Зробити оцінку проекту?

ТОП 9 кращих прикладів сайтів-візиток для малого бізнесу

Сайт-візитка для малого бізнесу: дев’ять найкращих прикладів.

ТОП 9 лучших примеров сайтов-визиток для малого бизнеса

Наші роботи

Часто зустрічаються ситуації, коду компанії, що відносяться до категорії малого бізнесу, не створюють свій сайт, а пробують просувати власне починання через соціальні мережі або використовуючи інструменти оффлайн-реклами. Це їх велика помилка, оскільки при такому розкладі вони не отримують бажаного збільшення клієнтів і, як наслідок, втрачають можливий прибуток. Причиною ігнорування створення сайту може бути боязнь і незнання: боязнь великих капіталловліваній на створення інтернет-ресурсу і незнання того, що можна ефективно для розвитку власного бізнесу можна використовувати навіть самий звичайний, утворять єдиний веб-ресурс.

Залиште заявку - отримаєте ціну і пропозицію на свій Email:

пример сайта визитки

 

Приклад №1

Сайт-визитка-landing

 

Приклад №2

Сайт визитка landing page

 

Приклад №3

пример сайта визитки

 

Приклад №4

пример сайта визитки

 

Приклад №5

пример сайта визитки

 

Приклад №6

пример сайта визитки

 

Приклад №7

пример сайта визитки

 

Невеликі компанії, на відміну від великих, мають прекрасну альтернативу – створення сайту-візитки. Навіть такий невеликий сайт може відмінно виконувати свої головні функції: просувати і розвивати ваш бізнес на просторах всесвітньої павутини і привертати увагу потрібної саме вам цільової аудиторії. Незважаючи на те, що сайт-візитка, по суті, є одностранічнік, покликаним знайомити цільову аудиторію з вашою фірмою, він здатний показати дуже високі результати.

Пропонований список кращих світових сайтів-візиток наочно показує, яким саме може бути сайт.

 

Що повинен включати в себе сайт-візитка?

Принцип розробки сайту-візитки практично не має відмінностей від створення інших, більш масштабних інтернет-порталів. Одностранічнік обов’язково повинен мати правильну архітектуру, що запам’ятовується і привертає увагу оформлення, повинен бути сео-оптимізований і адаптований під різні мобільні пристрої, ну і звичайно швидкість завантаження сайту повинна бути високою. Але ось наповнення і функціонал такого сайту все ж мають відмінності. І перше з них – це невелика кількість текстів і статей. Ще один відмінністю є обсяг функціоналу сайту: він набагато менше. Так що ж повинно бути в такому сайті?

Відомості про компанію

У цьому розділі необхідно дати докладне опис організації: розповісти, чим займається компанія, які має успіхи і досягнення, які особливості або переваги перед конкурентами. Якщо ви розмістите на сайті ще й відгуки вдячних клієнтів, то це збільшить довіру до вас нових клієнтів. Відвідувач, відвідуючи цю сторінку веб-ресурсу, повинен отримати максимум інформації про те, чим займається організація, і чому йому вигідно буде співпрацювати саме з вами.

 

 

Про товари і послуги

У цьому розділі веб-ресурсу слід дати детальну інформацію про продукцію, яка випускається компанією, або про наданих нею послугах. Можна тут же розмістити портфоліо, яке буде містити фотографії хорошої якості, що розповідають про те, чим займається компанія. Також слід розмітити в цьому розділі і контактну інформацію. З огляду на специфіку бізнесу, на сайті може бути і додаткова функція, що дозволяє завантажувати файл з каталогом або цінами на весь асортимент послуг, що надаються або реалізованих товарів.

Контактні відомості

У цьому розділі слід надати потенційним клієнтам максимум інформації: адреса офісу, номери телефонів, e-mail, карту проїзду, графік роботи, а також, по можливості, інтегровані кнопки з соц. мережами. Це дасть можливість потенційним клієнтам бути в курсі ваших новинок.

Насправді, функціонал сайту-візитки, так само як і його контент, досить обмежений. Оскільки немає необхідності створювати складний функціонал, щоб описати роботу фахівця, а також замовити при бажанні його послуги в режимі онлайн.

