Зробити оцінку проекту?

Просування мобільного сайту: 10 Рекомендацій

Раскрутка мобильного сайта и его адаптивной версии под мобильные гаджеты

Розкрутка мобільного сайту і його адаптивної версії під мобільні гаджети

Статистика дає дані про постійне зростання числа інтернет-користувачів, які заходять в мережу зі своїх мобільних пристроїв. Тому скидати з рахунків таку динаміку при просуванні свого бізнесу в глобальній мережі було б просто нерозумно.

Пошукові системи, природно, взяли до уваги таку динаміку і перенастроїли свої алгоритми ранжирування сайтів так, щоб до уваги обов’язково приймалося не тільки наявність мобільної версії сайту, але і його адаптивність під різні мобільні гаджети. Ці два фактори доповнили список вимог, що висувається пошуковими системами при ранжуванні сайтів. Якщо вас цікавлять статистичні дані, то найбільші пошукові системи пропонують у відкритому доступі всі цифри, в тому числі і зростання мобільного трафіку.

Продвижение мобильного сайта и его адаптивной версии под мобильные гаджеты

Якщо ви були не в курсі того, що наявність мобільної версії сайту реально необхідно, то впадати в паніку не варто. Адже ситуацію можна виправити. Сьогодні ми розповімо, що необхідно зробити в першу чергу, а також яким чином можна оптимізувати сайт під мобільні гаджети. Крім того, мова піде і про те, як можна подавати мобільний контент, і які є плюси і мінуси у кожного із способів подачі.

Оптимізація веб-ресурсу з урахуванням мобільного трафіку

Причина, по якій пошуковики висувають вимоги щодо проведення оптимізації сайту під різні мобільні пристрої, проста: за останні кілька років обсяги мобільного трафіку істотно збільшилися, і ця тенденція буде зберігатися і в майбутньому. На сьогоднішній день кількість користувачів мобільним інтернетом вже зрівнялася, а в деяких країнах і обігнало кількість користувачів, які заходять в мережу зі стаціонарних ПК. Ще одна вагома причина такого різкого збільшення мобільного трафіку – це істотне зниження його вартості, отже, кількість користувачів стало збільшуватися.

На сьогоднішній день при розробці мобільної версії сайту застосовуються наступні технології:

  • адаптивний дизайн;
  • динамічний контент;
  • використання різних URL-адрес для різних версій сайту.

Тепер детальніше розглянемо кожен з цих пунктів.

Адаптивний дизайн

Адаптивный дизайн для SEO - MyMaster

При такому типі верстки браузер може підлаштовуватися під розміри екрану кожного окремого мобільного гаджета. Але HTML-код при цьому жодним чином не змінюється. Подібний тип верстки через таких властивостей нерідко називають «гумовим». Використання meta-тега viewport дозволяє сайту адаптуватися по потрібні розміри екрану, зберігаючи при цьому свою естетичність і компактність.

Переваги адаптивної верстки:

  • використання єдиного адреса, не потрібно створювати піддомен для мобільної версії;
  • єдину унікальну сторінку набагато простіше і швидше проіндексувати. Крім того, вона буде довше перебувати в індексі пошукових систем, ніж її дублюють версії, призначені для різних комп’ютерних пристроїв;
  • така верстка найчастіше має меншу кількість недоробок у вніутренней оптимізації та форматуванні;
  • менше навантаження на сервер при відвідуванні сайту з адаптивною версткою пошуковими ботами, отже, швидкість завантаження сайту залишається високою, що є дуже важливим показником при ранжуванні сайту;
  • при такій верстці відсутня редирект, що також позитивно позначається на швидкості завантаження сайту.

Недолік адаптивної верстки єдиний – дизайнер, який не вміє правильно використовувати дану технологію. З усіх інших боків адаптивна верстка є оптимальним варіантом для отримання мобільного трафіку. До слова, Google також рекомендує використання даної технології, а це говорить багато про що.

На сьогоднішній день адаптивну верстку для створення мобільної версії сайту використовують найчастіше.

адаптивной верстка от MyMaster

Створення поддомена для мобільної версії

Такий спосіб також є вельми популярним на сьогоднішній день. Вводячи адресу основного сайту з мобільного пристрою, користувач потрапляє через редирект на піддомен (m.site.ua).

Піддомен потребує створення окремого файлу robots.txt. Також слід встановити заборону на відвідування пошуковим ботом сторінок сайту, які містять службову інформацію, а також карти сайту sitemap.xml. Розміщувати піддомен для мобільної версії сайту найкраще на тому ж домені, де знаходиться і основний веб-ресурс. В іншому випадку системи пошуку можуть сприймати мобільну версію як окремий самостійний сайт.

