Зробити оцінку проекту?

Розкрутка в Інстаграм під ключ

Просування в Інстаграм – докладна інструкція для користувача

Сучасні підприємці вже давно розглядають соціальні мережі, як вигідні комерційні майданчики для успішного ведення бізнесу. Розкручені профілі здатні приносити стабільний дохід з продажу послуг, товарів або реклами.

Хотите развивать свой бизнес в Интернете и иметь больше заказов?

    Залучення клієнтів

    У Інстаграм є багато варіантів заробітку грошей. До них можна віднести:

    • реалізація товарів і послуг, своїх або партнерських;
    • реклама чужого бізнесу;
    • продаж фотозображень.

    Для початку Вам потрібно лише вільний час, володіння деякими знаннями в області SMM і інтернет маркетингу. Щоб розкрутити акаунт необхідно наполегливо працювати. Популярні профілі успішних бізнесменів відвідує не менше тисячі цільових користувачів в день.

    Розкрутка аккаунта в Інстаграм може бути штучною або природною. Для початку доведеться попрацювати над залученням цільового трафіку. Надалі люди самі будуть на Вас підписуватися. Для штучної розкручування зазвичай використовують спеціалізоване програмне забезпечення, онлайн сервіси, які стежать за процесом в автоматичному режимі. У процесі природного просування в Інстаграм передплатники з’являються за рахунок Ваших успішних і правильних дій. До цих дій відноситься додавання якісного контенту і взаємодія зі своєю цільовою аудиторією. Для досягнення максимального ефекту фахівці радять комбінувати два вище представлених виду просування профілю.

    Інстаграм володіє інтеграцією з такими популярними соціальними мережами, як Фейсбук і ВК. Це означає, що публікації розміщені в Інстаграм можна відразу поширювати в своїх профайлах даних інтернет ресурсів. Таким чином охоплення цільової аудиторії значно збільшується.

    Варто розуміти, що розкрутка вимагає тимчасових витрат. Для ведення ефективного бізнесу потрібні цільові передплатники. Тому від швидкої накрутки користувачів толку буде мало. При массфолловінг також необхідно враховувати геолокацію, вік цільової аудиторії, тематичні інтереси, хештеги. Унікальність Ваших публікацій і регулярний постинг грають ключову роль, все інше є другорядним.

    Самостійне просування

    Далі мова піде про те, як зібрати передплатників, які будуть зацікавленими в Вашому комерційній пропозиції. Для успішного просування в Інстаграм існує певний алгоритм, які використовують власники бізнес-акаунтів або маркетологи, що їх просувають.

    Оформлення особистого профілю

    Першим, що бачать користувачі, які потрапляють на Ваш профіль – це аватар у вигляді персонального фото або зображення логотипу компанії, а також назву облікового запису, опис комерційної пропозиції, контактні дані та посилання на сайт або інші профайли. Більшість передплатників вирішує підписуватися на Вас чи ні саме по першому враженню від оформлення профілю.

    Якщо просувається бренд, пр-компанія направляється на кілька соціальних мереж одночасно. Найкраще якщо аватарка буде однаковою в усіх профайлах, щоб користувачі різних соц. мереж змогли легко дізнаватися просувний бренд.

    Зазвичай опис аккаунта не велике, але воно повинно бути максимально інформативним. Обов’язково вказуйте геолокацію і вид своєї діяльності.

    Готуємо детальний контент-план

    Складати контент-план необхідно в будь-якому випадку якщо розкручується бізнес-аккаунт. У план вписується інформація від тому, що саме і коли буде публікуватися.

    Кожен окремий пост повинен:

    • мати фото високої якості;
    • лаконічне, короткий і тематичне опис;
    • Тематичні хештеги, (ключові слова мають відношення до публікації, по ним Ваш пост зможуть швидко і легко знайти через форму пошуку в Інстаграм).

    Перед початком етапу просування варто відповісти собі на ряд наступних питань:

    1. Якою має бути цільова аудиторія?
    2. Яким чином краще уявити комерційну пропозицію?
    3. Які вигоди для споживачів товарів або послуг є можливість надати?

    Публікуємо контент

    В процесі просування свого бізнесу необхідно для початку визначитися з унікальним стилем публікацій. Один або два якісних поста в день буде цілком достатньо.

    Рекомендації по публікації постів в Інстаграм

    1. Головне – це якість графічних зображень і їх унікальність.
    2. Фото Публікації варто розбавляти розміщенням постів з короткими відеороликами.
    3. Пост потрібно підписувати.
    4. Додаємо хештеги – обов’язково.

