Зробити оцінку проекту?

Просування бізнесу в Instagram. 7 головних помилок

Головні помилки при просуванні в Інстаграм

Хотите развивать свой бизнес в Интернете и иметь больше заказов?

    1. Використання ботів

    Розкрутка за допомогою ботів вже давно не новина. Але варто розуміти той факт, що боти не зможуть створювати активність на Вашому акаунті – ставити лайки, коментувати пости. Також боти не є цільовими споживачами Ваших товарів або послуг. Відповідно і зростання конверсії від них не буде. З ботами Ваш профіль не буде розвиватися.

    2. Массфолловінг

    Знову ж мова йде про те, що для ефективного просування бізнесу необхідно привертати увагу зацікавлених користувачів, які можуть стати потенційними клієнтами. Масова підписка підходить лише в тому випадку якщо Ви реалізуєте товар, який може стати в нагоді більшості. Це можуть бути, наприклад, предмети одягу. Якщо Ви продаєте вузькоспрямований товар, тоді краще шукати передплатників згідно тематичним напрямком.

    3. Неправильно підібрані хештеги

    За допомогою міток ефективно просуваються практично всі бізнес-акаунти. Якщо додавати тематичні теги до кожної публікації користувачам буде легше Вас знайти. Не варто використовувати хештеги:

    1. що не мають відношення до сфери Вашої діяльності;
    2. однакові для кожного поста.

    Якщо використовувати останній варіант, то адміністрація соціальної мережі може застосувати відповідні штрафні санкції. Наприклад, нижче наведена компанія з публікацією якісного графічного зображення додає в тему підібрані мітки. У цьому можна переконатися на скрині.

    4. Немає позиціонування

    Кожен бізнес-профіль повинен представити користувачам чітку інформацію стосується бізнес-діяльності. Якщо провести реєстрацію аккаунта через Фейсбук, надасться можливість вибрати відповідну категорію. Вказуйте свої переваги перед конкурентами, щоб потенційні клієнти могли знайти Вас оцінити по достоїнству.

    5. Погана якість фотозображень

    Оскільки в Інстаграм основна інформація в профілях користувачів пропонується в візуальному вигляді потрібно стежити за якістю публікацій в першу чергу. Пропонуємо кілька додатків для якісної обробки фото:

    1. Snapseed;
    2. Foodie;
    3. Afterlight.

    6. Нерегулярний постинг

    Постити необхідно кожен день, але варто розуміти, що публікації повинні бути цікавими.

    Найкраще скласти контент-план на місяць вперед. Публікуйте пости в той час, коли Ваша цільова аудиторія найбільше є активною. Фахівці радять рекламні публікації викладати в першій половині дня, а особистого або розважального характеру – ближче до вечора.

    До якісного контенту можна віднести новини зі сфери діяльності, промо-пости, відгуки користувачів, опис послуг, відео огляди і багато іншого.

    7. Однотипність постів

    Створюйте контент різного спрямування. Сюди відносяться цікаві зображення, прямі трансляції, сторіз, відео ролики. Його користувачі не люблять однотипної інформації. Вона швидко їм набридає.

    Привертає увагу цільових користувачів тільки яскравим, унікальним і корисним контентом.

    • УкрОборонПром
      Державний концерн
    • Veladis
      Ідеальні морепродукти з 40 країн світу
    • Досягай
      Школа футболу Олексія Гая
    • Шустов
      Музей Шустова
    • Хлібні технології
      Компанія, яка є одним з найбільших виробників тонкого лаваша на території України з 2009 року.
    • Vestum
      Торгова марка світлодіодного освітлення
    Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,50/5 52
    Loading...
    Статьи по теме
    Закажите бесплатную консультацию!

    Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

    Дізнатися вартість сайту

      • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
        066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

      • Расширенная формаСкачать бриф
      Зробити оцінку проекту?