Зробити оцінку проекту?

Landing Page – приклади сайтів-Лендігов з високою конверсією

Огляд кращих посадочних сторінок і їх дизайну

landing page примеры

 

Зміст статті:

  • Приклад перший. Продаючий landing page;
  • Приклад другий. Неперевершені landing page для хмари-сховища;
  • Приклад третій. Landing page з високим показником конверсії для продажу унікального товару;
  • Приклад четвертий. Дизайнерські рішення продають сторінок;
  • Користь прикладів лендінгових сторінок під товари.

Приклад Лендінга з великою конверсією:

Приклад продаючого сайту № 1

Пример Лендинга с большой конверсией

Landing Page - примеры сайтов

Приклад Лендінга № 2

Пример Landing Page с большой конверсией

 

адаптивный лендинг примеры

Приклад Лендінг Пейдж № 3

Пример Landing Page

пример одностраничного продающего сайта

Приклад сторінки Лендінга № 4

Пример Лендинг Пейдж

Ще років п’ять тому landing page створювалися за принципом: «У конкурента – клас! І мені такий же! ». В результаті – стали з’являтися скопійовані один в одного Ландінга-клони, які мали і однакову структуру і особливості створення та написання заголовків, і навіть обсяг блоків був однаковий. Їх було безліч, але виділити з цієї кількості дійсно яскравий і запам’ятовується одностранічнік було не реально. Кожен з таких «хочукакунего» губився в море собі подібних. А все тому, що родзинки в таких Лендінгов були відсутні. Але вже через пару років підхід до створення продають одностранічнік круто змінився. Тепер замовники бажають отримати унікальний, яскравий, незвичайний і чіпляє продукт маркетингу. Про створення такого продукту і поговоримо. А щоб було цікавіше і зрозуміліше – звернемося до прикладів.

Приклад перший. Продаючий і вдалий Landing Page.

примеры лендингов

Перш ніж починати розробляти крутий Лендінг, слід провести моніторинг. Де можна пошукати ідеї? Можна погортати:

  • портфоліо конкуруючих компаній;
  • добірки по потрібним темам в різних блогах;
  • соціальні мережі (без них в наш час – нікуди).

У кожному з перерахованих джерел можна почерпнути цікаві ідеї або задумки, якщо постаратися. Ми також погортали деякі приклади одностранічнік і змогли виділити деякі методи, які, на нашу думку, дозволяти подати продаваний товар або послугу в потрібному ракурсі.

