Зробити оцінку проекту?

Аудит семантичного ядра сайту під ключ

Аналіз семантичного ядра сайту, інтернет магазину під ключ

Аудит семантического ядра сайта под ключ

Вам необходимо візначіті якість семантичного ядра вашого сайту? Це можна здійсніті по-різному: можна вдатися до допомоги фахівців, а можна скористати с помощью питань комерційної торгівлі сервісів.

Ціна і вартість 2019

 

Тип послугиТермін виконанняВартість
Збір ключових фраз (Сайт візитка)3 робочих днявід 1500 грн
Збір ключових слів (Інтернет магазин) + SEO аудит10 робочих дніввід 3500 грн
Збір ключових слів (Сайт портал) + SEO аудит + аналіз посилальної стратегії15 робочих дніввід 5500 грн
Збір ключових слів (новинарів) + SEO аудит + аналіз посилальної стратегії + юзабіліті аудит20 робочих дніввід 7500 грн

 

Анализ семантического ядра сайта, интернет магазина под ключ

Поговоримо про кожного з можливих варіантів.

Аудит семантичного ядра, який буде проводитися фахівцем, грунтується лише на висновках експерта. Для цього він ретельно переглядає всі семантичне ядро і здійснює оцінку наявних у ньому ключів. Такий варіант аудиту реально продуктивний, якщо семантичне ядро включає в себе сотню – іншу ключових запитів; якщо фахівець, який проводить аудит, дійсно знає експерт; якщо він відповідає за якість своєї роботи.

Яким чином фахівцеві вдається оцінити якість семантичного ядра? Тут на допомогу йому приходять певні сервіси. Переглянути частотність того чи іншого ключового запиту можна в WordStat або ж скористатися допомогою Google AdWords. Далі фахівець, маючи всі необхідні статистичні дані, вже може оцінити кожен ключ: чи забезпечать вони трафіком, якщо будуть в топовій десятці, та й в принципі, як швидко можна буде вивести потрібні ключі в лідерські позиції.

Після проведеного етапу роботи сеошник зможе дати свій висновок. Він може порадити прибрати з семантичного ядра ключові запити з високою частотністю, які погано охоплюють цільову аудиторію; але при цьому додати в ядро ​​інші ключі, які будуть краще підходити для охоплення можливих потенційних клієнтів. На прикладі це може виглядати так. Якщо сайт надає послуги з вантажоперевезень, то ключі з високою частотністю ( «вантажівка», «вантажник» і ін.) Варто прибрати. А ось додати «вантажопідйомність», «замовити Грузопервозки» і т.д. варто. Оскільки перші практично не принесуть трафіку на ресурс, незважаючи на свою високу частотність, а другі краще зможуть охопити цільову аудиторію, отже, зможуть привести на сайт потенційних клієнтів.

Але, не слід забувати, що такий спосіб аналізу семантики вашого сайту буде проведено грамотно і якісно тільки при збігу певних умов: щодо невеликої кількості ключів і наявності знає сео-спеціаліста, який не просто хоче викачати з вас гроші, а відмінно розуміє, що низькочастотні ключі здатні привести трафік на сайт не гірше високочастотних, але коштують при цьому в рази дешевше. Якщо якесь із цих умов у вас не виконується, то краще вдатися до використання іншого варіанта аудиту семантичного ядра сайту.

Другий спосіб ґрунтується на використанні певних сервісів, а й ваша участь тут необхідно. При такому розкладі буде здійснюватися робота з усіма ключами різної частотності. А далі, маючи частотність, конкурентність кожного ключа і інші потрібні критерії, можна судити про якість семантичного ядра.

Ви можете вдатися до допомоги інструменту, який допоможе вам зібрати семантику для вашого сайту і виділити семантичне ядро, відсіявши невідповідні ключі. Якщо ж у вас ядро вже зібрано, то просто вивантажити його в сервіс, потім перейдіть в «Інструмент збору семантики – UPCHECK», де зможете створити проект без фраз.

Инструмент сбора семантики - UPCHECK

Після чого можете додати і необхідні фрази.

заказать семантическое ядро

А потім і зібрати частотність для всіх фраз,

Заказать сбор семантического ядра

а також побачити усереднені значення по конкурентності запитів і їх частотності.

Заказать разработку семантического ядра для сайта

Маючи перед очима всю необхідну інформацію, ви сміливо можете визначатися з ключовими запитами, які варто залишати в вашому семантичному ядрі сайту. Тут доведеться визначатися з критеріями вибору в залежності від тематики вашого сайту. Трапляється, що при вузькій спеціалізації сайту частотність ключів може бути мінімальною (плоть до нуля), а ось конкурентність – високою.

Варто зауважити, що при широкому семантичному ядрі кількість низькочастотних ключів може бути велике. При цьому вони можуть мати нульові показники частотності, але високі показники конкурентності. Наприклад, так:

Семантическое ядро на заказ, пример, составление, отзывы

Якщо ви добре розбираєтеся в специфіці власного бізнесу і маєте доступ до подібних сервісів, що дозволяє з усіх боків проаналізувати ключові запити для семантичного ядра сайту, ви зможете без сторонньої допомоги якісно зібрати семантику для власного сайту.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,50/5 66
Loading...
Статьи по теме
Закажите бесплатную консультацию!

Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

Дізнатися вартість сайту

    • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
      066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

    • Расширенная формаСкачать бриф
    Зробити оцінку проекту?