 

ТОП світових сайтів-візиток. Приклади.

Тепер варто перейти від слів до справи і подивитися найпродуктивніші одностранічнікі. Саме на їх прикладі можна переконатися, що такий ресурс реально може стати відмінним інструментом для власного бізнесу, а також ефективним рекламним інструментом. Якісно створений і продуманий до дрібниць сайт-візитка здатний сформувати враження потенційного клієнта про фірму, змусити його повірити організації і підштовхнути до бажання діяти спільно. Далі будуть розглянуті приклади сайтів-візиток, які задовольняють всім перерахованим вище вимогам в максимальному ступені.

Перший приклад візитки

Сайт без надмірностей, стриманий, але від цього не менш корисний – bpa com ua. Він відмінно і дуже докладно розповідає про юридичну компанію та її діяльність.

Веб-ресурс має просту навігацію і не обтяжений нічим зайвим дизайн. А ось корисної інформації, в тому числі і про діяльність фірми, тут досить багато. Всі разом дає можливість відвідувачеві створити гарне враження про компетентність компанії. На сайті немає зайвої інформації, тільки все найнеобхідніше.

Приклад другий сайту візитки

Ефективність на максимумі, а функціонал інтернет-ресурсу – тільки найнеобхідніший. Так можна охарактеризувати ресурс evoulve com. Компанія розробляє додатки для різних організацій, тобто працює в сфері В2В. Однак сам веб-ресурс має всього одну сторінку, а також слайди, що розповідають про компанії, її функціонуванні і потенціал, які демонструються на незмінний тлі.

Цей сайт має оригінальне оформлення і відмінну концепцію презентації компанії. Ресурс знайомить цільову аудиторію з організацією легко і невимушено, розповідаючи про її достоїнства і цінності.

Третій приклад веб сайту

Це сайт framenoir com. Компанія займається рекламою і просуванням на ринку різних брендів. На кількох сторінках сайту-візитки можна знайти інформацію безпосередньо про саму фірму, а також про всі види її діяльності і, звичайно, про її переваги.

Веб-ресурс не перевантажений контентом і функціоналом, а динамічність його дизайну залишає гарне враження про організацію.

Приклад четвертий web сайту

Ще один відмінний приклад сайту-візитки зі стильним і лаконічним дизайном. Чітко, коротко, але доступно і зрозуміло розповідається про діяльність компанії. Можна легко ознайомитися з переліком, що надаються компанією, а також її можливостями.

Інтернет-ресурс wibicom.be доводить, що не завжди потрібно винаходити щось нове, часто можна згадати про добре забуте старе, і, правильно застосувавши його на практиці, досягти потрібних результатів. Іноді цілком досить просто правильно звернути на себе увагу зацікавлених користувачів Інтернету.

Правильно продумане будова веб-ресурсу і його задум, а також перелік послуг і кнопка, що відкриває доступ до форми зворотного зв’язку, дають можливість не тільки формувати потік зацікавлених користувачів, а й підтримувати його на належному рівні.

П’ятий приклад візитки

Ще один сайт-візитка – це folkstrategies com. Сторінки ресурсу мають дуже велику вагу за рахунок анімації, що створює велику проблему з просуванням сайту, однак, є оптимальним варіантом для бізнесу в сфері реклами піар-послуг.

Веб-ресурс відрізняється своєю креативністю і робить на цьому основний акцент.

Динамічність і мінімалізм – основні критерії за все наповнення цього інтернет-ресурсу.

Думка про компанію після відвідин веб-ресурсу залишається лише позитивне, оскільки ресурс дарує тільки найкращі емоції.

Шостий приклад

Цей прекрасний сайт-візитка спеціалізується на продажу елітного алкоголю, а якщо точніше – рома. Ресурс став номінантом премії Awwwards, як один з найкращих проектів сайтів-візиток (а це теж про щось говорить!)

Веб-ресурс copper-and-brave.de оформлений і створений таким чином, що, зайшовши на нього, можна з легкістю перенестися на кілька століть назад, в той час, коли ром користувався особливою популярністю. Оформлення і музичний супровід ненав’язливо підштовхує користувача, зазирнув на сайт, до покупки напою.

