Зробити оцінку проекту?

Що таке розкрутка веб сайту: методи розкрутки бізнесу в Інтернеті

Методи просування бізнесу в Інтернеті

Що являє собою просування сайту

Багато хто думає, що досить розмістити на сайті цікавий, пізнавальний і унікальний контент, як сайт відразу стане дуже популярним. Але це не зовсім так, адже користувачам глобальної мережі потрібно звідкись дізнатися про це веб-ресурсі. У кожній сфері число конкурентів збільшується з кожним днем. А це означає, що системам пошуку просто необхідно допомогти виділити саме ваш сайт серед подібних. Саме для цього і застосовується просування сайту.

Якщо раніше потрібно було нарощувати кількість посилань, скуповуючи посилання, і створювати велику кількість сео-оптимізованих текстів, то на сьогоднішній момент цих дій вже виявляється недостатньо. У двадцять першому столітті розкрутка сайту стала включати в себе різні аналітичні дії, спрямовані на вирішення тих чи інших завдань.

Просування сайту включає в себе різні процеси, які цілком і повністю спрямовані на те, щоб розвинути і збільшити видимість сайту в світових системах пошуку, а також залучити на сайт максимально можливе число потенційних клієнтів, а потім перетворити їх в клієнтів.

Способи просування сайту

У глобальній мережі можна без зусиль знайти опис різних методів просування сайтів, як платних, так і безкоштовних. Але такий поділ не є абсолютно точним, оскільки основою будь-якого виду є нелегкий і копіткий труд людини, який, по суті. І є найдорожчою складовою даного напрямку.

Чи реально зробити сайт більш популярним безкоштовно? Так, але тільки до певної міри. Але чим далі, тим більшої віддачі, часу і сил буде вимагати цей процес. І доведеться розкрутці сайту обігнати чимало часу щодня. Власникам сайтів, які є продовженням бізнесу в глобальній мережі, такий стан речей не особливо підходить, тому має на увазі під собою звернення до професіоналів. Але таке рішення можна прийняти і на більш ранньому етапі. У такому випадку час просування сайту до досягнення нею певних результатів істотно скоротитися, та й ефективність проведених заходів буде істотно вище.

Просування сайту має кілька важливих процесів:

Аналітика

Цей процес має на увазі під собою аналіз поведінкових факторів. Тобто, яким чином користувачі потрапляють на ваш сайт, яким чином вони з ним взаємодіють, як довго вони перебувають на сайті і які сторінки відвідують.

Для того, щоб отримати відповіді на всі ці питання, можна використовувати спеціальні сервіси, наприклад, Google Analytics. Даний сервіс має досить великий функціонал, але і у використанні він не так і простий. Більшість власників веб-ресурсів, які користуються цим сервісом, зазвичай використовують лише малу частину його можливостей. Тому, щоб ефект був максимальним, варто вдатися до послуг фахівців.

Google Analytics призначений для збору і аналізу необхідних даних з різних комп’ютерних пристроїв. Всі звіти сервісу надаються в наочному вигляді. Перед початком будь-яких дій з просування сайту на нього слід встановити програмний код лічильника (він вписується безпосередньо в HTML). Відвідувач, зайшовши на сайт, автоматично запустить аналітичний лічильник, і вся інформація про відвідування сайту буде збережена.

Що робити з отриманими даними? Google пропонує використовувати різні фільтри для обробки отриманих даних. Їх тільки потрібно правильно налаштувати під ваш бізнес. Наприклад, щоб в статистичні дані не входили відвідування сайту співробітниками компанії.

SEO

Коли мова заходить про просування сайту серед звичайних користувачів, то вони мають на увазі саме процеси, пов’язані з СЕО. SEO являє собою пошукову оптимізацію, тобто цілий ряд дій, спрямованих на те, щоб привести сайт в максимально помітне для пошукових систем стан. При правильно проведених діях сайт буде підвищувати свої позиції в пошуковій видачі, отже, кількість відвідувачів сайту також буде збільшуватися. Практично кожен користувач глобальної мережі переходить тільки за першими трьома адресами, запропонованим пошуковою системою в результаті пошуку інформації. Чим сайт нижче розташовується в пошуковій видачі, тим менше шансів, що відвідувач на нього загляне. Лише кожен п’ятий користувач Інтернету має терпіння долістать до другої сторінки пошукової видачі. Про третю і наступних сторінках говорити не доводиться в принципі.

Яким чином можна вийти на вершину Олімпу, якщо кількість конкурентів таке велике? Варто використовувати сео-просування сайту, які має кілька етапів:

Етап перший. Він являє собою роботу всередині сайту, тобто внутрішню оптимізацію. Вона спрямована на виявлення та виправлення всіх можливих помилок, працювати над удосконаленням контенту, створення перелинковки і т.д. Кожна пошукова система висуває до сайтів свої вимоги. Але оскільки більшість користувачів використовують в основному тільки Гугл і Яндекс, то і спиратися в роботі з проведення внутрішньої оптимізації слід на вимоги цих двох пошукових систем.

