Зробити оцінку проекту?

Таргетована реклама – Ціна і Вартість 2020

Таргетована реклама ціна в Україні під ключ

Таргетированная реклама - Цена и Стоимость 2019

Однією з найбільш популярних соціальних майданчиків є Instagram. Ця «соціалка» вже досить давно розширила свої можливості і перестала бути просто майданчиком для розміщення своїх фотографій. Тепер Instagram активно використовується і бізнесом для отримання цільового трафіку. Instagram ідеальний для розкрутки тих товарів, який купуються швидше імпульсивно, ніж з довгими роздумами. До таких належать: косметичні засоби, взуття, одяг, реклама закладів громадського харчування, мобільні додатки, різні курси і т.п. Крім того, Instagram відмінно підходить для розкрутки особистих акаунтів (або акаунтів компанії), підвищення впізнаваності бренду і збільшення лояльності потенційних клієнтів, поширення інформації про різні заходи (в т.ч. акції, розпродажі, конкурсах тощо).

Таргетингової реклами – Ціна 2020

ПакетЦінаБюджет в сутічас налаштуванняОрієнтовний кол. заявок
Пакет — MНалаштування — 2 500 грнвід 5 $до 5 раб. дніввід 3 на добу
Пакет — LНалаштування — 5 000 грнвід 10 $до 7 раб. дніввід 6 на добу
Пакет — XLНалаштування — 7 500 грнвід 17 $до 15 раб. дніввід 10 на добу

 

Вартість ведення SMM

Найменування послугиВартість
Просування бізнес аккаунта в Instagramвід 1 050 грн
Щомісячне ведення Instagramвід 1 900 грн
SMM специалист по веденню соц. мережвід 5 000 грн
СММ розкрутка в соц. мережахвід 2 750 грн
Розміщення постів в місяцьвід 550 грн
Додавання like до однієї фотографіївід 550 грн
Збільшення передплатників в місяцьвід 2 500 грн
Видалення спаму в коментарях, раз в тижденьвід 2 250 грн
Проведення конкурсів / розіграшів, раз на місяцьвід 2 250 грн

 

Нюанси таргетированной реклами в Instagram

Основним інструментом, який використовується в Instagram для розкрутки, є таргетована реклама. При цьому вартість її може істотно відрізнятися в залежності від проекту. Беручи до уваги, що Instagram належить Facebook, то і налаштовувати таргетовану рекламу в Instagram доводиться з облікового запису Facebook. При цьому можна і не мати свій аккаунт в Instagram. Орієнтування дає можливість вказувати критерії, яким повинна відповідати ЦА, щоб їй демонструвалися рекламні оголошення. Наприклад, вашою цільовою аудиторією є представниці прекрасної статі у віці 18 – 30 років, які цікавляться косметикою і рецептами краси. Знаючи точний портрет ЦА, можна в кілька кліків провести настройку показів саме для потрібного сегмента цільової аудиторії, скоротивши таким чином і витрати на рекламний бюджет і обсяг нецільового трафіку.

Візуальне сприйняття в Instagram є одним з найбільш важливих факторів. Саме тому основна увага зосереджується на привабливості рекламних матеріалів. Оскільки вони демонструються в стрічці новин, то повинні бути здатними привернути увагу користувача. В іншому випадку таке рекламне оголошення буде просто перегорнути. Найкращий варіант – це надати професіоналам пропрацювати рекламне оголошення, або хоча б його візуальну частину. У такому випадку можна говорити про максимально можливої ​​ефективності рекламної публікації. Вартість такої послуги слід заздалегідь врахувати в рекламному бюджеті.

Слід взяти до уваги і той факт, що дуже велике число користувачів, які будуть переходити по оголошенню безпосередньо на сайт, користуються мобільними пристроями. Це означає, що веб-ресурс повинен мати або мобільну версію сайту або адаптивну верстку. При такому розкладі користувач зможе зробити необхідне цільове дію. В іншому випадку – він просто може закрити вкладку.

Види реклами

Кожне рекламне оголошення в Instagram по суті представляють собою звичайні пости, які мають рекламну мітку. Подібні публікації розміщуються в стрічці користувачів і не вибиваються із загальної маси публікацій. Реклама може виконуватися в різних форматах:

  • окреме зображення;
  • галерея зображень;
  • відео.

І в Facebook, і в Instagram таргетована реклама має однакові можливості, оскільки в обох соціальних мережах використовується один менеджер.

Скільки коштує таргетована реклама в Instagram?

Точної цифри назвати неможливо. Це пов’язано з тим, що в Instagram потрібно розраховувати рекламний бюджет окремо під кожну кампанію, оскільки на нього можуть впливати різні чинники:

  • число конкурентів в даній ринковій ніші;
  • мета і завдання, які повинні бути досягнуті в результаті рекламної кампанії;
  • фінансові можливості рекламодавця;
  • нюанси ринкової ніші і ЦА;
  • спосіб оплати (за переходи чи за перегляди);
  • регіон показів (у великих містах або столиці вартість показу буде набагато вище, ніж вартість показу на периферії);
  • якість рекламних матеріалів (привабливість, CTR, релевантність);
  • повнота охоплення ЦА та ін.

Оплачується таргетована реклама в Instagram, як і контекстна, за аукціонним принципом. Тут беруться до уваги не тільки кількість рекламних оголошень, а й ставки, які роблять рекламодавці. Потрібно пам’ятати і той момент, що настройка рекламної кампанії, яка здійснюється професіоналами, також вимагає певної оплати послуг. Оскільки на формування вартості таргетированной реклами впливають безліч чинників, то перш ніж підраховувати її, слід провести цілий ряд досліджень (аудит конкурентів, ринкової ніші, цільової аудиторії та ін.), А також визначитися з бажаними цілями і завданнями. Тільки після того, як всі необхідні дані будуть відомі, можна буде дізнатися вартість.

Переваги таргетированной реклами в Instagram

  • Оскільки реклама показується на весь екран рекламного пристрою, то користувач не зможе не помітити її;
  • Рекламу демонструється платоспроможною і активної цільової аудиторії;
  • Можливість налаштовувати оплату, що дозволяє оптимізувати рекламний бюджет;
  • Вкладені кошти окупляться досить швидко і багаторазово;
  • Можна вузько сегментувати ЦА;
  • Є кілька форматів подачі рекламних матеріалів;
  • Візуальна складова здатна чинити сильний вплив.

Користувачі Instagram вибирає ті матеріали, які сподобалися в даний момент. На це робить упор більшість рекламодавців. Якісне оформлення рекламних публікацій є основою розкрутки компанії на цій соціальній майданчику.

Якщо ви вирішили просуватися в Instagram і вам потрібна допомога фахівців, то ми готові підставити вам своє плече. Наша команда фахівців допоможе вам не тільки правильно налаштувати таргетовану рекламу в Instagram, але і провести всі необхідні аудити для її правильного налаштування.

Зв’язатися з нами можна будь-яким зручним для вас способом: в онлайн-чаті, по телефону або відправивши нам лист на наш e-mail. Всі контактні дані є на нашому сайті. Звертайтеся і ми допоможемо!

Таргетована реклама – Ціна і Вартість 2020
Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 55,00/5 1
Loading...
Статьи по теме
Закажите бесплатную консультацию!

Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

Дізнатися вартість сайту
  • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
    066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

  • Расширенная формаСкачать бриф
Зробити оцінку проекту?
ми випустили книгуІнтернет магазинисекрети
успіху
Детальніше