Зробити оцінку проекту?

Скільки коштує реклама в Інстаграме?

Сколько стоит реклама в Инстаграме?

Як визначити вартість таргетинговой реклами в Instagram

Вартістю реклами в Інстаграм цікавляться всі власники комерційних акаунтів, а також маркетологи, які займаються розкручуванням і SMM на професійному рівні. Вартість рекламної кампанії залежить від різних чинників. Тому однозначної відповіді тут бути не може. Практично всі фахівці з маркетингу цікавляться питанням вартості кліка або конверсії.

 

Хотите развивать свой бизнес в Интернете и иметь больше заказов?

    Ціна реклами в Instagram 2019/2020

    ПакетЦінаБюджет на добуЧас налаштуванняОрієнтовний кіл. заявок
    Пакет – MНалаштування – 2 500 грнвід 5 $до 5 роб. дніввід 3 на добу
    Пакет – LНалаштування – 5 000 грнвід 0 $до 7 роб. дніввід 6 на добу
    Пакет – XLНалаштування – 7 500 грнвід 17 $до 15 роб. дніввід 10 на добу

     

    Ведення і SMM

    Найменування послугиВартість
    Просування бізнес аккаунта в Instagramвід 1 050 грн
    Щомісячне ведення Instagramвід 1 900 грн
    SMM специалист по веденню соц. мережвід 5 000 грн
    СММ розкрутка в соц.сетяхвід 2 750 грн
    Розміщення постів в місяцьвід 550 грн
    Додавання like до однієї фотографіївід 550 грн
    Збільшення передплатників в місяцьвід 2 500 грн
    Видалення спаму в коментарях, раз в тижденьвід 2 250 грн
    Проведення конкурсів / розіграшів, раз на місяцьвід 2 250 грн

     

    Середня вартість кліка

    Середня вартість дорівнює приблизно від 0,20 до 2,00 доларів. Наприклад, для різних вікових категорій показники CPC істотно розрізняються. Найвища ставка за переходами спостерігається в наступних вікових групах:

    • від 18 до 24 років;
    • від 25 до 34 років;
    • від 35 до 44 років.

    Крім цього вартість реклами в Інстаграм вища для брендів, які орієнтовані на прекрасну половину людства. Сама соціальна мережа менш орієнтована на чоловіків. Відповідно кількість переходів по рекламі буде трохи нижче.

    Згідно зі статистичними даними, ціна реклами в Інстаграм дорожче ніж в соц.сети Фейсбук.

    Рекламна кампанія в Інстаграм дає високу кликабельность

    У Інстааграм спостерігаються найвищі показники залученості цільової аудиторії в порівнянні з іншими популярними соціальними мережами.

    Користувачі Інстаграм набувають рекламовану продукцію набагато частіше ніж в Твітер і Фейсбук.

    Рекламні пости в вище представленої соц.сети володіють високими показниками конверсії.

    Платформа Інстаграм ідеально підходить для візуальної реклами різних товарів, які представлені на вітринах багатьох інтернет магазинів.

    Як підвищити кликабельность?

    Оскільки Інстаграм є частиною рекламної мережі Фейсбук, крім реклами в новинній стрічці самої платформи можна вибрати і інші місця розміщення рекламних блоків. З метою підвищення ROI можна довірити визначення місць розміщення в автоматичному режимі і при аналізі рекламної кампанії буде видно, які саме плесменти приносять більш прогресивний результат. Компанії, що продають товари народного споживання платять за рекламу менше, як показує статистика.

    Управління ставками

    Процес призначення ставок в Інстаграм аналогічний Фейсбук, оскільки ними керує одна і та ж рекламна платформа.

    На вартість рекламної кампанії впливають такі види визначення ставок:

    1. автоматичний режим – чим оплата, тим більше показів рекламних оголошень;
    2. рекламні згідно з коефіцієнтом релевантності;
    3. Можливі показники активності.

    Висновок: щоб реклама була ефективною, крім визначення ставки варто приділити увагу показником релевантності, оголошення також має бути цікавим для потенційного споживача.

    Визначення рекламного бюджету

    При створенні рекламної кампанії бюджет налаштовується у вкладці “Бюджет і графік”.

