Зробити оцінку проекту?

SEO аудит інтернет-магазину

Аудит інтернет-магазину

Для чого необхідно проводити аудит?

Природно, що кожен власник онлайн-магазину ставить перед собою грандіозні плани. Але якщо розглянути детальніше будь-який з них, то, в кінцевому рахунку, всі вони будуть зводитися до одного: щоб інтернет-магазин був успішним, а прибуток, яку він буде приносити, постійно збільшувалася.

Обійтися лише сео-аудитом в даному випадку не вийде, хоча такий аналіз дуже потрібен. Саме після сео-аудиту можна отримати відповіді на цілий ряд питань: чому сайт стало відвідувати меншу кількість користувачів або чому число відвідувачів не збільшується; що є причиною нездатності сайту збільшувати свій трафік; які є технічні недоробки, що роблять негативний вплив на досвід відвідувачів і погіршують ранжування сайту пошуковими системами.

Але це лише частина проблем. Але ж бувають ситуації, коли і трафік на сайт чудовий, а продажів все одно дуже мало. Що робити в таких випадках? Тут уже слід проводити не один вид аудиту, а цілий комплекс заходів: маркетинговий плюс юзабіліті аудит.

У разі, якщо ви для розкрутки свого інтернет-магазину вдаєтеся до послуг контекстної реклами, і хотіли б отримувати від рекламної кампанії велику віддачу, то слід звернути увагу на РРС-аудит. Ця послуга, до слова, також є частиною комплексного аудиту інтернет-магазину.

Хто потребує аудиті онлайн-магазину?

Відповідь на це питання напрошується сам собою – ті, хто мають безпосереднє відношення до управління такими магазинами або їх володіння, тобто власникам інтернет-магазинів, директорам і керуючим.

Що можна отримати в результаті комплексного аудиту?

  • Відповіді на всі хвилюючі вас питання, що стосуються роботи інтернет-магазину. Причому відповіді будуть дані фахівцями, але на доступному для замовника рівні пояснення, тобто вам не доведеться гортати словники і енциклопедії, щоб зрозуміти, що позначає той чи інший термін спожитий аудитором в бесіді з вами;
  • Всі виявлені на сайті проблеми будуть розділені на типи: всередині сайту, у зовнішній його оболонці, юзабіліті і маркетингові, які відносяться до самих глибинних;
  • Всі поради і рекомендації, які будуть представлені після закінчення аудиту, будуть викладені в двох варіантах:

Стартова вартість комплексного аудиту становить 8 250 гривень. Остаточну вартість в кожному окремому випадку необхідно уточнювати, оскільки вона може змінюватися в залежності від обсягів і складності виконуваних робіт.

Термін проведення аудиту складає одну – два тижні.

У разі, якщо у вас «горять» терміни, які не посоромилися нам про це повідомити і ми знайдемо з вами вихід з ситуації, що склалася.

Яка структура аудиту інтернет-магазину?

  1. Маркетинговий аналіз онлайн-магазину;
  2. Аудит ринкової ніші;
  3. Аудит ЦА
  4. Аудит конкурентів;
  5. Аудит найкращих практик, що застосовуються в нашій країні і за кордоном;
  6. Висновки і поради;
  7. SEO-аудит:
  8. маркетинговий аудит *;
  9. Аудит семантичного ядра;
  10. Технічний сео-аналіз;
  11. Аудит внутрішньої оптимізації онлайн-магазину;
  12. Аналіз посилальної маси;
  13. Висновки і поради;
  14. Аудит юзабіліті:
  15. Аудит цільової аудиторії *;
  16. Пост-клік аудит;
  17. Експертний аудит зручності користування сайтом;
  18. Залучення фокус-групи для проведення аналізу юзабіліті сайту;
  19. Висновки і поради;
  20. РРС-аналіз:
  21. Гугл Adwords;
  22. Яндекс.Директ.

* У разі, якщо було проведено повний маркетинговий аналіз (пункт 1), то маркетинговий розділ аудиту не дублюється при проведенні окремих видів аналізу.

Часто задавані питання. Поради

Що вказує на необхідність аудиту в інтернет-магазині?

Аудит необхідно проводити, якщо у вас виникли подібні проблеми:

  • вас не влаштовує кількість відвідувань інтернет-магазину – немає збільшення числа відвідувачів, різко скоротилося число відвідувачів, збільшення є, але дуже несуттєве і т.д .;
  • показник конверсії малий, тобто відвідування є, а число замовлень – мало.

Якщо ви готові змінюватися самі і щось міняти в своєму інтернет-магазині, тоді вам варто звертатися до фахівців.

В якому випадку аудит інтернет-магазину не потрібен?

Якщо ви бачите проблеми в роботі свого магазину, але не бачите необхідності їх вирішувати. Якщо ви настільки песиміст, що переконані в марності будь-яких дій, то не варто звертатися до фахівців за допомогою.

В якому вигляді буде представлений мені результат проведеного аудиту?

Це буде структурований звіт, в якому будуть представлені не тільки ілюстрації, але і порівняльні таблиці і графіки. Ми не тільки знаходимо проблеми, а й розповідаємо, як їх можна усунути.

Зрозумію я звіт, адже я не фахівець?

Так, однозначно. Звіт надається в двох формах. Перша – написана простою людською мовою, де все пояснення доступні саме для неспеціалістів. Друга – та ж сама інформація, але подана в іншій формі: із застосуванням технічних і професійних термінів. Ця частина складається таким чином, щоб ті, хто буде усувати виявлені помилки, мали вже фактично готові технічні завдання.

Чи обов’язково замовляти комплексний аудит? Або можна замовити лише окрему його частину?

Ви маєте можливість замовити НЕ комплексний аналіз інтернет-магазину, якщо точно впевнені, що правильно визначили проблемну область. Варто зауважити ще один момент. Проведення лише часткового аудиту не принесе істотного ефекту, оскільки дуже часто проблеми є в різних областях, і усувати їх необхідно все.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,90/5 38
Loading...
Статьи по теме
Закажите бесплатную консультацию!

Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

Дізнатися вартість сайту

    • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
      066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

    • Расширенная формаСкачать бриф
    Зробити оцінку проекту?