Зробити оцінку проекту?

Просування Instagram Безкоштовно

Як просунути Instagram безкоштовно в Україні

 

  • Сервіси просування Інстаграм з нуля

 

instapromo.pro – 3 дня безкоштовно

раскрутка инстаграм 3 дня бесплатно Киев

 

instaplus.pro – 5 днів безкоштовно

раскрутка инстаграм 5 дня бесплатно Украина

 

instamedia.pro – 7 днів безкоштовно

раскрутка инстаграм 7 дня бесплатно

 

Ви не вірите, що просування в Інстаграме без допомоги фахівців і будь-яких фінансових вливань реально працює? Сьогодні ми переконаємо вас в цьому. Правда, вам не варто очікувати величезної кількості живих фоловерів вже протягом місяця. Якщо ви дуже постараєтеся, то зможете набрати близько кількох тисяч чоловік передплатників свого облікового запису, не витрачаючи на це ні копійки. Накрутка лайків також використовуватися не буде. Найбільшими вашими капіталовкладеннями стануть витрачені зусилля і час.

Навіть якщо ви замовляєте платні рекламні оголошення для того, щоб розкрутити свій аккаунт Інстаграм, не варто відмовлятися від безкоштовних способів просування. Не забувайте, що профіль повинен бути оформлений правильно. Роботу щодо приведення аккуанта в належний вигляд можна доручити комусь із співробітників або використовувати спеціалізовані програми для Інстаграма.

Якщо вам все ж потрібна допомога фахівців, щоб розкрутити в Інстаграме аккаунт, Ви можете звернутися до нас.

 

Методи самостійного просування аккаунта в Інстаграм в Україні та СНД

Методы самостоятельного продвижения аккаунта в Инстаграм в Украине

«Мертві душі” не дуже допоможуть у просуванні аккаунта. А ось щоб не користуватися накруткою, і отримати при цьому реальних передплатників, дуже часто використовують, в першу чергу, унікальний контент (якщо такий відсутній, то про просування говорити не доводиться), а також вікторини, інші соц. мережі, СФС, хештеги і інші інструменти.

Існує цілий ряд важливих елементів, якими користуються набагато рідше. Але для просування без допомоги фахівців ці інтернет-інструменти мають величезне значення:

  • використання в назвах і описах ключів;
  • теги з географічними позначками;
  • правильне оформлення фотографій і текстів;
  • коментарі на вже просунутих сторінках;
  • оффлайн розкрутка.

 

Тепер про все по порядку

Розкрутка аккаунта в мережі Instagram без фінансових вливань в Києві і Україні

Використання ключів в назві або опис аккаунта

Що таке ключі? Це саме ті словосполучення або слова, які допомагають вашим можливим передплатникам швидше знаходити вас. Їх доречно використовувати в логін та інформації про користувача. Так, наприклад, для флористичного магазина можна використовувати слова «троянди», «хризантеми»; для бутика, що спеціалізується на продажу аксесуарів – «клатчі», «браслети», «намисто».

Як варіант:

  1. «Alex.foto» – логін
  2. ««Фотограф на випуск» -ім’я

Для того, щоб привернути увагу до сторінці, можете пустити в хід смайлики, як класичні, так і більш розширений їх варіант, званий емодзі. Але не слід використовувати їх багато, оскільки це може викликати зворотний ефект.

Тут ви можете подивитися як приклад правильно заповнений профіль.

 

Розкрутка Інстаграм за допомогою хештегов самому

Раскрутка Инстаграм при помощи хэштегов Киев

Цей інструмент може залучити безкоштовно ще пару десятків передплатників за день. Навіть якщо хтось буде стверджувати, що женіться за черговим like і опускаетесь до використання хештегов, не звертайте уваги. Адже ваша мета – це пошук нових передплатників, а не турбота з приводу думок всіх і кожного.

Найважливіше – це правильний підбір хештегов. Тут можна використовувати і найбільш затребувані, і хештеги певної тематики, які мають меншу конкуренцію, і навіть свої власні, які допоможуть не тільки в навігації, але і в перелинковке між собою різних постів.

Ваша безпосередня задача – це заняття одного з перших дев’яти місць по хештегом певної тематики. Ці місця займають ті акаунти, чиї фотографії отримують лайки після публікацій швидше за інших. Якщо мета-мінімум вже досягнута, і ви на топових позиціях, то наступний крок – виділитися серед подібних. Ваші фотографії повинні привертати увагу або яскравістю кольорів, або їх ніжністю. Сірим фото тут місця бути не повинно. Кожна ваша фотографія повинна виділятися із загального числа по необхідному для вас хештегом.

 

Теги з географічною прив’язкою або геотеги

Тэги с географической привязкой или геотэги

Не зациклюйтеся тільки на хештег. Згадайте, що можна використовувати і мітки геолокації. Переважно використовувати найбільш популярні серед ваших передплатників місця. До слова, дуже багато інтернет-магазини вказують в геолокації всілякі популярні ресторани, кафе, бари чи салони краси.

