Зробити оцінку проекту?

UX аналіз сайту, інтернет магазину

5 основних моментів, на які варто звернути увагу

Пять основных моментов, на которые стоит обратить внимание при UX-аудите вашего сайта

Сьогодні вже мало просто створити сайт і спокійно заробляти на ньому. Ті часи вже давно залишилися позаду. Сьогодні потрібно розвивати сайт, так само як і бізнес. Питання, пов’язані з оновленнями на сайті, актуальністю його структури, юзабіліті і функціоналом, часто відвідують голови власників веб-ресурсів. Але як дізнатися, чи настав той самий час або можна ще почекати?

Сьогодні й поговоримо про UX-аналізі, тобто про те, наскільки зручний ваш сайт в користуванні. Якщо ви хочете мати уявлення про цей процес, то вам варто дочитати до кінця статтю, яка буде присвячена п’яти основних моментів аналізу.

1. Головна сторінка сайту

Проведіть невелике опитування серед своїх знайомих, які користувалися вашим сайтом, і не забудьте собі поставити ці ж питання:

  • Зрозуміло відвідувачеві сайту, який основний напрямок вашої компанії? Хто може підходити під поняття цільової аудиторії сайту?
  • Чи прийнятний дизайн сайту, зрозуміло і зручно пристрій ресурсу для подальшого його використання?
  • Чи не перевантажений чи сайт інформацією, і збалансовано вона розміщена?

2. Навігація по сайту і його структура

Відповідально поставтеся до оцінки навігації по сайту. Поставте себе на місце відвідувача і з його позицій оціните, наскільки зручно користуватися меню для пошуку тієї чи іншої сторінки сайту, а також додатковими посиланнями. Щоб вам було простіше оцінити, дайте відповідь чесно для себе на наступні питання:

  • Чи дотримується стилістика дизайну у всіх елементах сайту, зокрема кнопки і вкладки? Чи дотримано термінологія бізнесу в меню і вкладках?
  • Чи можна бачити зв’язок між сторінкою, на якій в даний момент знаходиться користувач і навігацією?

Якщо на якійсь з питань відповідь була негативною, значить, є необхідність переглянути дизайн сайту, внести в нього певні правки, щоб користувач комфортніше почував себе на сайті і легше і швидше міг зорієнтуватися на ньому.

3. Форми і ведення даних

Зверніть увагу на форми внесення даних на вашому ресурсі. Переконайтеся, що всі поля мають точне формулювання необхідних даних; що в разі неправильного введення даних інформація не “злітає»; що всі відомості звіряються; відвідувач точно знає, що відправлена форма буде доставлена за призначенням.

Якщо ви виявили будь-які неточності або несправності, не варто затягувати з виправленням. Зверніться до розробників сайту максимально швидко, поясніть проблему і попросіть виправити. Не затягуйте з коригуванням, оскільки неякісна форма може істотно заважати вашому спілкуванню з клієнтами.

4. Надійність і довіра

Хочете, щоб клієнти вам більше довіряли і ставилися до вас лояльніше? Розміщуйте на своєму сайті тільки перевірену інформацію. Успіх вашого сайту залежить від багатьох параметрів, наприклад, якісного дизайну. Але не меншою мірою він залежить і якості розміщеної на сайті інформації. Якщо відомості, які ви опублікували, будуть викликати у ваших відвідувачів недовіру, сумнів або роздратування, то про велику кількість відвідувачів можна забути.

  • Перевірте розміщену на сайті текстову інформацію на наявність різного роду помилок: орфографічних, пунктуаційних, стилістичних;
  • Чи не розміщені чи сайті занадто нав’язливі рекламні банери?
  • Переконайтеся, що опубліковані статті, опису, тексти написані доступною для звичайних людей мовою, не перевантажені ключовими словами (чи коректно вписані ключові слова і не заважають вони сприйняттю інформації).

Створення якісного контенту для сайту займає чимало часу, проте обійтися без цього процесу неможливо. Якщо ви виявили в розміщених на сайті текстах недоробки, то слід скласти план з покроковим алгоритмом усунення всіх недоліків. І почати його здійснення необхідно з тих сторінок, які відвідуються найбільш активно.

5. Дизайн сторінки і візуальний аспект

Фраза «Зустрічають по одягу» знайома багатьом. І сайт не є винятком. Відвідувачі складають свою думку про успішність і надійність вашого бізнесу, в першу чергу, по тому, наскільки візуально привабливий ваш сайт. Не варто захоплюватися химерністю і екстравагантністю, оскільки такі варіанти далеко не завжди привертають клієнтів. У більшості випадків варто використовувати вже перевірені часом стандартні рішення веб-дизайну, але при цьому ніхто не забороняє органічно вплітати модні тенденції в оформлення свого сайту.

  • Оформлення сайту має бути виконано таким чином, щоб користувач без проблем міг зорієнтуватися, де саме він знаходиться, як потрапив на цю сторінку, як повернутися назад або перейти на іншу потрібну сторінку сайту;
  • На сторінці обов’язково повинні бути правильно розставлені акценти, щоб привернути увагу користувача до потрібних моментів;
  • Інтерактивні елементи повинні мати інше оформлення, щоб відвідувач одразу міг визначити, на що можна клікнути для подальшого переходу;
  • Шрифти варто органічно поєднувати з фоном сайту. Стилістичне оформлення (тип шрифту, його колір і розмір) має зберігатися на всіх сторінках сайту;
  • Сайт не потрібно перевантажувати інформацією: чи не втискуйте на сторінку занадто багато даних, намагаючись заповнити порожній простір. Баланс між інформацією та «порожнім» місцем повинен дотримуватися, оскільки це допомагає відвідувачеві краще сприймати інформацію;
  • Сайт повинен створювати приємне враження і бажання повернутися на нього.

Якщо ви будете підходити до аналізу власного сайту з точки зору відвідувача, оцінюючи ресурс максимально критично, то зможете скласти правильну і повноцінну картину для себе, як для власника сайту, з результатами того, що необхідно змінити на сайті для поліпшення його роботи. Щоб виправити виявлені помилки, доведеться вдатися до допомоги не одного фахівця: дизайн – веб-дизайнер, тексти – копірайтер, технічні моменти – програміст і т.д.

аудит дизайна сайта

Але сьогодні ми говорили лише про поверхневому UX-аудиті сайту, який включає в себе лише п’ять основних моментів. Навіть такий варіант аудиту допоможе вам поліпшити свій сайт і вивести його на новий рівень функціонірованія.Еслі ви хочете уточнити ще якісь моменти або задати інші питання, то можете звертатися за допомогою до наших менеджерів. Вони нададуть кваліфіковану і безкоштовну консультацію.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,90/5 32
Loading...
Статьи по теме
Закажите бесплатную консультацию!

Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

Дізнатися вартість сайту

    • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
      066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

    • Расширенная формаСкачать бриф
    Зробити оцінку проекту?