Реальні передплатники в Instagram
Для просування свого бізнесу в Інстаграм мало просто створити профіль користувача або компанії. Його ще потрібно розкрутити. Для цього використовують:
- нарощування маси живих передплатників;
- рекламу в тематичних блогах і таргетингової рекламу.
У першому випадку мова йде про так званому масовому фолловінг. Більшість з цих реальних передплатників не стануть купувати Ваші товари або послуги, але якщо на самому початку профайл набере внушаемое кількість підписок, це буде сигналізувати іншим, уже цільовим користувачам, що Ваш аккаунт дійсно популярний.
За допомогою реклами вже з’являється аудиторія, яка конкретно зацікавлена в тому, що їй пропонують. На спеціалізованих біржах надається можливість знайти живі акаунти.
Для ефективної розкрутки краще звернутися до досвідчених SMM фахівцям, які в свою чергу:
- розроблять прогресивну стратегію просування на основі аналізу конкурентів;
- створять або підберуть унікальний і тематичний контент для постінгу;
- організують рекламні публікації на інших популярних і тематичних акаунтах;
- підготують стратегію проведення рекламних акцій, конкурсів і розіграшів призів;
- допоможуть вибрати корпоративний стиль дизайну для оформлення профілю;
- підберуть комерційні хештеги для Вашої сфери діяльності;
- забезпечать парсинг по геолокації, а також фолловінг і лайкінг за цільовою аудиторією.
Даним чином буде можливість привернути увагу живих користувачів, які не тільки не одпишуть, але і проявлять інтерес до Вашого профайлу і безпосередньо до самого бізнесу. Через деякий час зі збільшенням популярності бізнес-сторінки люди самі почнуть підписуватися і необхідність в інтенсивній розкрутці впаде.