  1. Акцент на візуалізації. Що це означає? Хороший продаючий Лендінг обов’язково має класний дизайн. Тут мається на увазі не тільки вдало підібрані кольори і відтінки, а й фотографія, яка не залишить байдужим нікого, або ж присутність мальованого героя, який обов’язково розповість свою історію в одностранічнік.
  2. Структура без заумності. 80 відсотків користувачів повинні без праці розібратися в структурі landing page, яка повинна бути простою і чіткою. Відмінно буде, якщо верхня панель Лендінга будуть перераховуватися головні пункти меню. Це буде гідністю, яке спростить роботу користувача. В якості ще одного прикладу сторінки можна привести Лендінг з чіткою структурою, тобто екрани матимуть чіткі підзаголовки, з яких користувач зрозуміє, про що буде розказано в даному блоці.
  3. Використання оригінальних «фішок». Оригінальність дизайну грає на руку. Фахівці стверджують, що потрібно не тільки вибирати для дизайну незвичайні кольори і поєднувати їх один з одним, але і яскраво і барвисто вписувати в цей калейдоскоп оригінальні історії або потрібну інформацію. Саме смілива і яскрава подача дає потрібний ефект і чіпляє споживача.
  4. Створення сильного мотиватора. Якщо подивитися успішні Лендінг Пейдж, то можна помітити, що в кожному з них є надихаючі історії або образи, які обов’язково надихнуть на здійснення подвигів, або хоча б змусять змінити звички. Більшість користувачів із задоволенням читають таку інформацію. Тепер детальніше на прикладі. Припустимо, що ви володієте мережею спортклубів. Для мотивації цільової аудиторії, можна опублікувати справжні розповіді дівчат, які змогли розлучитися із зайвими кілограмами за кілька місяців. Також можна дати огляд якихось певних методик або ексклюзивних програм занять, які допомогли досягти бажаного результату. Найголовніше правило – знайдіть мотив для відвідувачів сайту, який буде спонукати до дії.
  5. Зробіть ставку на простоту. Тут мається на увазі не тільки зрозумілість і простота структури самого одностранічнік, а й доступність мови і формулювань, які буду в ньому використані. Якщо перегорнувши кілька разів крутий Лендінг Пейдж ви помітили, що текстовка написана через чур незрозумілою, то варто внести зміни, щоб готовий продукт не відлякував відвідувачів.
  6. Прийом «Слизька гірка» Шугерман використовується в різних напрямках, наприклад, журналістиці, копірайтингу, літературі і звичайно в царині рекламного креативу. Саме мистецтві, тому що заманити потенційного клієнта і змогти його утримати на Лендінзі – це справжнє мистецтво. Принцип прийому простий – заінтригує цільову аудиторію і утримуйте увагу без нав’язування, а так, що б відвідувачеві самому хотілося дочитати до кінця зацікавив його матеріал. Якісні Лендінги засновані саме на цьому принципі: відвідувач повинен захотіти долістать і дочитати, поступово гортаючи, стати зацікавленою особою, а дійшовши до кінця – захотіти замовити і собі пропонований товар або послугу. Щоб дотримати цей принцип, всі складові Лендінг Пейджа працюють над цим: і програмна частина, і оформлення, і сам зміст. Робота над створенням такого одностранічнік займає багато часу, оскільки слід не тільки опрацювати і створити дизайн, зверстати landing page, але пропрацювати до дрібниць кожен з текстових блоків.
  7. Робота з потенційними клієнтами. Це один з найголовніших моментів. Саме з нього слід почати. Робота копітка і вимагає уваги до дрібниць. Вам потрібно буде дізнатися не тільки підлогу і вікові межі цільової аудиторії, на яку буде розрахований Лендінг, але життєво важливі пріоритети цих людей. Для збору інформації можна використовувати спеціальні програми і інструменти. Зібрана й оброблена інформація дасть цілісну картину, яка допоможе грамотно розробити дизайн, структуру і підібрати якісний контент. Люди різного віку по-різному ставляться до змісту сайту. Так, наприклад, люди віку 50+ буду перечитувати кожне слово, вдумуючись в нього і оцінюючи все викладене. А ось покоління, яке народилося на межі тисячоліть, краще сприймають інформацію, викладену в форматі відео або анімації. Саме тому так важливо знати на яку цільову аудиторію розробляється Лендінг Пейдж.

Ми також працювали над подібними проектами, тому з гордістю можемо представити як приклади і свої роботи.

Приклад другий. Неперевершені і красиві Landing Page для хмари-сховища

примеры landing page

Для створення гарного Лендінга цього напрямку потрібно не менший мозковий штурм, ніж під час роботи над будь-яким іншим проектом. Роботи було багато всій команді. Підсумком став мультяшний герой з трохи незвичайною зовнішністю.

Робота над створенням хмари для зберігання інформації вимагала зусиль, тому як серйозних конкурентів у цій сфері вистачає.

Переглядаючи в період проведення маркетингової розвідки різні закордонні та вітчизняні Лендінги, ми визначили, що упор в основному робиться на таких трьох аспектах:

  • Простота структури;
  • Насиченість колірної гами;
  • Зрозуміле пояснення достоїнств продукту.

Отриману інформацію ми прийняли до уваги і на цій базі створили власну концепцію одностранічнік. Ми вирішили, що допоможе нам в розкручуванні Лендінга персонаж, що відрізняється своєю незвичайністю. Саме він буде розповідати про всі достоїнства сховища в легкій і невимушеній формі. Звичайно, без гумору не обійшлося, але ми впевнені, що IT-шники цю розрядку серйозної атмосфери оцінять.

