Зробити оцінку проекту?

Скільки коштує контекстна реклама Гугл?

Сколько стоит контекстная реклама Гугл?

Реальна вартість контекстної реклами

Контекстна реклама – це найкращий маркетинговий інструмент для швидкого залучення цільових споживачів і організації ефективних продажів. Але він платний. Реальна вартість подібного виду реклами залежить від багатьох факторів. Нижче спробуємо розібратися в даному питанні більш детально.

Загальний рекламний бюджет складається з:

  • суми, яку необхідно внести на баланс рекламного сервісу для початку рекламних показів;
  • оплати послуг підряднику, що займається організацією, запуском і моніторингом рекламної кампанії.
Хотите развивать свой бизнес в Интернете и иметь больше заказов?

    Яка сума балансу буде ефективною в Гугл Адс?

    Для відповіді на вищепредставленими питання необхідно спочатку визначити:

    1. мети рекламної кампанії;
    2. тематичну нішу;
    3. геотаргетинг і часовий таргетинг.

    Що стосується цілей – тут потрібно чітко визначитися який обсяг тематичного трафіку Ви бажаєте отримати. У процесі визначення вартості реклами велику роль відіграє наскільки конкурентною є обрана ніша. Вартість кожного ключового запиту індивідуальна. Вона залежить від рівня конкурентності ключового слова або фрази. Тому, щоб визначити бюджет для початку необхідно підібрати відповідні запити за якими будуть показуватися користувачам рекламні оголошення.

    Розмір балансу також залежить від геолокації. Якщо рекламна кампанія налаштовується по геотаргетингу в межах одного міста, відповідно і цільова аудиторія буде менше. В такому випадку доведеться витрачати менше фінансових коштів в порівнянні якби Ви запускали рекламу по всій Україні або містах мільйонниках.

    Можна налаштувати покази рекламних оголошень тільки в робочий час або цілодобово кожен день тижня. Останній варіант природно вимагає великих грошових витрат.

     

    За що платити в Гугл Адс (PPC)?

    При запуску рекламної кампанії можна платити за:

    • кліки, (переходи на сайт) – більш оптимальний варіант;
    • покази – за 1000 показів у Медійній мережі, (в разі популяризації бренду);
    • за Ліди, (конверсії) – тільки за цільові дії користувачів, (дзвінок, реєстрація, оплата замовлення), кращий варіант для здійснення швидких продажів;
    • взаємодія – перегляд відео роликів або розгортання блочної реклами.

    За что платить в Гугл Адс (PPC)

    Оплата послуги підрядника також може бути різною. Наприклад, в більшості випадків клієнти платять гроші за створення рекламної кампанії і запуск реклами. Іноді стягується абонентська плата за місяць надання послуг або відсоток від рекламного бюджету. Різні компанії висувають різні умови. Погоджуватися з ними чи ні вибирати кожному окремо.

    • УкрОборонПром
      Державний концерн
    • Veladis
      Ідеальні морепродукти з 40 країн світу
    • Досягай
      Школа футболу Олексія Гая
    • Шустов
      Музей Шустова
    • Хлібні технології
      Компанія, яка є одним з найбільших виробників тонкого лаваша на території України з 2009 року.
    • Vestum
      Торгова марка світлодіодного освітлення
    Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,70/5 58
    Loading...
    Статьи по теме
    Закажите бесплатную консультацию!

    Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

    Дізнатися вартість сайту

      • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
        066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

      • Расширенная формаСкачать бриф
      Зробити оцінку проекту?