Що являє собою контекстна реклама в Гугл Адс
Ще в далекому 1999 році творці мега-популярною пошукової системи Гугл придумали яким чином можна отримувати дохід від свого вже тоді популярного проекту. Було прийнято рішення в пошуковій видачі розміщувати текстові оголошення рекламодавців, релевантні введеному користувачем пошуковому запиту. Так почалася історія самого популярного в світі рекламного онлайн сервісу.
Як виглядає реклама в Гугл Адс?
Контекстна реклама – це найефективніший маркетинговий інструмент для швидкого залучення цільового трафіку, популяризації бренду і збільшення зростання продажів.
Рекламні мережі в Гугл Адс
Пошукова мережа – рекламні оголошення текстового формату відображаються біля результатів пошукової видачі у відповідь на релевантні пошукові запити користувачів.
Медійна – реклама відображається на сайтах партнерів Google, які встановили на своїх веб сторінках спеціальний програмний скрипт.
Останній варіант дає можливість розміщувати не тільки текстові оголошення, але і банери, а також відео рекламу. У пошуковій мережі оплата йде виключно за переходи користувачів на цільові сторінки з реклами, а КМС передбачає два способи оплати – за переходи і за покази реклами. Відповідно і розцінки тут будуть дещо іншими ніж в пошуковій мережі.
Контекстна реклама на мобільних пристроях
Для того, щоб реклама була ефективною в повному сенсі цього слова потрібно створити мобільну версію сайту з можливістю для користувачів зробити дзвінок натисканням однієї іконки з номером телефону.
Реклама на планшетних пристроях.
Цілі контекстної реклами в Гугл Адс
Серед основних цілей варто відзначити:
- збільшення обсягів цільового трафіку;
- розвиток впізнаваності бренду;
- підвищення продажів, (конверсії).
Яка вартість контекстної реклами в Гугл?
На вартість впливають такі показники, як рівень конкурентності по кожному окремому ключовим словом, кількість бажаного трафіку. У будь-якому випадку рекламодавець сам вирішує яку суму бюджету виділити на рекламу. Також є можливість встановити добовий бюджет.
Переваги контекстної реклами в сервісі Гугл Адс
- Тематичність – рекламні оголошення показуються тільки цільової аудиторії.
- Оперативність – запустити рекламну кампанію можна відразу після її створення і переказу коштів в акаунт.
- Точність таргетингу – для залучення користувачів, які будуть максимально зацікавленими Вашим комерційною пропозицією, буде використано геолокації і демографічними показниками.
- Гнучкість – Ви можете швидко змінювати відповідно до підвищення результативності.
Рекламодавець платить за результат – за переходи на сайт або дзвінки клієнтів. Також має можливість самостійно визначати суму рекламного бюджету.