Її вартість поки не велика. Значить потрібно скористатися цією можливістю для просування інтернет магазину.
При розміщенні чужого контенту обов’язково питайте дозвіл у автора. Найкраще розміщувати унікальний контент. Тоді проблем з інтелектуальною власністю не буде.
Алгоритми згаданої соціальної мережі часто змінюються. Для розвитку профілю необхідно його постійно вдосконалювати під нововведення і тоді все буде в повному порядку.