Є кілька рекомендацій, які допоможуть зробити все правильно: мобільна версія сайту повинна розміщуватися на піддомені основного ресурсу; meta-тег rel = “alternate” повинен бути прописаний на сторінках основного сайту; беручи до уваги мобільні пристрої користувачів, слід встановити редирект на мобільну версію веб-ресурсу.

Динамічний контент

Залежно від того, з якого пристрою користувач зайшов на сайт, сервер буде демонструвати одну і ту ж сторінку, але при цьому варіанти HTML і CSS будуть відрізнятися. Даний варіант дає можливість демонстрації різних варіантів однієї і тієї ж сторінки сайту відвідувачу. Максимальний ефект досягається при застосуванні динамічного показу для посадочних сторінок, які будуть підлаштовуватися під певного відвідувача.

HTTP-заголовок Vary грає дуже важливу роль. Він несе посил того, що при кешування слід брати до уваги, з якого пристрою користувач заходить на сайт. Якщо даний елемент буде відсутній, то мобільним користувачам може відображатися оптимізована версія сторінки. Тобто з мобільних пристроїв може відкриватися версія для стаціонарних ПК і навпаки.

Крім того, при наявності цього заголовка пошуковий бот зможе прискорити процес сканування і показу контенту, оптимізованого під мобільні гаджети. Більше інформації про динамічному показі надає Google на своєму сайті.

 

Як оптимізувати мобільну версію сайту: ТОП 10 Рекомендацій

Дуже багато власників веб ресурсів, які розраховують на власні сили в проведенні оптимізації мобільної версії сайту, але не мають при цьому належного досвіду і знань, допускають грубі помилки, які не дають можливості ефективно просувати сайт. Ми готові дати вам цінні рекомендації, виконання яких зможе уберегти вас від грубих помилок в роботі.

Хотите развивать свой бизнес в Интернете и иметь больше заказов?

    1. Некоректні редіректи слід знайти і виправити

    Google надає інструменти для веб-майстрів, де слід вибрати веб-ресурс зі списку, потім, прийшовши у вкладку «Помилки сканування», потрібно вибрати тип мобільного гаджет. Отриманий результат повідомить вам про наявність чи відсутність некоректних редиректів. Якщо помилки є, їх слід виправити. Якщо у вас все в порядку, то результат буде такий:

    Убрать ошибки с url

    2. Прискорення швидкості завантаження сайту

    В інтернеті є різні сервіси дозволяють перевірити швидкість завантаження сайту. Ви можете скористатися будь-яким. Пропишіть адресу однієї зі сторінок сайту і дізнайтеся швидкість завантаження. При низькій швидкості завантаження слід виправити всі недоробки.

    Ви можете скористатися PageSpeed Insights, щоб дізнатися швидкість завантаження свого сайту в різних точках світу. Результат буде мати приблизно такий вигляд:

    Ускорение скорости загрузки сайта | MyMaster

    Щоб сайт завантажувався швидше, можна встановити спеціальні модулі кешування, стиснути CSS-стилі, оптимізувати сценарії і скрипти. Також допоможе підвищити швидкість завантаження зберігання зображень на сторонніх фотохостингах. Також, якщо є можливість спочатку вивантажувати контент, а після нього скрипти, то це також допоможе підвищити швидкість завантаження, оскільки в першу чергу буде проводитися відкриття контенту, а потім будуть виконуватись сценарій. Швидкість вдасться збільшити і при зменшенні ваги медіафайлів, а також при скороченні кількості звернень браузера до сервера.

    3. Видаліть дубльований контент

    Слід пояснити пошуковому боту, що є основні сторінки і дубльовані. Тег rel = “canonical” допоможе відрізняти такі сторінки, отже, сайт буде оптимально ранжуватися і не втрачати своїх позицій в пошуковій видачі.

    4. Тема і опис зробіть максимально лаконічними

    Стислість сестра таланту. Тут все просто: title і description повинні містити в собі всю суть, але при цьому уміщатися в екран мобільного пристрою.

    5. Ні горизонтального прокручування

    Якщо у вас в мобільній версії присутня горизонтальна прокрутка, готуйтеся втрачати своїх клієнтів, оскільки такий елемент більше дратує користувачів, ніж допомагає їм. Отже, більшість заглянули на сайт користувачів, будуть залишати його. Зробіть сайт більш зручним для користувачів, виправте недоліки. Наш сайт на смартфоні відображається ось так. Ви можете і доопрацювати і свій, щоб залучити більшу кількість відвідувачів.

