Зробити оцінку проекту?

Вірусна реклама в інтернеті

Трохи про вірусну рекламу

Один з найбільш ефективних способів розкручування товарів у всесвітній павутині є вірусна реклама. Такими можуть бути забавні, смішні або шокуючі матеріали: ігор, фотографія, flash-мультфільм, відеоролик. Вірусна реклама є абсолютно безпечною для комп’ютерної техніки користувачів і названа так лише за схожість поширення з вірусними програмами в глобальній мережі. В основі такої реклами завжди лежать психологічні технології. Реклама подана в такому вигляді, що викликає у більшості людей бажання поділитися нею з оточуючими, друзями, знайомими. В цьому і полягає суть вірусного маркетингу: користувачі діляться вподобаним рекламним продуктом за власним бажанням, без примусу, оскільки він (рекламний продукт) їм сподобався.

Хотите развивать свой бизнес в Интернете и иметь больше заказов?

    Історія виникнення

    Прийнято вважати, що Джеффрі Рейпорт був тим першим людиною, який ввів поняття «вірусного маркетингу». Було це ще в 1996 році. Розповідав він про це поняття в своїй однойменній статті. Відомі компанії взяли на озброєння це інструмент. Так, наприклад Microsoft проводила акцію Hotmail. Всі листи, які розсилалися користувачами мали прикріплений заклик до одержувачів листів створювати свою безкоштовну електронну пошту на Hotmail.

    А де вірус?

    Про «сарафанне радіо» знають багато. Так ось, вірусний маркетинг діє за тим же принципом. Тільки з розвитком технологій він вже перейшов в іншу площину – площину віртуальної реальності. Вірусні рекламні оголошення поширюються в Інтернеті на різних майданчиках: соціальних мережах, блогах і т.д. Хто поширює таку рекламу? Так самі одержувачі і поширюють: вони діляться сподобалися матеріалами зі своїм оточенням.

    На сьогоднішній день не всі люди відверто довіряють рекламі. Цим і користується вірусний маркетинг. Якщо ви почуєте думку незацікавленого особи про будь-якому продукті (товарі, послузі), то, швидше за все, вирішите також спробувати. А ось якщо про те ж продукті буде розміщена реклама в будь-яких інших джерелах, то ймовірність того, що ви побіжите за ним, знижується в рази. На прикладі це може виглядати так: сусідка сказала, що купила новий хліб, який привозять в сусідній супермаркет. Результат: ви теж захочете його спробувати (з великою часткою ймовірності). А ось якщо ви прочитаєте на рекламному щиті поруч з супермаркетом, що у них у продажу з’явився новий сорт хліба, то ймовірність того, що ви активно відреагуєте на це оголошення, дуже мала. А все тому, що далеко не завжди рекламований товар на ділі виявляється таким же класним, як і в рекламі.

    Принципи вірусного маркетингу і зміст оголошень

    Принцип прост: в первую очередь важно заинтересовать пользователя, а лишь потом имеет значение качество рекламируемого продукта. Ваша цель – зацепить пользователя, не оставить его равнодушным, спровоцировать, то есть делать все возможное, чтобы человек начал делиться не только своими эмоциями в сети, но и самой рекламой. Чтобы этого добиться, нужно, чтобы реклама была неординарной, креативной, яркой, необычной, в общем, такой, чтобы ею хотелось делиться. Пользователи сети будут делиться друг с другом и реклама будет расходиться по сети буквально в геометрической прогрессии. Если реклама реально классная, то она может стать известной во всем мире именно благодаря тому, что пользователи глобальной сети будут делиться ею друг с другом потому, что она им пришлась по душе.

    Яка реклама може поширюватися подібним чином

    • Сценарій: сюжет ролика повинен бути не просто цікавий або креативний, він повинен просто підривати мозок користувача різними емоціями.
    • Ідея: вона не повинна залишити байдужим того, хто дивиться такий ролик. Можна показати звичні речі в абсолютно новому ракурсі або форматі. А можна показати щось принципово нове і небачене досі.
    • Зв’язок реклами і рекламованого бренду: ті, хто будуть дивитися цей ролик не повинні бачити в ньому рекламу продукту, тобто реклама повинна бути максимально прозорою і ненав’язливою. В іншому випадку користувачі глобальної мережі не поведуться і поширювати рекламу не будуть. Хоча, в рідкісних випадках, навіть відверто рекламні ролики можуть розходитися з неймовірною швидкістю по мережі.
    • Наскільки зручно поширювати ролик: ділитися такою рекламою має бути дуже легко, оскільки морочитися зі скачуванням і подальшої публікацією захочуть небагато.
    • Потенціал реклами: оціните, чи викликає рекламний ролик бажання поділитися ним з друзями і знайомими.
    • Актуальність: беріть до уваги і те фактор, наскільки люди готові в даній обстановці сприймати що подається їм інформацію.

    Як швидко пошириться: тут головне встигнути вчасно. При правильному підході до створення вірусної реклами вірусна хвиля буде створена завдяки великій кількості переглядів в перші кілька тижнів після вивантаження ролика в мережу. Якщо дивитися статистику, то можна побачити, що в більшості випадків вже сорок відсотків всіх переглядів подібної реклами припадає на перший тиждень.

    Чи чекає вас успіх?

    Сказати точно буде успішним даний ролик або його чекає фіаско сказати відразу не можна. Якщо ви думаєте, що достатньо буде розмістити ваш геніальний ролик на YouTube, і він відразу ж отримає багатотисячні показники переглядів, то ви помиляєтеся. Яким би класним ні ваш ролик, але в мережі існує величезна кількість конкурентів, які теж викладають реально класні рекламні продукти (хоча і неякісної реклами вистачає). Щоб ваша вірусна реклама спрацювала, треба докласти ще чимало зусиль: оптимізувати свій профіль, правильно, якісно і грамотно описати свій ролик, прописати теги, не забути нагадати про себе блогерам і користувачам різних соціальних мереж. Вся ця робота приносить задоволення і гарантує відмінний результат вашої рекламної кампанії.

    Ну і на завершення кілька прикладів:

    1. Французьке агентство Buzzman відмінно попрацював над рекламною кампанією для офісного коректора Tipp-ex. Ролик можна подивитися на Ютубі;
    2. Єгипетське агентство Advantage Marketing & Advertising постаралося на славу і оригінально прорекламувати сир «Панда» виробника Arab dairy;
    3. Cadbury Dairy Milk. Не бачили? А дарма. Діти дуже здорово витанцьовують … бровами;
    4. Авіакомпанія Cebu Pacific оригінально і ненав’язливо прорекламувала себе. Ролик знятий під виглядом аматорського відео. На даному прикладі можна переконатися, що розмір бюджету для вірусної реклами не так вже й важливий;
    5. Агентство The Viral Factory чудово попрацював, щоб прорекламувати черговий продукт для Samsung;
    6. Скучили за літом? Ну тоді відверніться від всього заліпнув на рекламі морозива Magnum!
    • УкрОборонПром
      Державний концерн
    • Veladis
      Ідеальні морепродукти з 40 країн світу
    • Досягай
      Школа футболу Олексія Гая
    • Шустов
      Музей Шустова
    • Хлібні технології
      Компанія, яка є одним з найбільших виробників тонкого лаваша на території України з 2009 року.
    • Vestum
      Торгова марка світлодіодного освітлення
    Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,50/5 66
    Loading...
    Статьи по теме
    Закажите бесплатную консультацию!

    Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

    Дізнатися вартість сайту

      • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
        066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

      • Расширенная формаСкачать бриф
      Зробити оцінку проекту?