 

Оптимальний час для розміщення постів

Оптимальное время для размещения постов

У топову дев’ятку по хештегом і тегами з геоотметкамі потрапляють не ті, хто має максимальну кількість like, а ті, хто зібрав лайки в найкоротші терміни. Отже, якщо ви змогли опублікувати фотографію в оптимальний час, то легко потрапите в дев’ятку лідерів.

 

Наповнення аккаунта або контент

продвижения аккаунта в Инстаграм бесплатно

Цей пункт відноситься не тільки до Інстаграму. Він доречний для всіх без винятку соц.сетей. Якщо наповнення аккаунта у вас залишає бажати кращого, то про просування вам залишається тільки мріяти.

Оскільки Інстаграм – фотосет, то якість фотографій тут має бути головним пріоритетом. Фарби, чіткість зображень, сюжет фото або відео – все це необхідно створювати яскравим, неординарним, цікавим. Якщо забезпечити цього не зможете, то нових фоловерів не додав, а наявні – почнуть тікати. Але професійно робити фотографії вміють не всі. Якщо ви з таких, то почніть використовуйте спеціальні додатки, що дозволяють приводити в порядок знімки. Вам необхідна гарна фотографія на обкладинку поста, а ви не можете її зробити? Скористайтеся сайтами, де можна безкоштовно скачати вподобану фотографію.

Дозволяйте собі трохи побешкетувати і зробити вірусний контент: зробіть позначки друзів і не забудьте поділитися в пості проханням поділитися далі.

Якщо у вас є можливість вести прямі ефіри в Інстаграме – використовуйте її із завидною регулярністю. Можете також проводити різні опитування. Публікуйте нове і цікаве, але не завалюйте нісенітницею стрічку. Оформіть собі рамку на аватарку, можете навіть зробити її кольоровий. Такий крок також допоможе привернути увагу.

Скористайтеся IGTV, поки там ще не дуже велике число конкурентів, і завантажте туди відео.

Позбавтеся від звички постити все без розбору. Оскільки це може не привернути, а відштовхнути можливих передплатників.

 

Що входить в функціональне навантаження змісту сторінки:

  • развлекалки (все, що може підняти настрій) – гуморні фото, кошенята, «няшки» та інше;
  • наявність корисної та потрібної інформації;
  • втягувати в розмову (прохання поділитися своїми навичками в тій чи іншій справі або дізнатися думку з якогось питання).

Найкращим способом знайти реальних передплатників є оптимізація контенту. Якщо ви складете план роботи з контентом на майбутнє, то це полегшить вам подальшу розкрутку в Інстаграме.

Постити в Інстаграме краще кілька разів на добу. Якщо ви не маєте можливості заходити в певний час, можете скористатися спеціальними програмами, що дозволяють розміщувати публікації в певний час.

 

Бізнес-аккуант і бонус у вигляді статистики

бизнес-аккаунт инстаграм

Якщо ви створите аккаунт в Інстаграме для ведення бізнесу, то отримаєте статистику, яка є безкоштовною в цій мережі.

З такою функцією ви завжди будете напевно знати, який з інструментів, що застосовуються розкрутки найбільш прийнятний в даній ситуації, тематика яких постів привертає більше уваги, а чого не варто обігнати увагу. Крім того, статистика дасть розклад і по потенційним передплатникам, віком, часу відвідувань, яка цікавить тематика постів і так далі.

 

Ще соціалки?

Після успішної реєстрації в Instagram можна покликати своїх друзів і з інших соц.сетей, наприклад з Фейсбук. Так у вас з’являться перші передплатники.

Якщо ви налаштуєте кросспостінг в інших соціалках, то це дасть вам можливість придбати ще певну кількість живих послідовників. Не пропустіть можливості покликати в фоловерів на ваш Instagram своїх друзів з інших соціалок.

Таким чином будете мати вже пару сотень послідовників безпосередньо після того, як зареєструєтесь в Інстаграме. Цифра приблизна і цілком і повністю залежить від вашої активності на різних соц.сайтах.

 

SFS

Ця абревіатура має на увазі під собою взаємний піар, тобто ви повествуете про кого-то на своїй сторінці, а він у відповідь робить те ж саме на своїй сторінці. Такий спосіб розкрутки не варто грошей, але користуватися ним потрібно з розумом. Тільки тоді він буде давати свої результати. Взаємний піар доречно проводити з тими користувачами Інстаграма, чиї акаунти мають схожу тематику. Наприклад, фотограф легко може об’єднатися з візажистами або стилістами.

Однак робити таку співпрацю слід тільки щиро. Якщо така співпраця викликає у вас роздратування або неприязнь, то відмовтеся від нього. Не забувайте, що ваша сторінка повинна викликати інтерес у інших користувачів Інстаграма, які будуть постити її на своїх сторінках.