Наступними етапами роботи були створення дизайну і розбивка Лендінга на блоки, додавання анімації і пропозиція починати працювати з хмарою цю хвилину. В цілому, вийшло досить цікаво, яскраво, оригінально і жваво.

Приклад третій. Сайт Landing page з високим показником конверсії для продажу унікального товару

примеры удачных лендингов

Тут нас також чекав великий обсяг роботи. Ретельно вивчивши круті приклади посадочних сторінок конкурентів, ми взялися за розробку нового одностранічнік, завданням якого було продати унікальний товар.

Ідей було безліч. І тоді ми вирішили скласти рейтинг landing page по схожим темам, почерпнув для себе цікаві моменти, які могли б стати нам у пригоді в процесі роботи:

  • акцентуватися на розробці дизайну товару;
  • якісні фотографії продаються одиниць;
  • опис достоїнств товару коротко;
  • використання анімації;
  • можливість вибору Лендінга колірної моделі під себе.

Отримавши результат, ми зрозуміли, що не помилилися з тактикою, і Лендінг вийшов на висоті. Ви самі можете в цьому переконатися, погортавши цей сайт.

Запустивши проект, ми були раді отримати додатковий бонус: відвідувати сторінку стала велика кількість користувачів.

Поводимо підсумок: цілком реально створити landing page з високим конверсійним показником, за умови, що ви не полінуйтеся приділити час підготовчим етапам роботи.

Вам необхідно:

  • ознайомиться з одностранічнік з великим конверсійним показником;
  • скласти перелік варіантів, які припали вам до смаку;
  • відзначити цікаві розробки елементів дизайну, структури і тематичних блоків;
  • налаштувати конверсійні параметри, такі як: «Передзвоніть мені», заповнення форми для зворотного зв’язку і прокрутка сторінки;
  • підібрати цікаве поєднання кольорів;
  • позбутися від скролла;
  • опрацювати меню;
  • провести тестування Лендінг.

Ці нехитрі правила допоможуть підготувати і презентувати вдалий Лендінг Пейдж, в якому потенційний клієнт зможе отримати максимум інформації про цікавить його продукті.

 

Приклад четвертий. Дизайнерські та красиві рішення продають сторінок

лендинг с высокой конверсией

Багато з клієнтів впевнені, що всі успішні одностранічнікі можуть похвалитися привабливістю свого дизайну. Правда в цьому моменті є лише частково. Чи не посперечаєшся, що професійно зроблене фото приверне до себе більше уваги, ніж кадр зроблений любителем. Ці ж вимоги поширюються і на грамотний (поєднується або контрастний) вибір кольорової гами, анімацію і розташування всіх блокових структур.

Але! Не менше значення в період розробки посадкової сторінки має і якісні тексти і правильне і зручне розташування всіх форм для зворотного зв’язку. І забувати про це не варто.

 

Користь прикладів лендінгових сторінок

Все буває вперше. І якщо вам вперше доручили написати текстотвкі для продають landing page або зайнятися розробкою дизайну, то вам вкрай необхідно вирушити на розвідку:

  • не полінуйтеся взяти на замітку цікаві моменти;
  • попрацюйте з теорією, ознайомтеся з оглядами і статтями щодо необхідної вам тематиці;
  • підготуйте чорновий варіант;
  • внесіть правки (якщо потрібно);
  • уявіть свій вдалий Лендінг Пейдж.

Тільки пройшовши всі етапи ви зможете навчитися реалізовувати товари або послуги за допомогою односторінкового сайту. Не маючи вдалих прикладів перед очима, складно створити якісний продукт, оскільки для його створення потрібно володіти інформацією про тренди і затребуваних формах подачі інформації. Тільки поєднавши все разом можна створити крутий і красивий Landing Page.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,50/5 60
Loading...
Статьи по теме
Закажите бесплатную консультацию!

Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

Дізнатися вартість сайту

    • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
      066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

    • Расширенная формаСкачать бриф
    Зробити оцінку проекту?