Що таке «Адсенс»?
Сервіс AdSense є, по суті, партнерською програмою пошукача Google.
Сенсом роботи цього сервісу є розміщення контекстної реклами в Інтернеті.
Розміщуються такі рекламні оголошення тільки з дозволу власників інтернет-ресурсів, і представляють вони собою цілі блоки інформації, графічної або текстової. При цьому рекламні оголошення повинні відповідати тематиці сторінки сайту, на якому розміщуються. Власник сайту, на якому розміщується подібна рекламна інформація, отримує винагороду в разі, якщо користувач мережі буде переходити по рекламним об’явленіям.Англоязичние користувачі глобальної мережі віддають перевагу сервісу контекстної реклами Google AdSense. А якщо мова заходить про пострадянський простір, то на території багатьох країн, зокрема РФ, Білорусі, Казахстану існує аналогічний сервіс іншого пошукача – Яндекс.Директ. Але варто зауважити, що співпраця з Гугл Адсенс в плані прибутку є більш вигідним.
Відмінні риси Google AdSense
- Велике число рекламодавців, які користуються послугами даного сервісу;
- Вартість кліка досить висока;
- Підтримується велика кількість мов;
- В цій партнерській програмі можуть брати участь тільки ті ресурси, які мають відвідуваність свого ресурсу більше п’яти осіб на добу;
- інімальний розмір суми, яку можна вивести, – сто доларів;
- Гроші можна виводити через різні платіжні системи (Western Union, Рапід) або банківський переказ.
Основні види оголошень
Даний сервіс готовий запропонувати різні варіанти розташування типових блоків реклами, органічно вписуються в сторінки, де будуть розміщуватися. Кожна сторінка не повинна мати більше трьох рекламних оголошень. Нагадаємо, що рекламний блок може бути текстовим або графіческім.Текстовие рекламні оголошення також мають своє подальше розділення за видами: прямокутники різних розмірів, квадрат, кнопка і полубаннер. Також існують текстові блоки, які мають графічні елементи. До таких відносять дошки пошани, банери і хмарочоси.
Можливості Google AdSense
Цей сервіс пропонує користувачам цілий ряд інструментів, що дозволяють:
- відслідковувати різні статистичні дані (кількість пошукових запитів, кількість кліків, отриманий прибуток);
- налаштовувати фільтри трансляції реклами конкурентів, а також блокувати розміщення рекламних оголошень на сайті конкурентів;
- встановлювати фільтрацію для рекламних оголошень, контекст яких не відповідає визначеним вимогам;
- підбирати контекстну рекламу як в ручному режимі, так і в автоматичному.
MFA-ресурси
Щоб мати можливість отримувати хороший дохід від контекстної реклами на сервісі «Адсенс», можуть створюватися спеціальні сайти, заточені саме під цю специфіку. Вони мають досить високий CTR-показник. Але все ж існує одна невелика проблема: Google не заохочує роботу таких сайтів.