Аналіз семантичного ядра сайту, інтернет магазину під ключ
Вам необходимо візначіті якість семантичного ядра вашого сайту? Це можна здійсніті по-різному: можна вдатися до допомоги фахівців, а можна скористати с помощью питань комерційної торгівлі сервісів.
Ціна і вартість 2019
Тип послуги | Термін виконання | Вартість |
Збір ключових фраз (Сайт візитка) | 3 робочих дня | від 1500 грн |
Збір ключових слів (Інтернет магазин) + SEO аудит | 10 робочих днів | від 3500 грн |
Збір ключових слів (Сайт портал) + SEO аудит + аналіз посилальної стратегії | 15 робочих днів | від 5500 грн |
Збір ключових слів (новинарів) + SEO аудит + аналіз посилальної стратегії + юзабіліті аудит | 20 робочих днів | від 7500 грн |
Поговоримо про кожного з можливих варіантів.
Аудит семантичного ядра, який буде проводитися фахівцем, грунтується лише на висновках експерта. Для цього він ретельно переглядає всі семантичне ядро і здійснює оцінку наявних у ньому ключів. Такий варіант аудиту реально продуктивний, якщо семантичне ядро включає в себе сотню – іншу ключових запитів; якщо фахівець, який проводить аудит, дійсно знає експерт; якщо він відповідає за якість своєї роботи.
Яким чином фахівцеві вдається оцінити якість семантичного ядра? Тут на допомогу йому приходять певні сервіси. Переглянути частотність того чи іншого ключового запиту можна в WordStat або ж скористатися допомогою Google AdWords. Далі фахівець, маючи всі необхідні статистичні дані, вже може оцінити кожен ключ: чи забезпечать вони трафіком, якщо будуть в топовій десятці, та й в принципі, як швидко можна буде вивести потрібні ключі в лідерські позиції.
Після проведеного етапу роботи сеошник зможе дати свій висновок. Він може порадити прибрати з семантичного ядра ключові запити з високою частотністю, які погано охоплюють цільову аудиторію; але при цьому додати в ядро інші ключі, які будуть краще підходити для охоплення можливих потенційних клієнтів. На прикладі це може виглядати так. Якщо сайт надає послуги з вантажоперевезень, то ключі з високою частотністю ( «вантажівка», «вантажник» і ін.) Варто прибрати. А ось додати «вантажопідйомність», «замовити Грузопервозки» і т.д. варто. Оскільки перші практично не принесуть трафіку на ресурс, незважаючи на свою високу частотність, а другі краще зможуть охопити цільову аудиторію, отже, зможуть привести на сайт потенційних клієнтів.
Але, не слід забувати, що такий спосіб аналізу семантики вашого сайту буде проведено грамотно і якісно тільки при збігу певних умов: щодо невеликої кількості ключів і наявності знає сео-спеціаліста, який не просто хоче викачати з вас гроші, а відмінно розуміє, що низькочастотні ключі здатні привести трафік на сайт не гірше високочастотних, але коштують при цьому в рази дешевше. Якщо якесь із цих умов у вас не виконується, то краще вдатися до використання іншого варіанта аудиту семантичного ядра сайту.
Другий спосіб ґрунтується на використанні певних сервісів, а й ваша участь тут необхідно. При такому розкладі буде здійснюватися робота з усіма ключами різної частотності. А далі, маючи частотність, конкурентність кожного ключа і інші потрібні критерії, можна судити про якість семантичного ядра.
Ви можете вдатися до допомоги інструменту, який допоможе вам зібрати семантику для вашого сайту і виділити семантичне ядро, відсіявши невідповідні ключі. Якщо ж у вас ядро вже зібрано, то просто вивантажити його в сервіс, потім перейдіть в «Інструмент збору семантики – UPCHECK», де зможете створити проект без фраз.
Після чого можете додати і необхідні фрази.
А потім і зібрати частотність для всіх фраз,
а також побачити усереднені значення по конкурентності запитів і їх частотності.
Маючи перед очима всю необхідну інформацію, ви сміливо можете визначатися з ключовими запитами, які варто залишати в вашому семантичному ядрі сайту. Тут доведеться визначатися з критеріями вибору в залежності від тематики вашого сайту. Трапляється, що при вузькій спеціалізації сайту частотність ключів може бути мінімальною (плоть до нуля), а ось конкурентність – високою.
Варто зауважити, що при широкому семантичному ядрі кількість низькочастотних ключів може бути велике. При цьому вони можуть мати нульові показники частотності, але високі показники конкурентності. Наприклад, так:
Якщо ви добре розбираєтеся в специфіці власного бізнесу і маєте доступ до подібних сервісів, що дозволяє з усіх боків проаналізувати ключові запити для семантичного ядра сайту, ви зможете без сторонньої допомоги якісно зібрати семантику для власного сайту.