Як оригінально назвати інтернет-магазин одягу?
На сьогоднішній день одним з найпопулярніших напрямків бізнесу в Інтернеті є власний магазин одягу. Але дуже часто виникає питання у власника магазину, як оригінально і красиво назвати своє дітище, оскільки конкурентів безліч і може здатися, що все відповідні назви вже давним-давно розібрали. Але не потрібно впадати у відчай, адже якщо підключити фантазію і трохи подумати, то можна придумати дуже цікаве і звучну назву для власного магазину. Про це і поговоримо далі. Крім того, торкнемося теми і не вельми відповідних варіантів.
Правила нейминга магазину одягу:
- Точне попадання в цільову аудиторію.
- Адекватне товарам назву.
- Легкість запам’ятовування, милозвучність.
- Унікальність.
- Асоціативність.
- Позитивне сприйняття.
6 способів придумати назву:
- Використовувати прізвище або похідне від неї.
- Використовувати словоформи і поєднання слів або їх частин.
- Придумувати абсолютно нові слова.
- Використовувати навмисні помилки.
- Гра слів, асоціації, каламбур в назві.
Помилки які допускають:
- Складні для сприйняття і запам’ятовування.
- Дефіси і цифри.
- Дуже довге.
- Немає логіки.
- Сумнівний гумор і недоречна грайливість.
- Розбіжність назви онлайн-маркету та доменного імені.
- Банальність.
- Плагіат.
Як вибрати правильну назву для магазину
Саме ім’я сайту (в даному випадку – інтернет-магазину одягу) має важливий вплив на вибір користувача, відвідати даний магазин або пройти далі, а також на те, як буде формуватися репутація магазину. Тому не варто нехтувати питанням вибору назви магазину. Найкращим варіантом буде довірити вибір назви професіоналам – неймер. Але, якщо в бюджет не була включена така витратна стаття, то можна і самостійно розібратися з цим питанням, придумавши чудову назву. Саме основне – підходити до питання вибору назви розумно і за всіма правилами.
Вибираючи назву магазину, слід пам’ятати, що він повинен відповідати наступним вимогам:
- Нести в собі позитивний мессендж. Задумайтесь, що саме ви хочете сказати покупцеві своєю назвою магазину? Швидше за все те, що в ваш інтернет-магазин може запропонувати оригінальні, модні, красиві і зручні речі (жіночі / чоловічі / дитячі).
- Легко запам’ятовуватися. Оригінальність і креативність необхідні, однак, запам’ятовуватися сайт повинен легко.
- Індивідуальність і гармонійність.
- Асоціюватися з тематикою.
- Лаконічність. Фахівці стверджують, що слова, які мають більше шести символів, запам’ятовуються гірше, тому не варто переборщувати.
І які ж підходи краще застосовувати, щоб назви для інтернет-магазину було придумано найкрасивіше?
- Комбінуйте склади з прізвища / імені власників магазину: ЛаМа, Віола.
- Додайте слово OFF до прізвища власника бізнесу або до частини гардероба, які будуть продаватися в магазині: ГалстукOff, СеменOff.
- Використовуйте абревіатури або скорочення.
- Використовуйте імена прикметники або іменники, що викликають асоціації з модними тенденціями або красою, наприклад: Модниця, КрасіваYa.
- ожна використовувати назву відомого острова, міста, країни: Manhattan, Brooklyn.
- Пограйте трохи складами і словами.
- Якщо ви любитель головоломок, можете придумати неологізм. Однак, слід пам’ятати, що таку назву хоч і буде унікальним і оригінальним, але може гірше запам’ятовуватися. Якщо все ж вам таку назву до душі, то воно повинно легко вимовлятися і запам’ятовуватися і іншими.
Чого краще не робити, придумуючи назву для власного магазину
- Не використовуйте без будь-яких оригінальних змін або доповнень своє ім’я або ім’я рідних: Ольга, Світлана.
- Використовувати англійські або російські слова, які важко вимовляються або не всім можуть бути зрозумілі.
- Використовувати в якості основи назву відомого бренду, намагаючись їх видозмінити: Pyma, Colen’c.
- Не вибирайте в якості назви слова або імена казкових персонажів, які викликають негативні або двозначні асоціації. Наприклад, для магазину жіночого одягу не зовсім доречно назву «Баба Яга», «Хатинка на курячих ніжках».
- Використовувати не поєднувані з напрямком магазину назву, наприклад: для магазину одягу економ-класу – не підійде Elite, для магазину трикотажних речей – Шкіра, для магазину, розрахованого на молодих людей – Бальзак, для магазину чоловічого одягу – Мерилін, для дитячого одягу – Солодка і т.д.
- Не варто використовувати англійські слова, які вже занадто часто стали використовуватися в повсякденному житті і від цього стали банальніше і буденно – Beauty (від Beautiful), Love і т.д.
У всесвітній павутині величезна кількість інтернет-магазинів, тому якщо трохи зайнятися аналізом їх назв, то можна побачити, що найпопулярніші мають оригінальні, лаконічні і прості назви.
Дуже хочеться вірити, що наші поради допоможуть вам назвати свій магазин інтернет-магазин одягу оригінально і красиво.