Зробити оцінку проекту?

План просування сайту на 3 місяці

Стратегія SEO для сайту за три місяці

Основна робота по внутрішній SEO оптимізації і пошукового просування проводиться в перші місяці після вивантаження сайту в інтернет, на початкових етапах його життя.

1-й місяць

Це найважчий і відповідальний період в плані організації, вибору індивідуальної стратегії просування. У цей час важливо щільно взаємодіяти підряднику з замовником послуг, зрозуміти які цілі він перед собою ставить і визначитися, як саме їх досягти.

Збір даних для роботи

Збираються дані для доступу через FTP, до бази даних і адміністративної панелі сайту. Адже фахівці в плані пошукового просування будуть вносити певні зміни безпосередньо на сам сайт і їх може бути не мало.

Також важлива статистика і моніторинг. Мова йде про доступ до Гугл Аналітікс і Яндекс Метриці, а також панелі веб майстра популярних пошукових систем.

Семантика сайту

Перед тим, як зайнятися підбором релевантних ключових запитів тематиці сайту, потрібно визначити кількість посадкових сторінок. Підбирати ключі можна використовуючи спеціальні інструменти статистики пошукових систем, програмне забезпечення, а також можливі варіанти, отримані на основі детального аналізу сайту конкурентів. Після складання семантичного ядра по цим ключам оптимізується кожна цільова веб сторінка. Потрібно пам’ятати, що ключові фрази повинні бути максимально релевантними наданої на сторінках інформації.

Аналіз конкурентів на першій позиції видачі

На даному етапі варто проаналізувати семантику конкурентів, щільність ключів в текстовому контенті, довжину веб документа і його вага, кількість символів в текстах і безпосередньо стилістику написання самих публікацій.

Визначення контрольної групи пошукових запитів

На сайті може бути близько тисячі цільових запитів, що входять в семантичне ядро. Відстежувати всі досить клопітка заняття. До того же цього робити не потрібно, оскільки не всі запити будуть приводити цільовий трафік. Варто визначитися з групою основних запитів, позиції у видачі по яких необхідно аналізувати в процесі просування.

Технічний аудит

Даний момент дуже важливий, оскільки дає можливість на ранніх етапах визначити технічні помилки зв’язані з програмною частиною сайту, відображенням контенту, швидкістю завантаження, працездатністю посилань, визначенням дублів сторінок і зручності навігації. Все невиправленої буде негативним чином впливати на просування і поведінкові чинники.

Контент план

Складання контент плану дає можливість структурувати подачу публікацій на сайт. Потрібно пам’ятати, що статті повинні бути інформативними, унікальними, читабельними, грамотними, оптимізованими під пошукові запити. Тематика статті не повинна повторюватися. Іншими словами, якщо Ви даєте відповідь на питання в статті розміщеної в категорії або підкатегорії, це питання з відповіддю уже не повинен фігурувати в іншій публікації, наприклад в розділі новини якого в блозі. Щоб сайт був “живим” і шанованим не тільки з боку користувачів, а і пошукових систем, контент варто оновлювати регулярно. В контент плані можна вказати теми публікацій і дату їх зразкового розміщення.

Перелінковка

Перелінковка сторінок сайту дає можливість розподілити статичний вага між просуваються, вхідними сторінками. Крім цього посилання в публікаціях стимулюють користувачів перейти на інші сторінки в пошуку цікавої інформації. Це підвищує глибину перегляду ресурсу і також позитивно впливає на процес пошукового просування.

Перші вічні посилання

Кращий варіант залучення зовнішньої посилальної маси це написання публікацій і розміщення вічних посилань в текстовому контенті на тематичних і авторитетних інтернет ресурсах. Чим більше на сайт посилається, тим більший авторитет “в очах” пошукових систем вони набувають.

 

2-й місяць

Оптимізація сайту в комплексі

На цьому етапі варто проаналізувати семантичне ядро і наскільки правильно оптимізовані цільові сторінки під пошукові запити. Також тут важливо зробити мета теги кожної веб сторінки індивідуальними. В кінці проведення робіт сайт повинен мати бездоганний вигляд.

Оновлення контенту

Чим більше корисної інформації розміщують на сайті з новими, низькочастотними ключами, тим більше користувачів прийдуть по ним з результатів пошуку і висловлять бажання подовше у Вас залишатися. Таким чином поступово формується цільова аудиторія, ми отримуємо Ліди і приріст конверсії.

Збільшення посилальної маси

Посилання можна залучати з різних ресурсів, але головна умова, щоб вони були якісними і тематичними. Краще купувати посилання з розміщенням назавжди. Це трохи дорожче, але Вам не доведеться платити абонентську плату за розміщення в місяць. Як, наприклад, платять ті, хто користується біржею Sape.ru.

Активність в соціальних мережах

Згадка сайту в популярних соціальних спільнотах дає можливість залучити додатковий цільовий трафік і встановити контакт зі своїми потенційними клієнтами, вступити з ними в діалог і сформувати позитивне враження про бренд. На самому сайті також необхідно розмістити соціальні кнопки і віджети своїх спільнот.

Веб-аналітика

Щоб розуміти наскільки успішним є просування, налаштуйте цілі. Наприклад, це може бути підписка, замовлення товару або скачування прайса. Після цього стане зрозумілим за якими саме каналам приходять користувачі. Тобто з яких джерел трафіку і за якими пошуковими запитами.

 

3-й місяць

Корекція внутрішньої оптимізації

Аналіз позицій покаже нам як просуваються цільові сторінки. Над якими і в якому напрямку необхідно ще попрацювати в плані оптимізації текстового контенту і контенту веб сторінок в цілому. Це також стосується і перелинковки.

Оцінка кількості і якості зовнішніх посилань

Як стверджую фахівці з пошукового просування, кількість зовнішніх лінків впливають на підвищення позицій у видачі. Але одним з головних показників є також якість посилань. При проведенні аналізу зовнішньої посилальної маси ми зможемо зрозуміти за якими саме запитам посилань досить, а по яким доведеться ще купувати.

І знову конкуренти

Конкуренти сайти яких знаходяться вище Вас у видачі можуть бути джерелом цінної інформації для Вашого власного зростання. Тому завжди аналізуйте їх ресурси і аналогічно вдосконалюйте свій.

Розширення СЯ

Створюйте нові цільові сторінки з корисним контентом і підбирайте релевантні цільові запити. Таким чином аудиторія буде постійно зростати.

Посилальна маса

Намагаємося залучати не тільки анкорний, але і безанкорние посилання, щоб процес залучення тематичних посилань виглядав природно. Вище наведені рекомендації при правильному їх використанні стануть запорукою успіху для Вашого онлайн бізнесу.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,50/5 56
Loading...
Статьи по теме
Закажите бесплатную консультацию!

Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

Дізнатися вартість сайту

    • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
      066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

    • Расширенная формаСкачать бриф
    Зробити оцінку проекту?