Зробити оцінку проекту?

SEO реклама мобільних аксесуарів в інтернеті

реклама мобильных аксессуаров в интернете

Пошукове просування магазину мобільних аксесуарів

Щоб захистити свої мобільні гаджети від попадання вологи і механічних пошкоджень практично всі споживачі купують модні і надійні аксесуари. Попит на таку продукцію є завжди. Тому здійснювати продажу можна за допомогою мережі Інтернету, де цільова аудиторія значно ширше і різноманітніше. Далі мова піде про те, як залучати цільовий трафік з пошукових систем і підвищити рівень конверсії.

Особливості клієнта

Наш клієнт – власник невеликого інтернет магазину, вік домену якого два з половиною роки. Просування здійснювалося в тематичній ніші – аксесуари для мобільних телефонів. Геотаргетинг регіональний. Вік основною цільовою аудиторії від п’ятнадцяти до тридцяти років. Клієнт раніше не працював з SEO, але активно використовував соціальні мережі ведучи тематичні спільноти та контекстну рекламу.

Цілі, що були поставленими:

  • збільшення конверсії за допомогою залучення органічного, цільового трафіку;
  • досягти тисячі унікальних відвідувачів на добу приблизно за пів року або рік пошукового просування.
Хотите развивать свой бизнес в Интернете и иметь больше заказов?

    Особливості інтернет магазину на момент початку проведення робіт

    Шаблон дизайну повністю адаптований для перегляду і коректного відображення на мобільних пристроях. На сайті відсутні дублі сторінок. Деякі елементи графіки злегка гальмували завантаження веб сторінок. Між картками товару немає перелинковки. Мало текстового контенту і немає оптимізації по семантичному ядру. Мало зовнішніх лінків з якісних ресурсів.

    Стратегія пошукового просування

    В першу чергу необхідно провести детальний пошуковий аналіз конкурентів в ТОР і порівняння нашого проекту, чим ми і зайнялися. В результаті було прийнято рішення провести на сайті наступні зміни:

    1. додати фільтри по товарах і впорядкувати структуру каталогу;
    2. розширити семантичне ядро новими релевантними ключами;
    3. збільшити приплив зовнішньої посилальної маси з трастових, тематичних ресурсів.

    продвижение сайта мобильных аксессуаров

    Технічна оптимізація

    Інтернет-магазин не мав серйозних проблем з технічною частиною, але все це було потрібно зробити, а саме:

    • збільшення швидкості завантаження веб-сторінок за рахунок оптимізації деяких графічних елементів і настроювання веб-серверів;
    • устранение 301 редиректа;
    • мікророзміри на картонні товари та контактні дані;
    • правка структуры каталога товаров.

    продвижение сайта мобильных аксессуаров - структура

    Семантичне ядро і текстовий контент

    По суті раніше пошукова оптимізація не проводилася в даному випадку. У результаті ми зробили розширене семантичне ядро ​​з вченим всіма варіантами брендів і модельного ряду смартфонів в пошуковій системі користувача. Для кожної окремої вхідної сторінки були використані унікальні металеві дані та текстовий контент, оптимізований за ключовими словами семантичного ядра. При складанні текстов упор зрозуміла на інформативність, унікальність і читальність. Розрахунок оптимальної плотності та плавного розподілу ключових слів.

    Внешняя оптимизация интернет магазина

    Наступним етапом пошукового просування було нарощування зовнішньої посилальної маси. Власник магазину привертав посилання з тематичних форумів, але цього виявилося природно мало.

    Ми провели аналіз вже наявних посилань і склали план по нарощуванні посилальної маси. Сайти-донори підбирали вручну. Для кожного окремого ресурсу був написаний прес-реліз зі зворотним посиланням на сайт. Публікації здійснювалися на популярних новинних порталах і в онлайн виданнях з великим трастом.

    Результат роботи

    За чотири місяці просування ми змогли залучити цільовий трафік за конверсійними запитам.

    SEO-продвижение интернет-магазина мобильных аксессуаров

    Збільшилася видимість сайту завдяки розширенню семантики і виведення сайту на топові позиції з багатьох ключових фраз.

    Продвижение магазина мобильных телефонов и аксессуаров - Serpstats

    На досягнутому результаті ми не зупиняємося. Вже є детальні плани на майбутнє. Наприклад, аналіз зовнішньої посилальної маси з метою підвищення ефективності зовнішньої оптимізації, більш глибока оптимізація контенту, інтеграція магазину з картами Google і Яндекс з метою отримати додатковий цільовий трафік. Постійна робота і моніторинг просування обов’язково принесуть відмінні результати.

    • УкрОборонПром
      Державний концерн
    • Veladis
      Ідеальні морепродукти з 40 країн світу
    • Досягай
      Школа футболу Олексія Гая
    • Шустов
      Музей Шустова
    • Хлібні технології
      Компанія, яка є одним з найбільших виробників тонкого лаваша на території України з 2009 року.
    • Vestum
      Торгова марка світлодіодного освітлення
    Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,50/5 69
    Loading...
    Статьи по теме
    Закажите бесплатную консультацию!

    Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

    Дізнатися вартість сайту

      • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
        066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

      • Расширенная формаСкачать бриф
      Зробити оцінку проекту?