SMM маркетолог – хто цей фахівець?
Маркетологи працюють в даному напрямку займаються залученням цільового трафіку з популярних соціальних мереж. Спеціаліст подібного рівня оперує безліччю сучасних інструментів, які допомагають привертати увагу цільової аудиторії і позитивно впливати на конверсію.
Прямі обов’язки SMM маркетолога
- Аналіз ринку конкурентів;
- Дослідження переваг потенційних клієнтів;
- Створення контент-плану для розміщення публікацій на місяць вперед;
- Розробка унікальної стратегії просування;
- Створення і ведення акаунтів;
- Організація конкурсів;
- Пошук і спілкування з лідерами думок;
- Організація рекламних кампаній
- Ведення статистики, моніторинг просування і проведення аналізу на основі отриманих даних.
Професійні якості гарного маркетолога
- Грамотність – допущення помилок тобто не доречним, оскільки кожне неправильне дію негативно впливає на ставлення користувачів до продвигаемому бренду;
- Знання в області редагування графіки – більша частина контенту є графічної. Необхідно знати, як покращувати якість зображень, створювати монтаж фото, наносити текст.
- Знання основ маркетингу – уміння залучати клієнтів і створювати ефективні рекламні кампанії;
- Уміння писати текст – текстовий контент повинен бути унікальним, інформативним і продає;
- Розуміння людської психології – вміння адекватно реагувати на негативні відгуки, знаходити спільну мову з користувачами, переконувати, робити приємне враження;
- Творчий образ мислення – для генерації нових прогресивних ідей і створення унікальних стратегій просування.
Умение пользоваться современными аналитическими инструментами и сервисами статистики также играет важную роль в построении эффективного процесса раскрутки.
Як стати хорошим SMM маркетологом?
- Читайте літературу по просуванні проектів в популярних соціальних мережах;
- Дивиться навчальні відео, (багато загальнодоступної інформації є на Ютуб);
- Записуйтеся на майстер-класи, курси, вебінари;
- Відвідуйте тематичні паблік, блоги, співтовариства.
Таким чином Вам вдасться накопичити багато досвіду, який допоможе стати відмінним маркетологом і просувати найрізноманітніші проекти. Також варто відзначити, що теорія без сумніву важлива частина навчання, але потрібна практика.
Для початку можна створити персональні акаунти в тих соц. мережах, де хочете в процесі просувати своїх клієнтів. Було б резонним створити також співтовариства для бізнесу знайомих і спробувати їх розкручувати або почати пропонувати свої послуги в даному напрямку невеликим компаніям.
Практикуйтеся в сфері створення якісного текстового контенту. Навчіться писати не тільки інформаційні, але й продають тексти. Необхідно постійно вдосконалювати свою майстерність, прагнути отримувати нові знання і досвід.