Етап другий. Це вже зовнішнє просування сайту. Тут проводиться робота по популяризації сайту в мережі: робота на тематичних форумах, каталогах статей і т.д. Збільшення посилальної маси, яке буде відбуватися в результаті роботи на даному етапі, обов’язково додасть авторитетності вашого сайту, а значить, допоможе підвищити позиції в пошуковій видачі.

Етап третій. Вся робота на цьому етапі буде спрямована на закріплення і утримання вже наявних позицій. Адже не тільки ви просуваєте свій сайт, конкуренти теж роблять певні дії щодо підвищення своїх позицій. Щоб уникнути вильоту вашого сайту з пошукової видачі, необхідно постійно проводить аналіз пошукової видачі, аналізувати конкурентні сайти, знати і нововведення в сфері СЕО і регулярно допрацьовувати свій сайт, щоб він ставав з кожним разом все краще.

Але не тільки SEO входить в просування сайту. Є ще один момент, якому варто приділити не менше уваги.

Юзабіліті

З якою метою створюється комерційний сайт? Щоб продавати товари або послуги відвідувачам сайту. Для того, щоб це можна було зробити максимально продуктивно, потрібно, щоб користувачеві, зазирнув на сайт, було тут все зрозуміло, затишно, комфортно і не хотілося йти. За всі ці моменти і відповідає юзабіліті сайту. Якщо сайт відвідувачеві сподобається, то він обов’язково повернеться. Мало цього. Він обов’язково розповість своїм друзям і рідним про новий сайт, де є що подивитися і купити. За великим рахунком, відвідувачеві абсолютно все одно, скільки зусиль було докладено при створенні сайту. Його цікавить кінцевий варіант, який повинен відповідати його поняттю про зручність користування сайту.

Статистика – невблаганна річ, і вона говорить про те, що практично половина всіх сайтів втрачають величезну кількість клієнтів тільки через незручного використання сайту, тобто поганого юзабіліті. Якщо потенційний клієнт плутається на сайті, не може знайти товар або у нього виникають проблеми з оформленням замовлення, то в більшості випадків він просто покине сайт, пішовши до конкурентам, юзабіліті сайту яких виявиться краще, і, швидше за все, вже не повернеться. З усього сказаного можна зробити висновок, що юзабіліті сайту грає величезну роль в його просуванні. Тут також існують свої вимоги, яким повинен відповідати сайт:

  • структура сайту повинна бути зрозумілою;
  • легко можна розібратися, де саме слід шукати потрібну інформацію;
  • текст повинен бути відформатований і стандартизований.

Працюючи з юзабіліті сайту, потрібно частіше ставити себе на місце користувача, щоб його очима поглянути на користування сайтом.

Слід врахувати, що всі перераховані вище методи максимально ефективно працюють лише в сукупності. Якщо використовувати кожен з них окремо, то отримати максимального ефекту не вдасться.

Інші способи просування сайту.

Реклама

Дуже часто при просуванні сайту застосовують і рекламу:

  • Контекстна реклама. Такі оголошення, які мають текст і зображення, видаються разом з результатами пошукової видачі Гугла або Яндекса, але розташовуються вище або збоку від основних посилань. Основним нюансом такої реклами є те, що транслюються оголошення тільки потенційним клієнтам. Принцип роботи такої реклами – створити і налаштувати оголошення з потрібними ключовими запитами. Користувачам мережі, які будуть вводити ці ж ключові запити в рядок пошуку, будуть показуватися разом з пошуковою видачею рекламні оголошення, що задовольняють запиту. Оскільки тут працює аукціонний принцип, то користувачеві буде показано то оголошення, рекламодавець якого готовий платити більшу ціну. Принцип простий: готовий платити більше – ймовірність трансляції твого оголошення вище. До цього ж виду реклами відносять ремаркетинг і ретаргетінг, тобто користувачеві за його запити будуть видаватися рекламні оголошення, з урахуванням тих сайтів, які він відвідував раніше.
  • Медійна реклама. Це текстово-графічні рекламні матеріали, які публікують на спеціальних рекламних майданчиках. Принцип дії цього виду реклами схожий на звичну рекламу в різних засоби масової інформації. Але свій плюс у нього є: можна використовувати анімовані зображення. Крім того, клікнувши по такому оголошенню можна легко перейти на сайт, де при необхідності можна відразу і зробити замовлення.

Є й інші способи прорекламувати сайт. Наприклад, вставити рекламне оголошення в розсилку по підписці.

