Отже, топ-10 найбільших (відвідуваних) онлайн-магазинів виглядає наступним чином:
Кількість відвідувань (в млн):
Час на сайті за одне відвідування (в хвилинах):
Кількість переглядів сторінок за одне відвідування:
Рейтинг найпопулярніших інтернет магазинів України:
Кращі інтернет магазинів одягу:
Кращі магазини косметики та парфумерії:
В кінці року завжди підводяться підсумки прожитих 365 днів. У цей час непогано проаналізувати свої перемоги і падіння. Однак існує сфера діяльності людини, де найкраще можна відстежити просування вперед і вгору, а ось для провалів місця просто не залишається. Йдеться про електронну комерцію. У цій сфері оборот легко може збільшитися на п’ять десятків мільярдів гривень. Відсоток активних клієнтів також не пасе задніх і може різко злетіти практично на третину. Але цікаво те, що онлайн-магазини змагаються за першість у рейтингу. Factum Group – центр, що займається дослідженнями і в даній сфері також, вирішив скласти такий список.
Як вибирали кращих
Порівнюючи успіхи торгових майданчиків, які займаються бізнесом на Інтернет-просторі за минулий 2018 рік з нинішнім роком, можна побачити, що розвиток їх бізнесу вчинила різкий стрибок. Вони змогли показати, що робити покупки не виходячи з дому – це вигідно, і що українська електронна комерція є перспективною сферою.
В українську десятку найпопулярніших інтернет-магазинів увійшли:
Якщо приводити точні цифри, то вони такі: загальний прибуток за рік зросла на п’ятдесят мільярдів гривень, число онлайн-покупців – на цілих тридцять два відсотки. Але і це ще не все. До числа досягнень цих інтернет-магазинів можна віднести і збільшення асортименту товарів, зростання відсотка угод, збільшення кількості відвідувачів і покупців. Ці дані і були прийняті до уваги, коли складався список найбільш успішних українських інтернет-порталів. З’ясовуємо, як же цим інтернет-магазинах став підвладний такий успіх.
Трійка лідерів
Лідерство тут тримає інтернет-магазин, в якому здійснюють покупки люди, які не мають зайвого часу бігати по магазинах – «Розетка». Інтернет-ресурс наростив обороти, пустивши в хід потужну стратегію маркетингу, яка просто захопила все канали спілкування з потенційними клієнтами. «Розетка» нагадувала про себе всюди, де тільки можливо:
- Жоден день радіо і телебачення не обходився без веселого зеленого смайлика.
- Часта присутність різних видів реклами в різних телепередачах.
- Нікуди без просуває реклами.
- Соціальні мережі рясніли постами про «Розетка.
Але, мабуть, основним досягненням «Розетки» стала можливість охопити всю цільову аудиторію. Не просто – від малого до великого. А саме надавши різним віковим групам різні товари для хобі і відпочинку, товари народного споживання, електроніку і побутову техніку, продукти харчування, одяг, взуття, ювелірні вироби і т.д. І треба віддати належне, що їх маркетинговий хід виявився правильним. «Розетка» змогла зацікавити своїми пропозиціями величезна кількість людей. Цей сайт є найбільш відвідуваним серед інтернет-магазинів і може похвалитися відміткою в п’ятдесятку мільйонів відвідувачів.
На сходинку нижче знаходиться інтернет-магазин «Алло», який займається реалізацією мобільний телефонів і різного роду електронних гаджетів. Тут маркетинг був не так активний. Споглядати рекламу «Алло» можна було в різних видах транспорту – автобуси, тролейбуси, метро, трамваї, а також в рекламних роликах між різними телепередачами. Такий вид реклами був для них акцентом. Крім того, вони не тільки привертають нових, але й не забувають і про своїх старих клієнтів. Магазин регулярно проводить різні акції і організовує спеціальні пропозиції. А така увага завжди приємно.
Інші місця пошани
На п’ятій позиції зручно вмостився головний конкурент «Фокстроту» – інтернет-портал «Ельдорадо». «Фішками» цього інтернет-порталу є:
- можливість платити за товару частинами;
- купуючи побутову техніку для дому можна отримати безкоштовні подарунки;
- акційна падіння цін на різні товарні групи в різні часові проміжки;
- в разі немелочной поломки смартфонів можливий їх обмін на нові апарати плюс отримання гарантії від виробника на певний проміжок часу.
Це не всі приховані козирі. Більше інформації можна підглянути на сайті «Ельдорадо».
А ось «Модна Каста», яка досить активно веде свою рекламну діяльність і в телеефірі, і в соцмережах не потрапила в ТОП-десять.
Хочете стати кращим в 2018-2019?
Ми впевнені, що найперші і головні кроки до успіху слід робити на стадії тільки ще розробки інтернет-магазину. Саме тоді, коли продумуються найголовніші моменти, наприклад вибір CMS або створення структури сайту, вибір функціоналу сайту, підбір дизайну та інших не менш важливих моментів. Від сукупності всіх вищевказаних моментів буде залежати, як сприймуть користувачі новий інтернет-продукт, як вони будуть знаходити спільну мову з даною платформою, наскільки їм зручно буде шукати їх цікавить товар, робити замовлення і консультуватися з менеджерами магазину.
Оцінивши сайти найбільших український інтернет-магазинів, ви зможете побачити, скільки сил доклали розробники, щоб так грамотно продумати все до дрібниць.
Ще один важливий момент – це просування інтернет-магазину в Інтернеті. Тут реклама доречна скрізь: соціальні мережі, різні форуми, сайти різної тематики.
Третій головний момент – це поєднання різних рекламних трюків плюс постійне спілкування з потенційними клієнтами. Нагадувати про себе можна і потрібно не тільки на просторах Інтернету, але і по радіо, телебаченню, у друкованих виданнях. «Розетка» грамотно зуміла розставити всі рекламні акценти. Результат побачили все.
Не забувайте! Для досягнення успіху необхідний правильний підхід на всіх етапах створення і розробки інтернет магазину. Саме таку стратегію вибрали все інтернет-магазини, що потрапили в ТОП-10.