Зробити оцінку проекту?

Аналіз конкурентів в інтернеті

анализ конкурентов в интернете

Аудит конкурентів в мережі

Поговоримо сьогодні про тих, кого багато хто недолюблює: про конкурентів. Є класичні дві новини: хороша і погана. Почнемо з поганої. Від конкурентів позбудеться неможливо. Але є і друга новина – хороша, яка легко перекриває погану. Конкурентів можна обійти. Що для цього потрібно? Провести детальний аналіз сайту, щоб визначити всі переваги конкурентів, а потім грамотно використовувати отримані дані при плануванні стратегії розкрутки власного сайту.

Що дасть Вам аудит інтернет конкурентів:

  • недоробки в SEO-просуванні (по яким ключ. фразам розкручується Ваш конкурент);
  • поліпшити юзабіліті (зручність вашого сайту, інтернет магазину);
  • знайти нові канали залучення клієнтів;
  • зменшити ціну залучення ліда (потенційного клієнта який залишив свої контактні дані);
  • дізнатися цінову політику вашого онлайн бізнесу;
  • зрозуміти в якому напрямку рухатися.

Як бачите, дані про ваших конкурентів допомагають вам успішніше будувати ваш бізнес, оскільки завжди безпечніше вчитися на чужих помилках, ніж танцювати по своїм улюбленим граблях.

 

Хотите развивать свой бизнес в Интернете и иметь больше заказов?

    Основні моменти SEO-аудиту сайтів конкурентів, на які необхідно звернути увагу

    Щоб отримати повну картину, слід промоніторити сайти конкурентів за такими напрямками:

    1. Внутрішня оптимізація:
    • структура сайту;
    • наповнення сайту;
    • ключі;
    • юзабіліті.
    1. Зовнішня оптимізація:
    • зворотні посилання;
    • анкор.

     

    А тепер більш докладно про кожному пункті.

    Аудит структури сайту

    как анализировать конкурентов в интернете - структура

    За все внутрішні взаємозв’язку відповідальна структура сайту. Вона складається з правильно розподіленого по посадковим сторінкам, грамотно складеного семантичного ядра і зручності для відвідувачів сайту. Якщо структура сайту має правильну будову, то сайт буде швидше і краще ранжуватися в системах пошуку, а також буде мати більш високий показник дружності до користувачів (user friendly).

    Щоб отримати більш високі результати, необхідно враховувати такі моменти:

    • рівень вкладеності сторінок;
    • зручність і комфорт для користувача сайту;
    • розподіл ключів на посадочних сторінках і категорії конкурентів;
    • внутрішню перелинковку.

    Аудит наповнення сайту

    анализ конкурентов сайта - ошибки контента

    Цей етап не менш важливий, ніж попередній. І тут аналізувати теж є що: структуру всіх текстів (в тому числі унікальність, заголовки h1 – h6, наявність в текстах зображень, їх якості і кількості). Для перевірки текстів є чимало сервісів, наприклад text.ru або advego.ru. наповнюючи свій сайт контентом, обов’язково слід брати до уваги число знаків в текстах на веб-ресурсах ваших конкурентів, а також органічно вписані в тексти ключові слова.

    Аудит ключів

    анализ конкурентов по ключевым словам

    Насправді ключі, які органічно вписуються в тексти, відіграють чималу роль в пошуковій оптимізації. Саме тому аудит ключових слів складається з декількох етапів, кожен з яких присвячений окремим моментам:

    • мета-опису – keywords, description, title;
    • анкор посилань – які КС застосовуються;
    • число ключів в пошуку.

    Для проведення такого аналізу так само є спеціальний софт: Netpeak Spider, Screaming Frog, Serpstat, Semrash. Браузери також мають спеціальні розширення, які можуть надати допомогу в проведенні аудиту ключів: Rds Bar і Open Seo Stats.

    Аудит юзабіліті

    Аудит юзабилити конкурентов в интернете

    Те, наскільки користувач здатний швидко відшукати на сайті необхідний йому товар, розрахувати вартість, задати менеджеру його запитання і отримати на нього швидкий і професійну відповідь, характеризує юзабіліті сайту. Користувачі завжди будуть віддавати перевагу тим сайтам, на яких вони відчувають себе легко і комфортно. Щоб провести оптимізацію юзабіліті сайту, слід порівнювати вартість товарів або послуг, проводити аналіз окремих частин веб-ресурсу (FAQ, footer, header, товарної картки, кошики, калькуляторів і т.д.).

    Для проведення такого аудиту немає спеціального софту, тому всі порівняльні дії проводяться вручну, тобто ви записуєте, все, що знайшли у конкурентів, а потім продаєте на своєму ресурсі.

    Аудит зворотних посилань

    Якщо ви будете мати дані про посилальної масі ваших конкурентів, то зможете істотно заощадити власний час на пошук авторитетних сайтів-донорів. Для аудиту можна скористатися сервісом ahrefs. com, який розкриває всі дані про кількість посилань і їх видах (текст, банер, зображення). Посилання можуть бути як постійними, так і тимчасовими. Вибираючи донорів для свого сайту, слід звертати увагу на тематику донора, його авторитет, кількість вихідних посилань (краще, щоб їх було небагато). Допоможуть визначитися з донорами такі сервіси як xtool.ru або checktrust.ru.

    Анкор-лист

    Якщо ви проаналізуєте текстовку в анкорі посилання, то будете знати:

    • які ключі використовує конкурент для просування свого сайту і будь КС немає у вас;
    • які фрази використовуються для розведення посилальної маси вашими конкурентами і яким чином вони це роблять;
    • який околоссилочний текст використовують конкуренти для просування свого сайту.

    Сервіс ahrefs. com (про який ми вже говорили) допоможе проаналізувати і ці посилання. Для проведення аналізу слід перейти у вкладку «Анкор». Обов’язково слід враховувати і текст, який буде розташовуватися близько анкора, оскільки пошукові системи відносять його до ключовими фразами, а значить, враховують при ранжируванні.

    Підводимо підсумки

    Щоб вибудувати грамотну стратегію просування сайту, потрібно виконати величезний обсяг робіт, при цьому постійно аналізуючи кожен крок. Аудит конкурентів займає дуже багато часу, але є відмінною підмогою в вибудовуванні стратегії. Саме цей аналіз допомагає успішно розвиватися вашому сайту в потрібному напрямку, не втрачаючи своєї родзинки.

    • УкрОборонПром
      Державний концерн
    • Veladis
      Ідеальні морепродукти з 40 країн світу
    • Досягай
      Школа футболу Олексія Гая
    • Шустов
      Музей Шустова
    • Хлібні технології
      Компанія, яка є одним з найбільших виробників тонкого лаваша на території України з 2009 року.
    • Vestum
      Торгова марка світлодіодного освітлення
    Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 54,70/5 44
    Loading...
    Статьи по теме
    Закажите бесплатную консультацию!

    Мы свяжемся с вами в ближайшее время после отправки заявки и с удовольствем ответим на все вопросы, которые будут вам интересны!

    Дізнатися вартість сайту

      • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
        066-55-303-88 093-55-303-88 098-55-303-88

      • Расширенная формаСкачать бриф
      Зробити оцінку проекту?