Зробити оцінку проекту?

SMM маркетолог

SMM маркетолог - кто этот специалист?

SMM маркетолог – хто цей фахівець?

Маркетологи працюють в даному напрямку займаються залученням цільового трафіку з популярних соціальних мереж. Спеціаліст подібного рівня оперує безліччю сучасних інструментів, які допомагають привертати увагу цільової аудиторії і позитивно впливати на конверсію.

Прямі обов’язки SMM маркетолога

  1. Аналіз ринку конкурентів;
  2. Дослідження переваг потенційних клієнтів;
  3. Створення контент-плану для розміщення публікацій на місяць вперед;
  4. Розробка унікальної стратегії просування;
  5. Створення і ведення акаунтів;
  6. Організація конкурсів;
  7. Пошук і спілкування з лідерами думок;
  8. Організація рекламних кампаній
  9. Ведення статистики, моніторинг просування і проведення аналізу на основі отриманих даних.

Професійні якості гарного маркетолога

  1. Грамотність – допущення помилок тобто не доречним, оскільки кожне неправильне дію негативно впливає на ставлення користувачів до продвигаемому бренду;
  2. Знання в області редагування графіки – більша частина контенту є графічної. Необхідно знати, як покращувати якість зображень, створювати монтаж фото, наносити текст.
  3. Знання основ маркетингу – уміння залучати клієнтів і створювати ефективні рекламні кампанії;
  4. Уміння писати текст – текстовий контент повинен бути унікальним, інформативним і продає;
  5. Розуміння людської психології – вміння адекватно реагувати на негативні відгуки, знаходити спільну мову з користувачами, переконувати, робити приємне враження;
  6. Творчий образ мислення – для генерації нових прогресивних ідей і створення унікальних стратегій просування.

Умение пользоваться современными аналитическими инструментами и сервисами статистики также играет важную роль в построении эффективного процесса раскрутки.

Хотите развивать свой бизнес в Интернете и иметь больше заказов?

    Як стати хорошим SMM маркетологом?

    • Читайте літературу по просуванні проектів в популярних соціальних мережах;
    • Дивиться навчальні відео, (багато загальнодоступної інформації є на Ютуб);
    • Записуйтеся на майстер-класи, курси, вебінари;
    • Відвідуйте тематичні паблік, блоги, співтовариства.

    Таким чином Вам вдасться накопичити багато досвіду, який допоможе стати відмінним маркетологом і просувати найрізноманітніші проекти. Також варто відзначити, що теорія без сумніву важлива частина навчання, але потрібна практика.

    СММщик в Киеве и Украине

    Для початку можна створити персональні акаунти в тих соц. мережах, де хочете в процесі просувати своїх клієнтів. Було б резонним створити також співтовариства для бізнесу знайомих і спробувати їх розкручувати або почати пропонувати свої послуги в даному напрямку невеликим компаніям.

    Практикуйтеся в сфері створення якісного текстового контенту. Навчіться писати не тільки інформаційні, але й продають тексти. Необхідно постійно вдосконалювати свою майстерність, прагнути отримувати нові знання і досвід.

    • УкрОборонПром
      Державний концерн
    • Veladis
      Ідеальні морепродукти з 40 країн світу
    • Досягай
      Школа футболу Олексія Гая
    • Шустов
      Музей Шустова
    • Хлібні технології
      Компанія, яка є одним з найбільших виробників тонкого лаваша на території України з 2009 року.
    • Vestum
      Торгова марка світлодіодного освітлення
    Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,90/5 31
    Loading...
    Статьи по теме
    Закажите бесплатную консультацию!

    Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

    Дізнатися вартість сайту

      • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
        066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

      • Расширенная формаСкачать бриф
      Зробити оцінку проекту?