E-mail-маркетинг

Не всі правильно оцінюють цей вид просування. Багато хто вважає його непотрібним, але абсолютно безпідставно. Є три істотних «За» на користь цього виду маркетингу. Перше – кожен користувач Інтернету має свою електронну пошту. Друге – повідомлення, яке відправлятиметься на пошту можна персоналізувати. Третє – якщо ваше листи сподобається одержувачу, то він не забариться поділитися цікавою і корисною інформацією зі своїм оточенням.

Розкрутка сайту за допомогою розсилки листів на електронну пошту може здійснюватися такими способами:

  • Відправка листів передплатникам. Коли користувач реєструється на якомусь сайті, то зазвичай дають згоду на розсилку з певної тематики. Розсилка буває відкритою, коли листи отримують все, і закритою, коли є обмежене коло одержувачів. Ефективність інструменту залежить від масовості використання. Така розсилка завжди працює на благо як самого сайту, так і певного бренду або торгової марки, не даючи користувачам про них забути.
  • Реклама в розсилках. Є можливість замовляти публікацію вашої реклами у кореспонденції інших організацій. Маються на увазі рекламні банери з гіперпосиланнями, що розташовуються в тій чи іншій частині листа. Щоб отримати належну віддачу, слід грамотно підходити до питання вибору теми розсилки. Недоречне поєднання не принесе потрібного результату (навряд чи любителі дорогих авто зацікавляться пропозицією і курсах електриків).
  • Індивідуальна розсилка. Цей інструмент складніше попередніх, оскільки вимагає великих тимчасових і фізичних витрат, а й ефективність у нього вище. Перш, ніж відправляти листа адресату (або групі людей), слід уважно вивчити його оточення і його переваги. Це дасть можливість скласти лист максимально персоналізоване, що в рази підвищить ймовірність замовлення на сайті даними користувачем.

Варто сказати і про спам, який представляє собою масову розсилку кореспонденції одержувачам, які не давали своєї згоди на отримання розсилки. У багатьох країнах такі дії переслідуються законом. Спам-розсилка в більшості випадків тільки шкодить, оскільки налаштовує одержувача проти компанії і відбиває в нього будь-яке бажання знайомитися з компанією ближче, купувати її товари або послуги.

SMM

Дана абревіатура означає ще один маркетинговий інструмент – маркетинг в соціальних мережах. Інструмент дуже успішний, то вимагає знання певних нюансів. Його можна застосовувати не тільки в соціальних мережах, але і на інших майданчиках: форумах, блогах, спільнотах і т.п.

У соціальних мережах перебуває щоденне величезна кількість користувачів глобальної мережі. Відвідувачі цих сайтів зазвичай активні і досить уважні. Робота SMM-фахівця частково схожа з роботою піар-менеджера, оскільки має на увазі під собою безпосередній спілкування з цільовою аудиторією із застосуванням прямих і прихованих психологічних заходів впливу.

Застосування SMM-технологій допомагає домогтися наступних результатів:

  • Збільшити лояльність цільової аудиторії до сайту (бренду / ТМ);
  • Підвищити відвідуваність ресурсу;
  • Популяризувати бренд;
  • PR.

Експерти сходяться на думці, що даний маркетинговий інструмент є одним з найбільш успішних. Багато відомих компаній заводять свої акаунти, групи чи спільноти в різних соціальних мережах. Це робиться з метою налагодження контактів з потенційними клієнтами і для просування товарів або послуг.

Найчастіше застосовуються такі інструменти:

  • Блог – публікувати тематичні записи. Можна створювати свій контент (якщо вам під силу), або використовувати вже раніше опублікованих на інших ресурсах (обов’язково із зазначенням авторства);
  • Відкрите спілкування на тематичних майданчиках, надання кваліфікованих відповідей на публікуються коментарі;
  • Застосування прихованого маркетингу, так звані «агенти впливу»;
  • Обговорення по темі;
  • Пряма реклама шляхом замовлення згадки вашої групи (аккаунта, спільноти) в іншій групі або на сайті відомого блогера;
  • Вірусний маркетинг;
  • оліпшення інформаційного фону;
  • Оптимізація вашого ресурсу по соціальні майданчики.

Застосування SMM-маркетингу не принесе миттєвого результату, оскільки є інструментом довгострокової перспективи. Основним плюсом його є можливість отримати потрібний результат при доступній ціні на послугу.

Підведемо підсумки

Просування сайту являє собою сукупність різних методів і маркетингових інструментів, які допомагають залучати інтернет-користувачів на ваш сайт. Досягти потрібного результату можна тільки використовуючи цілий комплекс заходів.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,70/5 55
Loading...
Статьи по теме
Закажите бесплатную консультацию!

Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

Дізнатися вартість сайту

    • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
      066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

    • Расширенная формаСкачать бриф
    Зробити оцінку проекту?