Неписані закони SMM маркетингу
Сучасні соціальні мережі мають величезний потенціал для якісного просування практично будь-якого виду бізнесу. Але багато маркетологи не зовсім розуміють, які саме інструменти розкрутки є більш дієвими. Є перевірені практикою, неписані правила, що допомагають досягти успіху. Про них мова піде нижче.
Важливість соціальних мереж
В сучасних соціальних мережах є багато користувачів, які шукають різні товари і послуги. Деяким відомий Ваш бренд. Інші шукають таку продукцію, але поки Вас ще не знають. У будь-якому випадку завжди є можливою знайти свою цільову аудиторію. Цього можна досягти багатьма способами. Більш дієвим вважається реклама – таргетингової, в паблік і тематичних спільнотах, блогах блізкотематіческіх профілів.
У соц. мережах досвідчений SMM маркетолог уміє зацікавити користувачів і перенаправити на основний ресурс, тобто продає сайт. Якщо контент у Вашому профілі буде корисним, вони висловлять бажання ближче ознайомитися з комерційною пропозицією вже безпосередньо в інтернет магазині або на сайті послуг.
Крім усього вище представленого, чисельний трафік з соц. мереж позитивно впливає на пошукове просування інтернет ресурсу, оскільки ПС вважають, що багато користувачів з соціальних медіа можуть відвідувати тільки якісні і корисні сайти.
1. Взаємодійте зі своєю цільовою аудиторією
Варто завжди читати коментарі користувачів і намагатися зрозуміти їх потреби, що саме цікавить цільову аудиторію. Це можна робити у вигляді опитувальників або простих запитань після публікацій. Опрацьовуйте негатив. Якщо виникають проблеми, допомагайте читачам їх вирішувати.
2. вузькості спеціалізації
Публікуйте тільки професійні пости в яких представлена експертна інформація. Пам’ятайте, що військовий льотчик швидше за все не розповість кухареві елітного ресторану, як смачно приготувати ту чи іншу страв
Також варто подбати про те, щоб користувачі отримали максимум корисної інформації про діяльність компанії, але не відбулася при цьому витік важливих даних, якими можуть скористатися конкуренти.
Наприклад, можна оформити робочий процес експертів в форматі відео-звернення. Або додати відео-інструкцію в якій говориться, як поводитися з тим або іншим товаром.
3. Зосередженість на якості
Не треба намагатися постити по кілька публікацій в день. Зосередьтеся на якості контенту. Розміщуйте експертні матеріали, інструкції, огляди, корисні новини. Демонструйте кейси та реальні історії з життя компанії.
4. Нарощування цільової аудиторії – вірусний маркетинг
На Ютуб можна зустріти багато цікавих відео роликів, які користуються величезною популярністю у користувачів і отримують багато переглядів, а також репоста.
Перед створенням подібного контенту дізнайтеся спочатку, що саме цікавить користувачів. На які саме питання вони бажають отримати відповіді. Наприклад, можна продемонструвати перевага свого товару в вигляді наочного експерименту, відзнятого на відео.
5. Способи впливу
Визначте лідерів думок у своїй ніші. Подивіться може хтось із них вже є у Вас в друзях. Запропонуйте їм у себе розмістити пост про Вашу компанію, продукцію або бренд.
Наприклад, можна надати блогеру безкоштовно скористатися послугою і написати про це відгук. Якщо сервіс або товар в плані якості не зовсім, тоді краще лідерів думок не чіпати. Ці люди досить сильно дорожать своєю репутацією.
6. Цінність публікацій і статистика
Залучення користувачів в дії і діалог дає можливість встановити з ними контакт для кращого розуміння і тематичного спілкування. Подивіться, які саме посади приносять найбільше відгуків у вигляді лайків і коментарів. На основі зібраних даних можна скласти перелік корисних тем, які найбільше привертають увагу.
7. Визнання цільової аудиторії
Найголовніше в просуванні компанії або бренду – визнання потенційних клієнтів. Це суттєвий крок до підвищення конверсії. Варто показати, що кожен клієнт є важливим для Вас. Це можна зробити відповівши на питання в коментарях або залишити подяку за позитивний відгук.
Ваші відповіді повинні бути не порожнім набором слів, а експертною радою. Якщо не зовсім ясно, як правильно відповісти на поставлене запитання, краще попередньо порадитися з фахівцем в даній сфері.
Намагайтеся реагувати на звернення користувачів максимально швидко. Робіть публікації для найактивніших передплатників, репости їх публікацій, а також організовуйте цікаві конкурси з цінними призами.
Відносини в соціальних мережах будуються на взаємовигоди. Оцініть свою сторінку. Чим вона може бути корисна Вашої цільової аудиторії. Чи є постійний контакт з передплатниками та як Ви оцінюєте взаємини з боку. Для отримання хорошого результату варто відповісти на всі ці важливі питання.