    У налаштуванні представлено два варіанти:

    1. денний бюджет – гроші витрачаються на рекламні покази та кліки користувачів щодня протягом заздалегідь заданого періоду;
    2. бюджет на весь рекламний період – певна сума буде використовуватися протягом активності всієї рекламної кампанії.

    Оптимізація рекламних показів

    Якщо Вам необхідно здійснювати рекламні покази виключно для цільової аудиторії, яка зацікавлена комерційною пропозицією, тоді потрібно встановити параметр – “Оптимізація для кліків”.

    “Оптимізація для показів” передбачає максимальну кількість показів реклами.

    Представлені й інші способи оптимізації рекламних показів, а саме:

    • покази для конверсії – в даному випадку демонстрація оголошень буде здійснюватися тим користувачам, які з більшою ймовірністю зможуть здійснити конверсію, (зателефонувати, підписатися, зареєструватися, замовити продукт або товар);
    • залученість цільової аудиторії – покази для аудиторії, що зможе залишити коментарі до посту, поставити лайк;
    • покази оголошень – в даному випадку реклама демонструється максимальному числу користувачів в межах рекламного бюджету;
    • кліки по рекламному посиланню з метою переходу на рекламований сайт або аккаунт;
    • популяризація бренду – реклама показується аудиторії, що найімовірніше шукає товари певного бренду, торгової марки.

    Ручна або автоматична настройка бюджету і визначення ставок?

    При використанні розширених опцій налаштування рекламної кампанії для недосвідченого людини створює певні труднощі. Однією з таких опцій є налаштування біддінг в ручному режимі.

    • Питання: автоматична або ручна настройка?

    В першу чергу варто визначитися з максимально допустимою ціною за клік. Для цього проводиться аналіз конкурентності обрання тематики.

    Автоматична настройка ставок рекомендується в тому випадку, якщо немає чіткого поняття розцінок за кліки, конверсії або покази в конкретному випадку. Тоді сервіс автоматично підбере більш оптимальний варіант для вирішення поставленого завдання.

    Ручна настройка підійде досвідченим маркетологам, що чітко розуміють вартість кліків в певному сегменті, грунтуючись на раніше проведеному аналізі ключових запитів і рівня їх конкурентності.

    Різниця між максимальними і середніми ставками за клік

    Якщо встановити максимальну ставку за клік і дана сума буде менше рекомендованої рекламним сервісом, покази оголошень можуть не відбутися. Середні ставки дозволяють рекламному сервісу самостійно регулювати ціни таким чином, щоб досягти оптимального результату.

    Для досягнення максимального рівня конверсії фахівці радять використовувати максимальну ставку за клік. Середня за невеликий додатковий відсоток дозволяє залучити більше потенційних клієнтів при заздалегідь визначеному бюджеті.

    Як економити на рекламі в Інстаграм?

    В першу чергу краще скористатися автоматичними настройками ставок. У разі використання призначення ставок в ручну потрібно обов’язково перевірити рекомендовані ставки по кожному цільовому запитом.

    Оптимізація рекламної кампанії для конверсій дасть можливість рекламному сервісу налаштувати покази реклами з максимально зручним для рекламодавця результатом.

    При націлювання рекламної кампанії на впізнаваність бренду з’являється в настройках параметр – “Частота показів”. Це установка тимчасових інтервалів показів реклами для цільової аудиторії. Наприклад, рекламні оголошення, що демонструються користувачам протягом п’яти днів швидше за все не викличуть у них відторгнення і негативне ставлення.

    Сподіваємося, що вище наведена інформація буде Вам корисною в досягненні поставлених цілей. У будь-якому випадку рекламна кампанія в Інстаграм є чудовим, сучасним і практичним маркетинговим інструментом для залучення цільової аудиторії і підвищення конверсії.

    • УкрОборонПром
      Державний концерн
    • Veladis
      Ідеальні морепродукти з 40 країн світу
    • Досягай
      Школа футболу Олексія Гая
    • Шустов
      Музей Шустова
    • Хлібні технології
      Компанія, яка є одним з найбільших виробників тонкого лаваша на території України з 2009 року.
    • Vestum
      Торгова марка світлодіодного освітлення
    Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,90/5 31
    Loading...
    Статьи по теме
    Закажите бесплатную консультацию!

    Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

    Дізнатися вартість сайту

      • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
        066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

      • Расширенная формаСкачать бриф
      Зробити оцінку проекту?