Зробити оцінку проекту?

РРС-фахівець з контекстної реклами

РРС-фахівець з контекстної реклами: знайомство ближче

Найголовнішими інструментами, які є в інтернет-маркетингу, є SEO-просування веб сайту і контекстна реклама. Сьогодні ми поговоримо про те, як можна отримати необхідні знання, щоб стати фахівцем в РРС-сфері.

Всім відомо, що реклама – двигун торгівлі. Але в сучасному світі без реклами не може обійтися не тільки торгова сфера, а й інші сфери життя людей. Екскурс в історію проводити не будемо, але все ж зауважимо, що і реклама, і її концепції зазнавали значних змін. За останні роки технічний прогрес йде семимильними кроками, відкриваючи і для рекламної культури все нові і нові можливості для реалізації в різних сферах.

На сьогоднішній день основним джерелом реформованої реклами є глобальна мережа. Якщо бути більш точним, то можна сміливо сказати, що саме розвиток IT-технологій і глобальної павутини дало можливість змінити форму реклами, спрямовану на популяризацію компанії. Йдеться про контекстну рекламу. Вона має істотні відмінності від звичної всім реклами ( «класичної», якщо так можна висловитися). Тоді цілком логічним буде припущення про те, що новий тип робіт зажадає і нових фахівців, здатних розбиратися в новій, сфері. Виходить, що без такого фахівця, компанії, що зосередила свою діяльність в світовій павутині, не обійтися. Ми готові присвятити вас в ті деталі цієї професії.

Навички, які повинен мати PPC-фахівець?

Розповідаючи про роботу цього фахівця, необхідно зауважити, що вміти і робити такого менеджеру належить чимало. Причина проста: нерідко контекстна реклама не вписується в звичайні рамки реклами як такої. Основні ідеї такого виду реклами досить широкі, вони можуть включати в себе як навички в бухгалтерській справі, так і певні навички в веб-дизайні.

Класний PPC-фахівець повинен:

  • Грамотно складати продає рекламу;
  • Збирати семантику для рекламної кампанії;
  • Працювати з різними сервісами і інтернет-інструментами від пошукових систем – Google AdWords, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Key Planner;
  • Вміти проводити правильну настройку таргетированной реклами в пошукових системах і реклами в Гуглі;
  • Мати уявлення про ремаркетинг і вміти з ним працювати;
  • Вміти аналізувати потрібні дані в аналітичних сервісах;
  • Вміти правильно спланувати бюджет рекламної кампанії і прорахувати ROI.

 

Що повинен буде робити PPC-фахівець?

В обов’язки такого менеджера входить чимало обов’язків. Але до першорядним завданням можна сміливо віднести складання і написання рекламних оголошень, відстеження трафіку на сайт, «подорожі» по сайту відвідувачів. А ще організація різних кампаній по рекламі сайту на різних платформах і створення медіа-контенту, щоб залучити потенційних клієнтів на веб-ресурс. В цілому, PPC-фахівець робить все можливе, щоб вартість цільового дії (клік / перехід на сайт клієнта) стала нижче, а показник конверсії збільшився. Власне, це і є його головна задача.

Якщо говорити про персональні дані PPC-фахівця, то без аналітичного складу розуму йому не обійтися. Особливо в ті моменти, коли необхідно буде мати справу з фільтрацією величезного обсягу інформації та статистичними даними. Також необхідні здібності до аналізу різного роду інформації і моніторингу, без яких часом обробити колосальні обсяги даних буде не під силу. Наприклад, всі ці навички будуть необхідні при роботі з коллтрекінгом, що дає можливість отримувати всі необхідні дані про тих, хто завітав на веб-ресурс, а також про їхні інтереси та вподобання.

При всіх можливих «перевантаженнях» PPC-фахівець має величезні можливості, щоб виявити всіх свої творчі задатки. Працюючи над рекламною кампанією можна моделювати різні рекламні модулі (банери, тексти), розробляти і втілювати в життя креативні, незвичайні або неординарні ідеї, здатні підвищити показник конверсії на сайті..

Якщо цифри – ваша парафія, ви не байдужі до логіки, віддаєте перевагу усвідомлювати свою мету і не бачити перешкод для її досягнення – тоді сміливо можете зайнятися підкоренням PPC-технологій!

Скільки може отримувати PPC-фахівця?

Зарплата безпосередньо залежатиме від таких чинників: досвіду роботи, наполегливості, умінь, навичок і якості виконуваних обов’язків.

Так, зарплата молодого фахівця в Україні може становити від п’яти до десяти тисяч гривень. PPC-менеджери з досвідом можуть розраховувати на десять – двадцять тисяч гривень, а професіонали легко можуть розраховувати на зарплату від двадцяти тисяч гривень.

Хочу стати PPC-фахівцем! Що для цього потрібно?

Ви реально поєднуєте в собі творчі навички і пристрасну любов до аналітики? Тоді навчитися всьому необхідному вам буде нескладно, а перша робота за фахом не змусить себе чекати.

Що необхідно зробити, щоб стати PPC-фахівцем?

Отримати всю необхідну інформацію

Google пропонує свою допомогу всім бажаючим. У його підпорядкуванні по налаштуванню реклами його сила-силенна корисної інформації. Не полінуйтеся не тільки прочитати, але й вникнути в суть викладеного.

На сьогоднішній день Гугл надає найповнішу і оновлену інформацію.

Навчіться працювати з потрібними сервісами.

Неможливо ні створювати, ні здійснювати правильну настройку рекламі в Гуглі, якщо ви не вмієте користуватися необхідними інструментами. Обидва сервіси (Google AdWords і Google Analytics) мають свою довідкову інформацію, яка детально описує кожен крок роботи. Крім того, можна відвідати тематичні форуми або почитати авторитетні блоги, щоб почерпнути для себе цікаві нюанси роботи, «фішки», від вже досвідчених фахівців по контекстній рекламі.

Підтвердіть свої знання.

Для цього необхідно скласти іспити. Підтвердженням успішності їх здачі є отримані сертифікати. Саме ці документи здатне підтвердити ваші знання і вміння, тому цінуються в сфері контекстної реклами. Тому не їх варто недооцінювати.

Маючи на руках ці документи, ви сміливо можете вирушати на співбесіду в компанію, брати ТЗ, виконувати його і влаштовуватися на роботу. Ну а потім вже все буде залежати від вас.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,90/5 60
Loading...
Статьи по теме
Закажите бесплатную консультацию!

Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

Дізнатися вартість сайту

    • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
      066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

    • Расширенная формаСкачать бриф
    Зробити оцінку проекту?