Зробити оцінку проекту?

Скільки коштує SMM під ключ?

Скільки коштує SMM і за що платить клієнт?

Кожен інтернет-користувач, який планує замовляти в нашому агентстві послуги з SMM-просування, цікавиться вартість такої послуги.

Сколько стоит SMM под ключ?

Коли користувачі бачать вартість послуги, у них закономірно виникає питання: як формується вартість, і чи не будуть вони переплачувати за послуги, які збираються замовляти. Багато хто вважає, що дешевше найняти фрілансера, який погодиться за пару-Троки тисяч гривень на місяць вести акаунти в соціальних мережах, а решту суми можна перекинути на зовнішню рекламу, де охоплення аудиторії набагато більше. Такий підхід був більш продуктивним з десяток років тому, коли суспільство не було ще так комп’ютеризовано. Сьогодні практично у кожного є гаджет, тому підходити до розкручування свого бренду подібним чином – не найкращий варіант, оскільки це може знизити авторитет компанії чи бренду, а не зробити ще більш популярним.

Вартість і Ціна – 2019/2020

Найменування послугиВартість
Спеціаліст по розкрутці (SMM)від 150 грн/1 година
Консультація по SMMвід 950 грн
Розкрутка в інстаграмвід 2 250 грн
Розкрутка в FaceBookвід 2 250 грн
Розміщення постів в місяцьвід 250 грн
Збільшення передплатників в місяцьвід 1500 грн

Нові стратегії (New Strategies) – це саме той підхід, який ми використовуємо у своїй практиці. Ми за роки своєї роботи маємо ефективні напрацювання, якими хочемо поділитися.

Слід знати, що SMM-послуги високої якості – це не тільки розміщення публікацій на різних соціальних майданчиках. Це ціла стратегія, яка має свої основні компоненти: обсяги робіт, якість і вартість.

Що входить в обсяги робіт?

Сколько стоит SMM и за что платит клиент?

Коли заходить мова про складання проектної документації (брифа) на SMM-послуги, у деяких клієнтів можуть виникнути певні складнощі:

  • як визначитися зі своєю ЦА, яку соціальну майданчик вибрати;
  • яка кількість постів слід розміщувати, чи необхідна модерація, чи потрібна звітність, чи потрібно розкручувати співтовариство (групу) за допомогою платної реклами.

З першим пунктом зазвичай вирішується все дуже швидко – проводиться розробка SMM-стратегії. Портрет ЦА опрацьовується, соціальна мережа вибирається з урахуванням тематики бренду. А ось другий пункт зазвичай викликає масу протиріч. Нерідко клієнт хоче велику кількість публікацій. Але при детальному обговоренні з’ясовується, що він також хоче і проведення акцій, конкурсів та рекламного просування і т.п. в результаті – бриф може бути змінений практично на всі сто відсотків.

Яка ж причина таких змін? Все, насправді, дуже просто. Є певні маркетингові інструменти, які застосовуються для SMM-просування, але немає загального шаблону, під який можна було б підвести всі проекти. Кожен проект є індивідуальним, і яка кількість публікацій необхідно в даному випадку (десять або тридцять) вирішується під час проведення аудиту. Нерідко ми стикаємося з тим, що клієнти не згодні з нашими діями і не горять бажанням довіряти аудиту, який проводить агентство. Однак, ми приходимо до спільного знаменника з клієнтами, розставляючи всі крапки над «i».

За час роботи нашого агентства нашими фахівцями було встановлено певна закономірність. Було визначено так званий «мінімум», який дає можливість бренду переступити той самий бар’єр «входу». Ми хочемо дати певні рекомендації, як зробити успішний старт.

Приблизно по чотири публікації в тиждень – це саме те мінімальну кількість публікацій, яке необхідно. Формат публікацій також індивідуальний. Зазвичай використовується такий формат: інфографіка, фото бренду, відео (якщо є фінансова можливість).

Чому саме 16 – 18 публікацій в місяць? Така цифра не висмоктана з пальця, вона ґрунтується на статистичних даних. При зниженні цієї кількості буде знижуватися і активність цільової аудиторії, причому дуже суттєво. Якщо ж кількість публікацій буде більше, то потрібні будуть додаткові вливання, щоб розкрутка проводилась грамотно і ефективно, але вони не завжди здатні зробити більш активної цільову аудиторію.

