Зробити оцінку проекту?

Як придумати гарну назву магазину косметики

Как придумать красивое название магазина косметики

Інтернет-магазин косметики: як назвати?

Здавалося б, що немає нічого простішого, ніж вигадати назву власним магазину косметики. Але не тут-то було! Виявляється, що всі, хто входить в голову назви вже давно зайняті. Але не варто засмучуватися. Ми розповімо вам невеликі секрети, яким користуються неймери, щоб ви могли їх застосувати на практиці. Ну і, природно, варто запастися терпінням, підключити фантазію і логіку.

 

Хотите развивать свой бизнес в Интернете и иметь больше заказов?

    Ідеї, рекомендації та можливі варіанти для назви магазину косметики

    Идеи, рекомендации и возможные варианты для названия магазина косметики

    Ми готові з вами поділитися своїми ідеями та напрацюваннями, які можуть вам стати в нагоді. Спираючись на нижчевикладених інформацію, можна підібрати для свого дітища дуже привабливу назву.

    Найпростіші, але від цього не менш ефективні варіанти:

    • Назви, що складаються з пари слів: Магія краси, Секрети Молодості.
    • Слова з семантичного ядра сайту, а також асоціативні з ними словосполучення: Шик і Блиск, Дівочі мрії, Шарм, Венера.
    • Назви, які не мають прямого відношення до продукції магазину, але називають красиві предмети, наприклад квіти: Едельвейс, Лаванда, Маргаритка, Жемчужница, Золота Арфа.
    • Іноземні слова, написані як на своїй рідній мові (англійська, французька, італійська), так і кирилицею: Rose Natura, Shop-Beauty, Jeunesse, Bellezza, Gloria, Арома Б’юті, Глорія, Перфетто.
    • Милозвучне слово, написане латинськими символами або з використанням цифр: Bigudi, PoMaDa, Pudra, Kosmeti4ka.
    • Красиві імена, абревіатури, скорочення, злиття частини складів з імен засновників: Софія, Анна, Єва, Нефертіті, Наталі.
    • Слова, які підкреслюють натуральність продаваних косметичних засобів (доречно для магазинів, що реалізують косметику, вироблену виключно з натуральних компонентів; якщо ж це не так, то краще не вживати ці слова в назві, оскільки це може спричинити за собою скорочення клієнтської бази): Naturel, Naturale, Naturalle, Organic, Морські глибини.
    • Слова, які вказують на використання даної продукції професіоналами (салони краси, театри, кіностудії, модна індустрія – організації, де повним ходом може використовуватися дана продукція): Professional, Profi, PRO, Professionista, Professionnel.

    Всі ці варіанти можна і потрібно використовувати при складанні назви інтернет-магазину косметики. Не забувайте, що гра слів в даному випадку може виявитися вельми корисним помічником. Не забувайте перевіряти, чи не зайняте вже придумане вами ім’я. Якщо з першої спроби не вдалося потрапити «в яблучко» – не впадайте у відчай і пробуйте знову!

    Не забувайте, що і доменні зони мають безліч варіантів. Тому придумуючи назву магазину, зверніть увагу на співзвучність поєднання.

     

    Так яким же все-таки має бути назва інтернет-магазину косметичних засобів?

    Щоб простіше було придумати назву власним інтернет-магазину, ми підготували перелік, з яким ви можете звіритися:

    1. Назва магазину парфумерії або косметики має не тільки легко вимовлятися, але і легко запам’ятовуватися.
    2. Назва не повинно асоціюватися з негативом і викликати негативних емоцій.
    3. Назва магазину повинно відображати реалізовану продукцію, підкреслювати результати її використання: красу, здоров’я, привабливість.
    4. Кожне з слів, присутніх в назві, повинні передавати позитивні емоції і викликати необхідні асоціації.
    5. Милозвучність або ритмічність допомагає краще запам’ятовувати назву.

    Підведемо підсумки

    Підбираючи назви для інтернет-магазину косметики, можна відштовхуватися від іменників, що асоціюються з красою, ніжністю, приємними запахами. В іншому все залежить від роботи самої фірми: якісний товар і відмінне обслуговування будуть притягувати нових клієнтів і утримувати старих. В іншому випадку – навіть найбільш точна назва магазину не зможе зробити його успішним.

    • УкрОборонПром
      Державний концерн
    • Veladis
      Ідеальні морепродукти з 40 країн світу
    • Досягай
      Школа футболу Олексія Гая
    • Шустов
      Музей Шустова
    • Хлібні технології
      Компанія, яка є одним з найбільших виробників тонкого лаваша на території України з 2009 року.
    • Vestum
      Торгова марка світлодіодного освітлення
    Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,90/5 38
    Loading...
    Статьи по теме
    Закажите бесплатную консультацию!

    Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

    Дізнатися вартість сайту

      • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
        066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

      • Расширенная формаСкачать бриф
      Зробити оцінку проекту?