    Нет горизонтальной прокрутке (mobile-friendly)

    6. Застосовуйте мікророзмітки

    Сайти, які застосовують у себе «мікроформатірованіе», мають на сьогоднішній день більше відвідувачів (так стверджують результати досліджень). Якщо ваш контент має чітку структуру контенту, то це позитивно позначиться на ранжируванні вашого веб-ресурсу у видачі пошукових систем.

    Применяйте микроразметку

    7. Створіть карту сайту під мобільні пристрої

    Якщо сайт ще не має sitemap.xml для мобільної версії, то невідкладно виправляйте ситуацію. Карта сайту дасть можливість швидше виправляти виникаючі з індексацією сайту проблеми.

    8. Застосовуйте регіональний пошук

    Розміщуйте на своєму сайті всю контактну інформацію про свою організацію. Це дозволить пошуковим роботам визначати вашу геопрінадлежность і видавати в пошуковій видачі по регіональним запитам ваш сайт. Беручи до уваги, що більшість пошукових запитів з мобільних пристроїв мають геопривязку, то потрапляння вашого сайту в регіональну пошукову видачу збільшить вам кількість відвідувачів на сайті.

    9. Сторінки з помилкою 404

    Якщо сторінки на сайті немає, то варто не забути повідомити про це сервера.

    10. Відеоматеріали на сайті слід оптимізувати

    Якщо у користувача виникають проблеми з переглядом відеоматеріалів на мобільному пристрої (за умови, що той же ролик нормально йде на ПК), то швидше за все, користувач піде з сайту назовсім. Ми радимо використовувати інструменти HTML5, а не Flash-технології. Це допоможе залучити користувачів на сайт, як зі стаціонарних ПК, так і з мобільних гаджетів.

     

    Оптимізація мобільної версії сайту: Нюанси

    Є ще кілька моментів, про які необхідно пам’ятати при проведенні оптимізації мобільної версії сайту:

    • слід обов’язково провести тестування перехресних посилань в мобільній версії, щоб, здійснюючи перехід зі сторінки мобільної версії, відвідувач відразу потрапляв на цю ж сторінку тільки вже основного сайту;
    • з метою вивчення поведінкових факторів, слід встановити лічильники статистики на обидві версії сайту – і на основну, і на мобільний;
    • не використовуйте нав’язливу рекламу. У мобільній версії сайту рекламні оголошення не повинні заривати більшу частину екрану, інакше відвідувач просто покине сайт, оскільки доступ до потрібної інформації буде постійно перекриватися рекламою;
    • регулярно тестируйте відображення вашого сайту на екранах різних мобільних пристроїв. Для цього можна використовувати онлайн-емулятори. Так відображається наш сайт на одному з мобільних гаджетів компанії Apple:

    Оптимизация мобильной версии сайта: НюансыІ ще один важливий момент. Якщо мобільний трафік на ваш сайт вже перевалив через цифру в двадцять відсотків від загального числа, то вам в терміновому порядку слід грамотно оптимізувати свій сайт під мобільні пристрої.

    Підводимо підсумки

    Оптимізація сайту під мобільні гаджети дозволяє залучати більше користувачів на сайт, в першу чергу, тих, хто заходить на сайт з мобільних пристроїв. Крім того, такі дії поліпшать поведінкові фактори, а значить, користувачі будуть знаходитися на сайті довше. Раз користувачі будуть проводити більше часу на сторінках сайту, то і показник конверсії буде рости. Ще одним плюсом оптимізації є і зниження кількості відмов. Останнім бонусом від оптимізації можна вважати збільшення швидкості завантаження оптимізованих сторінок сайту.

    Ваш сайт ще не пройшов адаптацію під мобільні гаджети? Тоді вам негайно варто виправляти цю недоробку. Якщо ви не можете зробити це самостійно, ми готові запропонувати вам свою допомогу. У нашому агентстві працюють справжні професіонали своєї справи, які здатні вирішувати будь-які проблеми. Замовте вже зараз оптимізацію свого сайту, щоб уже в найближчому майбутньому збільшити кількість своїх клієнтів і свій прибуток.

    • УкрОборонПром
      Державний концерн
    • Veladis
      Ідеальні морепродукти з 40 країн світу
    • Досягай
      Школа футболу Олексія Гая
    • Шустов
      Музей Шустова
    • Хлібні технології
      Компанія, яка є одним з найбільших виробників тонкого лаваша на території України з 2009 року.
    • Vestum
      Торгова марка світлодіодного освітлення
    Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,90/5 57
    Loading...
    Статьи по теме
    Закажите бесплатную консультацию!

    Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

    Дізнатися вартість сайту

      • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
        066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

      • Расширенная формаСкачать бриф
      Зробити оцінку проекту?