Як оптимізувати інтернет магазин, сайт на OpenCart
Для ефективного просування веб проекту необхідно провести внутрішню оптимізацію сайту. Це найперший і обов’язковий етап пошукового просування. Нижче будуть детально описані всі дії, які необхідно застосувати на практиці. Від якості роботи буде залежати успіх Вашої онлайн бізнесу.
Вартість розкрутки магазину, сайту – Ціна 2019
Ціна на оптимізацію Opencart | Ціна, грн на місяць |
Внутрішня оптимізація | від 4 000 грн |
Зовнішня оптимізація | від 3 500 грн |
Контекстна реклама | від 2 500 грн |
Семантичне ядро – підбір ключових запитів
Підбирати ключові слова релевантні вхідним сторінках сайту можна кількома способами. Серед них:
- сервіси Гугл Адс, (підбір ключових слів), Яндекс Вордстат – зарекомендували себе давно і в СЕО колах активно використовуються;
- спеціалізоване програмне забезпечення, наприклад, Кей Колектор;
- аналіз ресурсу конкурентів.
Кластери
Семантичне ядро, як правило, складається безлічі підібраних слів і фраз, які необхідно згрупувати і розподілити за цільовими веб сторінок згідно їх тематичним напрямком. Кластеризації можна провести в ручному або автоматичному режимі за допомогою тієї ж програми Кей Колектор.
Внутрішня оптимізація
На даному етапі кожна посадкова сторінка оптимізується під релевантні їй ключові запити. Оптимізуються мета теги, теги графічних зображень, заголовки, підзаголовки і сам текстовий контент.
Технічний аудит
Необхідно перевірити сайт на:
- наявність дублів;
- уповільнення завантаження веб сторінок;
- наявність помилок 404;
- валідність програмного коду.
З багатьма питаннями допоможе розібратися Netpeak Spider. Ця програма безкоштовна. Є також платні сервіси.
ЧПУ
У ОпенКарт є спеціальний СЕО плагін, який дозволяє привести url сторінок сайту в більш зручний вид. Читабельні посилання зручніші для сприйняття самими користувачами, (легко запам’ятовуються), а також пошукові системи більш лояльно ставляться до сайтів, які мають читабельні урли.
Файл Sitemap
Так звана карта сайту для пошукових систем в форматі xml є переліком посилань всіх сторінок сайту. Цей файл розміщується в кореневій папці на сервері і посилання на нього повинна бути в панелі веб майстра Гугл і Яндекса. Це робиться для того, щоб пошуковому боту повідомити, які саме сторінки необхідно індексувати. ОпенКарт має вбудований модуль для генерації файлу сайтмап. Включаємо його, переходимо до вкладки “Додатки”.
Далі переходимо на “Контакти просування” і активуємо ті сервіси, які необхідні.
Файл Robots.txt
Це текстовий документ в якому прописуються заборони на індексацію окремих файлів або цілих розділів. Правила можна задавати для кожного окремого пошукача. Закривати від індексації необхідно технічні сторінки, що не приносять ніякої користі для пошукового просування. В вище представленої CMS системі є спочатку файл робот.тхт. Щоб додати нове правило його необхідно відкрити і їх прописати. Команда Disallow встановлює заборону на індексацію.
Соціальні кнопки
Інтеграція сайту з популярними соціальними мережами призведе до приросту додаткового тематичного трафіку. Для цього можна встановити спеціальні плагіни з соціальними кнопками або знайти API прямо на самих ресурсах.
W3C
Це валідатор, який допоможе перевірити на валідність HTML і CSS код веб сторінок. Якщо в коді допущені помилки, це буде впливати на відображення сайту у вікні браузерів. Іншими словами весь контент може відображатися не зовсім коректно.
Швидкість завантаження ресурсу
Якщо сайт завантажується повільно це погано впливає на поведінкові фактори користувачів. Тобто, багатьом просто набридне чекати. В результаті Ви витрачаєте потенційних клієнтів. Також пошукові системи при ранжируванні ресурсів враховують поведінкові чинники. Якщо користувачі швидко покидають сайт, значить він не якісний і не цікавий користувачам, відповідно не повинен займати вигідні позиції в пошуковій видачі. Перевірити швидкість можна за допомогою сервісу Page Speed Insights.
Мобільна версія
Більшість користувачів використовують мобільні пристрої для серфінгу по сайтах і здійснення онлайн покупок. Якщо ресурс відображається некоректно потрібно створити адаптивний дизайн, мобільну версію сайту.
Внутрішня перелінковка
Для розподілу статичного ваги між просуваються сторінками необхідна грамотна внутрішня перелінковка. Існує багато схем перелинковки між внутрішніми сторінками, але необхідно вибрати найоптимальніший для досягнення потрібного ефекту. Наприклад, для підняття і розподілу статичного ваги між категоріями можна використовувати кільцеву схему. В даному випадку станиці посилаються один на одного по кільці і в кінці кільце замикається.
Якщо правильно дотримуватися всіх вище наведених рекомендацій, то можна домогтися бажаного результату вже в перші місяці просування ресурсу. Після внутрішньої оптимізації можна сміливо переходити до подальших етапах розкрутки.