Конкурсів щомісяця не варто проводити більше одного – двох разів. Конкурси невипадково винесені в окрему категорію. Оскільки вони мають певні відмінності з публікаціями, які спрямовані, в основному, на комунікацію з ЦА. У той час, як конкурси використовуються в основному для залучення нової аудиторії. Крім того, на конкурси, які будуть проводитися в мережі, необхідні додаткові фінансові вливання (залучення фахівців з креативу та доставка подарунків).

Хочете якісне SMM? Без модерації нікуди. Замовнику корисно знати, що модерацію здійснює окремий фахівець. Його робота полягає не тільки у відповідях на призначені для користувача коментарі, але і розміщення публікацій, примітки, які будуть «чіпляти» користувачів, визначення переможців у конкурсах. Якщо ж замовник не бажає витрачати свої кошти на послуги модератора, то він може відмовитися, переклавши його обов’язки на когось зі співробітників своєї компанії.

А ось без платної реклами обійтися не вдасться, якщо ви хочете успішно просуватися в соцмережах. Оскільки вона відповідає за те, скільки користувачів соціальних майданчиків зможуть побачити ваші оголошення. Алгоритми ранжування з часом змінюються. І якщо ще кілька років тому рекламу могли бачити практично всі користувачі, то сьогодні ваші публікації зможуть подивитися тільки три – п’ять відсотків. Решта переважна більшість просто не побачать ваш конентом. Тому, якщо ви не хочете, щоб всі ваші зусилля по створенню контенту і його публікації не були даремними, то обов’язково починайте свою розкрутку з платної реклами.

Обов’язкова звітність. Багато великих компаній такий документ по праву відносять до категорії must have. Щорічно складання таких документів стає все складніше. Наші фахівці вирішили вдосконалити складання такого звіту, зробивши його більш зрозумілим для замовника, але при цьому не втрачається контроль над аспектами розкрутки на кожній соціальній майданчику. Клієнт, маючи такі звіти, може бачити, де він може заощадити, а де необхідні будуть додаткові вливання.

Менеджмент проекту. Якщо над проектом працюватимуть професіонали, то проект буде ефективно розвиватися.

Вартість – хто робить?

Стоимость – кто делает?

Ми вже обговорили, що входить в базовий комплекс робіт по SMM:

  • для однієї групи (спільноти) необхідна публікація шістнадцяти – вісімнадцяти постів в місяць;
  • проведення одного – двох конкурсів на місяць;
  • проведення модерації;
  • складання звітності;
  • наявність платної реклами.

Яка ж ціна такого комплексу робіт? Прорахувати вартість не так вже й складно, як здається багатьом. Реклама належить до сфери послуг, а, отже, за кожною дією – публікацією, коментарем, конкурсом варто висококласний фахівець. Після того, як мінімум робіт з SMM вже складено, необхідно визначити, кого з фахівців слід залучати, яка вартість їх робіт з урахуванням кількості трудочасов. А тепер про все по порядку.

Фахівці. Саме від того, хто буде входити в команду, буде залежати якість продукту. Нижче ми наводимо список фахівців, які беруть участь в роботі по SMM-розкрутці.

Какова выгода для клиента?

У кожному агентстві свій штат співробітників. Розміри штату і спеціалізація кожного співробітника все одно відрізняються. Єдине, що не змінюється – це суть. Тобто кожен проект має свій фронт завдань, які необхідно виконати. При цьому одні й ті ж завдання можуть виконувати різні фахівці. Наприклад. Модератором може бути як ком’юніті-менеджер, так і СММ-менеджер. Над свідомістю текстового конетнтом може працювати копірайтер або контент-редактор. Найголовніше – наскільки якісно виконана робота тих чи інших співробітником.

Тепер про вартість однієї години роботи окремо взятого фахівця. У кожного агентства своя ставка, яка заздрості від цілого ряду чинників: заробітної плати спеціаліста, популярності агентства і ще цілого ряду додаткових витрат (оверхедів), до яких можна віднести податки, адміністративні витрати агентства, PR, бонуси тощо. Але в багатьох випадках конкурентна середа зрівнює між собою всі агентства, і на ціну, яку буде платити замовник, впливає тільки «рейт».

Кількість трудочасов, які необхідно буде витратити. Часто виникає питання, скільки ж часу необхідно витратити фахівця на розробку, наприклад, інфографіки або створення контенту, і не переплачує чи замовник. Ми за час своєї роботи змогли не тільки зібрати, але і проаналізувати статистичні дані по тимчасових витратах.

Отже, використовуючи ціну «Рейта» і вартість погодинної роботи команди фахівців можна розрахувати вартість проекту безпосередньо всередині агентства.