 

Нетворкінг

Є оптимальним методом для розкрутки в Instagram, коли немає можливості виділити фінанси на рекламну кампанію. Нетворкінг – це наступний крок після СФС. Він глибше, обширнішим і швидше нагадує тусовку близьких по духу людей. Шукайте постійних партнерів, враховуючи схожість тематики, і тоді про вас дізнається велика кількість людей.

 

Куди без коментарів?

Написання коментарів вимагає часу, але за то дає і свій ефект. Не забувайте в зоряних акаунтах писати свої коментарі, бажано, щоб вони були по темі. Підтримуйте спілкування з іншими фоловерів, тільки не використовуйте коментарі як власну рекламу, оскільки це не спрацює.

Розмовляйте з іншими передплатниками, покажіть себе з найкращого боку, доведіть, що ви непогано розбираєтеся в даній тематиці. Дуже може бути, що прочитавши вашу думку, відвідувачі Інстаграма захочуть заглянути і до вас на сторінку. Це будуть реальні люди, які зацікавилися вже вами. І дуже велика ймовірність, що вони і далі будуть залишати свої like, залишати коментарі, а, можливо, і дещо купувати.

Як варіант, можете створити ще один акаунт, наповнити його необхідним контентом, набрати певну кількість передплатників, а потім залишати з них коментарі з посиланням на ваш основний аккаунт.

Не використовуйте однакові або шаблонні коментарі на сторінках різних блогерів. Це може привести до того, що інші користувачі відвернуться від вас, розібравшись, що коментарі, залишені вами, це не більше, ніж рекламою.

 

Допоміжні акаунти

Цим спосіб використовуються не часто, хоча він, як то кажуть, лежить на поверхні.

Суть його – в розмноженні своїх акаунтів, але не в повному їх копіюванні. На кожному новому акаунті буде постити різний контент. Так ви зможете збільшувати свою ЦА, а значить – і виростуть обсяги продажів.

Якщо ви просуваєте свою сторінку без допомоги фахівців, то кожна нова додаткова сторінка буде віднімати все більшу кількість часу. Якщо віддача від них буде себе виправдовувати, то вам ніхто не заважає найняти собі в майбутньому співробітника, який зможе допомагати.

 

Офлайн

Цей спосіб підійде тим, хто не має живого спілкування зі своїми клієнтами. В такому випадку нагадуйте про своїй сторінці в Instagram. Не забудьте створити хештег, який зможе виділити вас серед можливих конкурентів. Не забувайте пробачити своїх клієнтів ставити позначки з вашим хештегом в разі, коли вони пишуть відгуки у себе.

Нерідко в різних закладах, наприклад, в бутиках, клубах, ресторанах можна розглянути на дзеркальних поверхнях різні hashtag. Такий хід розрахований на Селфі клієнтів. А хештег буде виконувати роль безкоштовної реклами.

Можете давати обіцянки своїм передплатникам на проведення різних розіграшів, надання знижок і багато іншого, а подробиці пропонуєте дізнатися у вашому Інстаграме. Не забувайте, правда, виконувати потім свої обіцянки.

 

Вікторини або розіграші

Всі ці заходи повинні мати максимально прості умови, для того, щоб віддача від них була оптимальною. Не вимагайте від них неможливого, наприклад, підписку на велику кількість акаунтів, викладання великого числа фотографій або позначки декількох десятків друзів. Ніхто не буде витрачати на це багато часу, тому що приз навряд чи буде дуже цінним.

Ви можете пропонувати як умови такі варіанти:

  • Підпишись і репостні;
  • Підпишись і відзнач двох друзів;
  • Зроби фото в нашому кафе так, щоб було видно хештег, потім виклади фотографію у себе в акаунті і відзнач наше кафе.

е намагайтеся гнатися за двома зайцями одночасно. Це, як каже прислів’я, марно. Визначте, що вам потрібніше на період проведення конкурсу або вікторини. Наприклад, збільшити кількість нових передплатників.

Не забувайте, що під час проведення подібних акцій передплатники горять бажанням отримати приз безкоштовно. Тому продажу в цей час можуть знижуватися.

 

Ну а тепер невеликий перелік, за яким ви можете перевірити свій аккаунт в Інстаграме.

Цей список містить в собі всі доступні безкоштовні способи розкрутки в даній соціальній мережі:

  • Наявність у назві та описі сторінки ключових слів.
  • Хештеги для просування в Інстаграм.
  • Наявність геотегов.
  • Оптимальний час публікації нових постів.
  • Якісний регулярно оновлюється контент.
  • Бізнес-аккаунт.
  • Статистика.
  • Зв’язок з іншими соціальними мережами.
  • Взаімопіар.
  • Коментарі в популярних акаунтах.
  • Наявність додаткових акаунтів.
  • Спілкування оффлайн.
  • Марафони, проекти, конкурси тощо.
Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,50/5 49
Loading...
Статьи по теме
Закажите бесплатную консультацию!

Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

Дізнатися вартість сайту

    • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
      066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

    • Расширенная формаСкачать бриф
    Зробити оцінку проекту?