Зробити оцінку проекту?

Медійна реклама в інтернеті

Контекстно медійна реклама (Яндекс Директ, Google Ads)

Медийная реклама в интернете

Рекламні оголошення, що розміщуються в різних друкованих виданнях, що транслюються по радіо, телебаченню або в Інтернеті відносяться до категорії медійної реклами. Якщо говорити про інструменти інтернет-маркетингу, то під медійною рекламою найчастіше мають на увазі банерну рекламу. Це пов’язано з тим, що даний вид реклами займає найбільший відсоток від загальної кількості реклами в мережі. Розміщення банерів, різного роду розсилки (за винятком спаму), контекстна реклама, проведення PR-заходів – все це є діяльністю медійної реклами.

Медійна реклама має певну схожість з банерної, але її інтерактивність перетворює її в більш ефективний інструмент. Така реклама виявляється набагато ефективніше, ніж рекламні оголошення в друкованих виданнях або трансляція рекламних роликів по телебаченню. Крім того, вона більш приваблива для користувачів, які в будь-який момент можуть клікнути по оголошенню мишкою і перенестися на який їх цікавить сайт. Перегляд медійної реклами і «спілкування» з нею нерідко нагадує гру, ніж робить ставлення відвідувача Інтернету більш лояльним до рекламованого продукту. Та й інформація, подана в подібному вигляді, сприймається легше і запам’ятовується швидше. Ось і виходить, що тільки банерна реклама може похвалитися наявністю інтерактивності.

Контекстно медийная реклама (Яндекс Директ, Google Ads)

Крім перерахованих вище достоїнств, медійна реклама здатна внести вагомий внесок у створення стійкого іміджу компанії. Тому саме цей вид реклами застосовують при рекламних іміджевих кампаніях.

В першу чергу, така реклама спрямована на підтримку і просування бренду (торгівельної марки), а вже потім – на збільшення обсягів продажів. Оскільки медійна реклама є зручним інструментом при спілкуванні з потенційними клієнтами, то її часто використовують, щоб дохідливо описати рекламований товар. Завдяки варіативності форм банера можна легко збільшувати ємність рекламного оголошення, креативно і оригінально підносячи зміст і грамотно впливаючи на потенційного клієнта. Тому банерна реклама має величезну перевагу перед усіма іншими видами реклами.

Медийная реклама в интернете - Заказать баннерную рекламу

Рекламодавцям обов’язково слід брати до уваги всі нюанси розміщення реклами та статистичні дані по багатьом параметрам. Перше правило – сайт, на який веде банер, не повинні виконувати гірше, ніж рекламне оголошення. Інакше, відвідувач просто покине сайт і піде шукати цікавить його товар у конкурентів. Друге – серйозно перевіряйте сайти, на яких будете розміщувати свою рекламу. Якщо репутація цих сайтів підмочена, то і ваші рекламні оголошення будуть сприйматися з недовірою, а значить і переходити по ним будуть гірше.

Якщо говорити про отримання статистичних даних по медійній рекламі, то отримати їх не є проблемою. В середньому ефективність медійної реклами практично не поступається контекстної. Оптимальним варіантом для досягнення хорошого ефекту є логічне поєднання цих двох видів реклами – медійної і контекстної.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,50/5 45
Loading...
Статьи по теме
Закажите бесплатную консультацию!

Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

Дізнатися вартість сайту

    • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
      066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

    • Расширенная формаСкачать бриф
    Зробити оцінку проекту?