Цей ресурс не тільки презентує діяльність фірми, а й здійснює реалізацію елітного алкогольного напою. Функціонал цього ресурсу має деякі відмінності від звичних інтернет-магазинів. На ресурсі розташовується тільки одна кнопка. На сайті-візитці немає ні описів товару, ні товарних карток, ні яких-небудь ще булочок, які можна зустріти в інших інтернет-магазинах. Але це не заважає ресурсу продавати алкогольний напій, що є величезним плюсом для компанії.

 

Сьомий приклад

Елегантний дизайн і великий обсяг інформації про компанії, яка розробляє різні концепції освітлення, можна знайти на ресурсі hampshirelight.net. Тут немає жодних каталогів або кнопок замовлень онлайн, але від цього сайт не стає менш привабливим.

У портфоліо розміщені фотографії відмінної якості. Добре підібране колірне оформлення інтернет-ресурсу, проста і доступна навігація перетворюють звичайний одностранічнік в продуктивний бізнес-інструмент.

Восьмий приклад

Чудовий приклад сайту-візитки, який дає зрозуміти, що якщо створити анімований дизайн і правильно підібрати функціонал, нехай навіть дуже простий, то можна відмінно рекламувати свій бізнес у всесвітній павутині.

Ресурс brightcout com більш ніж доступний у використанні. Його структура проста і зрозуміла. На сайті є опис не тільки самої компанії, але і виробленого нею продукту. Крім того, на сайті розташовуються лідогенерірующіе кнопки, які дають можливість відвідувачеві стати клієнтом всього за один клік. Однак, веб-ресурс має і деякий недолік: красива презентація не дає якоїсь конкретної інформації про послуги компанії. Від великої кількості красивих фраз точності в одержуваної відвідувачем інформації не додається. Однак, це не завадить, якщо фірма має популярність у своїй сфері.

Дев’ятий приклад

Привертає увагу з перших секунд і легко сприймається веб-ресурс tondo.design, що розповідає про фірму, яка займається дизайном. Такому враженню ніяк не заважає велика вага ресурсу. На головній сторінці розміщені якісні фотографії роботи фірми, зроблені крупним планом. З такими фото опису вже не потрібні. Знімки самі говорять про можливості компанії.

Ще одним оригінальним рішенням стало розміщення відеозвернення фахівця на сторінці «Підхід компанії», в якому він коротко розповідає про діяльність фірми. Неординарно і захоплююче.

Функціонал не перевантажений. На сайті є лише кнопка зворотного зв’язку, якої цілком достатньо, оскільки веб-ресурс створює відмінне враження про компанію, мотивуючи користувача до співпраці.

 

Що потрібно, щоб створити відмінний сайт-візитку?

Сайт-візитка, що відрізняється якістю, в обов’язковому порядку повинен мати:

  1. Відмінний дизайн – унікальний, сучасний, стильний, оригінальний;
  2. Прописане до дрібниць опис самої кампанії, а також всієї її продукції;
  3. Окремий розділ із зазначенням всіх можливих контактів: номерів телефонів, електронною поштою, мессенджерами і так далі;
  4. Необхідні функції, які допоможуть підвищити ефективність сайту і зробити його більш зручним для користувачів;
  5. Мобільну версію веб-ресурсу.

Найчастіше сайт-візитка створюється з метою зміцнити авторитет компанії і створити своє представництво у всесвітній павутині. Такий ресурс найчастіше має не дуже широкі можливості, і практично не розкручується по сео-запитам, оскільки має досить обмеженою текстовий контент. Але з цього зовсім не випливає, що розробляти такий ресурс можна безвідповідально. Такий сайт є частиною компанії, її бізнесу. Тому інтернет-ресурс повинен не тільки відповідати ідеям компанії, її концепції, а й бути зручним для користувачів, а також відповідати всім технічним вимогам у створенні.

Web-студия MyMaster 4,90 из 5 на основе 61 оценок. Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5
Loading...
Статьи по теме
Закажите бесплатную консультацию!

Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

Дізнатися вартість сайту
  • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
    066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

  • Расширенная формаСкачать бриф
Зробити оцінку проекту?
ми випустили книгу Інтернет магазини секрети
успіху
Детальніше