Зробити оцінку проекту?

Хто такий СММ менеджер? Його обов’язки

Кто такой СММ менеджер? Его обязанности

Обов’язки SMM менеджера – що являє собою дана персона?

SMM менеджером може стати досвідчений маркетолог, який знає всі нюанси просування в соціальних сучасних медіа, може розробляти ефективні стратегії і керувати командою фахівців.

 

Професійні якості SMM менеджера

1. Великий кругозір

Ви повинні мати колосальний досвід роботи в плані розкрутки в різних соціальних мережах і вміти працювати з різними програмними інструментами, сервісами.

2. Креативне мислення

Уміння підносити інформацію в потрібному для користувачів вигляді, відчувати цільову аудиторію часто робить чудеса.

3. Аналітика

Щоб досягти успіху в просуванні в соц. мережах необхідно всі свої дії і дії цільової аудиторії піддавати аналізу. Вивчення статистики та вміння робити висновки на основі отриманих даних є нероздільною частиною загального процесу розкрутки.

4. Відповідальність

Ви відповідаєте за дії всієї своєї команди і зв’язок з цільовою аудиторією. Ваша команда повинна знати, що саме потрібно споживачеві. Дану інформацію від потенційних клієнтів до своїх фахівців доносите Ви.

5. Спостереження за трендами

Менеджер генерує нові ідеї відповідно до останніми новинками моди. Крім цього варто вивчати всі зміни, що вступають в силу в кожній окремій соц. мережі.

 

Обов’язки SMM менеджера

  1. Генерація ідей, розробка стратегії просування брендів в різних соціальних мережах;
  2. Управління командою професіоналів;
  3. Управління рекламним бюджетом;
  4. Аналіз конкурентів;
  5. Співпраця з популярними ЗМІ;
  6. Робота з лідерами думок;
  7. Створення контенту для просування.

 

Хотите развивать свой бизнес в Интернете и иметь больше заказов?

    Як отримати посаду?

    У Вас повинно бути не менше двох років досвіду роботи в сфері SMM-маркетингу, багато успішних кейсів з просування компаній, брендів і персональних профілів професіоналів.

    При створенні портфоліо дайте відповідь на наступні питання:

    • яким чином була вирішена бізнес-завдання замовника послуг;
    • як вдалося досягти певних показників за якістю і кількістю;
    • як виріс імідж компанії клієнта.

    Основним завданням SMM просування є створення якісного контенту, який цільова аудиторія буде репоста, тобто самостійно поширювати залучаючи нових користувачів до клієнтського профілю. Якщо Ви можете реалізувати на практиці все вище описане і впевнені в своїх силах, тоді Ви вибрали вірний шлях і безсумнівно досягнете успіху.

    • УкрОборонПром
      Державний концерн
    • Veladis
      Ідеальні морепродукти з 40 країн світу
    • Досягай
      Школа футболу Олексія Гая
    • Шустов
      Музей Шустова
    • Хлібні технології
      Компанія, яка є одним з найбільших виробників тонкого лаваша на території України з 2009 року.
    • Vestum
      Торгова марка світлодіодного освітлення
    Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,50/5 46
    Loading...
    Статьи по теме
    Закажите бесплатную консультацию!

    Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

    Дізнатися вартість сайту

      • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
        066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

      • Расширенная формаСкачать бриф
      Зробити оцінку проекту?