    Якщо візуальна інформація є привабливою для користувача, він швидше за все захоче ознайомитися і з текстовим вмістом. У Вас з’являться лайки, коментарі. Взаємодія з цільовою аудиторією є важливим етапом на шляху до збільшення рівня конверсії.

    Як залучати нові підписки?

    Починати необхідно з друзів і знайомих, а також з синхронізації свого профайла з персональними акаунтами з інших соц. мереж. В процесі просування необхідно багато часу приділяти статистичними даними за допомогою яких можна дізнатися скільки у Вас нових підписок, лайків у кожної публікації, коментарів. Головне – це результат. Якщо Ви їм через деякий час не задоволені, значить потрібно шукати причину в публікаціях контенту, продумати ще раз стратегію просування.

    Хештеги

    За ключовими словами або так званим хештегом можна швидко знайти потрібну інформацію. Користувачі часто користуються хештегом для пошуку. Відповідно якщо додати парочку тематичних хештегов до публікації, потрібна інформація буде швидше доступною цільовому споживачеві.

    Якщо придумати унікальну мітку це допоможе підвищити впізнаваність Вашого бренду. У хештегом можна використовувати назву бренду з місцем розташування компанії, тематичні фрази пов’язані з видом діяльності. Якісна мітка має не більше трьох слів. До того ж слова рекомендується розділяти за допомогою нижнього підкреслення.

    Фолловінг і коментування постів

    Якщо коментувати публікації інших тематичних профілів, то швидше за все Ви отримаєте те ж саме у відповідь. Якщо Ви підписуєтеся на будь-якої аккаунт, його власник з великою ймовірністю підпишеться на Вас. Ваш коментар побачить не тільки передплатник, але і його передплатники. Таким чином надається можливість розширити цільову аудиторію.

    Все вище описане також стосується і лайків. Щоб зайти на сторінку і поставити людині лайк не потрібно витрачати багато часу. Людина зацікавиться, хто йому поставив лайк і може зробити це у відповідь або навіть підписатися.

    Налаштування геоданих позитивно вплине на залучення потенційних споживачів товарів або послуг. Як правило, годинне додаються в процесі розміщення публікації при натисканні на опцію “Додати місце”. За допомогою хештегов по геолокації Вас знайдуть покупці, що знаходяться в межах Вашого міста.

    Домовляйтеся з власниками тематичних профілів про взаємне піарі і розміщуйте рекламу на профайли один одного. Це досить дієвий прийом просування, що до того ж не вимагає фінансових вкладень. Тільки перед цим необхідно з’ясувати чи не є ці акаунти прямими конкурентами.

    Способи платній розкрутки

    В мережі Інтернет існують платні сервіси, які дають можливість швидко розкрутити профіль, але вони платні. Хоча ефект, якого з їх допомогою можна досягти, цього варто.

    Сервіси автоматичного розкручування

    Для даного способу просування використовується спеціальний алгоритм. Сервіс сам ставить лайки і підписується від Вашого імені на тематичні акаунти. Це стосується і коментарів. Якщо користувачі зацікавляться, вони підпишуться у відповідь. Тільки спочатку потрібно буде зробити деякі налаштування.

    Реклама

    Ви можете купити рекламу:

    • таргетингової;
    • в тематичних групах;
    • на популярних профілях інших користувачів, які можуть принести Вам цільовий трафік.

    Розміщення реклами може мати різну вартість. Все залежить від того наскільки профайл персони у якій буде розміщений рекламний пост є популярним.

    Як утримати передплатників

    Залучити нові підписки набагато легше ніж їх утримати. Але все таки є деякі способи серед яких:

    1. робіть якісні і реальні фото для постів;
    2. підписуйте кожну публікацію;
    3. публікуйте нові пости кожен день;
    4. відповідайте на лайки і коментарі;
    5. проводите акції та розіграші призів.

    Такий підхід безсумнівно спрацює на вашу користь. Використання всіх вище представлених методів в комплексі дасть набагато більший ефект.

    • УкрОборонПром
      Державний концерн
    • Veladis
      Ідеальні морепродукти з 40 країн світу
    • Досягай
      Школа футболу Олексія Гая
    • Шустов
      Музей Шустова
    • Хлібні технології
      Компанія, яка є одним з найбільших виробників тонкого лаваша на території України з 2009 року.
    • Vestum
      Торгова марка світлодіодного освітлення
    Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,50/5 66
    Loading...
    Статьи по теме
    Закажите бесплатную консультацию!

    Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

    Дізнатися вартість сайту

      • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
        066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

      • Расширенная формаСкачать бриф
      Зробити оцінку проекту?