Яка вигода для клієнта?

Отримавши всю інформацію, клієнт може скласти собі уявлення про те, який мінімальний обсяг робіт необхідно буде виконати і допомогу яких фахівців знадобиться. Такий схематичний розклад дозволить замовнику дізнатися на, що саме буде розподілений його бюджет. Щоб дізнатися це число, необхідно вказати показники погодинної оплати і «Рейт» в таблицю, де вказуються агентства, які беруть участь в тендері.

Какова выгода для клиента?

З досвіду можемо вам сказати, що вартість пакета SMM-послуг може істотно різнитися. Але в будь-якому випадку, на ціну впливає складність створюваного контенту (інфографіка, відео, зображення) і вартість «Рейта» самого агентства.

Гарантії якості

Гарантии качества работ по SMM

Скільки буде коштувати SMM-послуги, ми вже обговорили раніше. Тепер поговоримо про алгоритм ранжирування. Якщо ще з десяток років тому він давав можливість усім користувачам побачити вашу публікацію. Інвестувався набір передплатників, а охоплення не брався до уваги, оскільки не мав ніякої ваги. Але на сьогоднішній день алгоритми змінилися. І тепер ваші публікації зможуть побачити лише три – п’ять відсотків передплатників. Якщо компанія (бренд) не інвестуватиме в своє просування, або в співтоваристві не набирається і мільйони передплатників, то ваші публікації пройдуть просто непоміченими. Що робити, щоб такого не сталося?

На сьогоднішній день обійтися без інвестицій в розкрутку контенту неможливо. Метод промотування постів буде оптимальним варіантом. Він дозволяє розширювати охоплення поста. В такому випадку ЦА зможе бути більш активною на сторінці бренду на соціальної майданчику.

Варто знати, що використання платної реклами постів може мати деякі підводні камені, до яких слід бути готовими.

  1. Якщо вкладення йдуть тільки в розкрутку контенту, то прибутку можна не дочекатися. Тому що в співтоваристві ще не набралося потрібну кількість користувачів. Якщо інвестування припинити, то користувачі перестануть помічати бренд.
  2. Якщо розкрутка не має чіткого плану і продуманої концепції, то це може негативно позначитися на проведенні просування. Інвестиції слід вливати правильно (зорієнтувати по точному портрету цільової аудиторії, з урахуванням інтересів), тоді просування буде ефективним.

І першою, і другою проблеми можна уникнути, якщо спочатку продумати стратегію просування, а потім починати втілювати її в життя. За складеним планом можна прорахувати необхідний бюджет, виходячи з «мінімуму» (про нього ми вже говорили). Вливаючи приблизно десять – п’ятнадцять тисяч на місяць (це без урахування ПДВ) в SMM-просування можна буде не тільки ефективно розкручувати контент, але і збирати потенційних клієнтів в своєму співтоваристві.

Підведемо підсумки

  • За що ж все-таки платить клієнт?

Замовник завжди оплачує якість виконаних робіт, їх обсяги і терміни виконання. Ці параметри можуть змінюватися.

  • Що входить в мінімальний набір робіт, і скільки це коштує?

Ми рекомендуємо наступний обсяг робіт: на місяць розміщувати шістнадцять – вісімнадцять публікацій і проводити один – два конкурси; проведення постійної модерації спільноти. В середньому ціна може становити від тридцяти до п’ятдесяти тисяч в місяць (без урахування ПДВ). Також на ціну впливає і формат контенту (інфорграфіка, відео, фото). Отже, ціна варіюється пропорційно тендерних домовленостей і рейтингу Діджитал агентства.

  • Що не слід забувати?

Розкрутка за використанням тізерній реклами може гарантувати досягнення всіх поставлених цілей (охоплення, передплатники, цільові дії і т.д.). Ми рекомендуємо щомісяця інвестувати десять – п’ятнадцять тисяч (без урахування ПДВ).

  • Кінцева вартість SMM-продукту

Мінімальна вартість розкрутки в соцмережах може варіюватися в межах сорока – шістдесяти п’яти тисяч гривень на місяць (без урахування ПДВ). Вона включає в себе і виробничий бюджет, і бюджет на тизерну рекламу.

Скільки коштує SMM під ключ?
Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,90/5 49
Loading...
Статьи по теме
Закажите бесплатную консультацию!

Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

Дізнатися вартість сайту
  • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
    066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

  • Расширенная формаСкачать бриф
Зробити оцінку проекту?
ми випустили книгуІнтернет магазинисекрети
успіху
Детальніше