Сделать оценку проекта?

Чому Web розробка повинна коштувати багато ?

Головним орієнтиром Ціноутворення у даній сфері виступають іноземні ринки аналогічних послуг. І це цілком закономірно, адже усі професійні студії та компанії, які досягли високого технологічного рівня прагнуть вийти на закордонній ринок, де клієнти більш імениті, а винагорода більш «смачна». Маючи європейських чи американських клієнтів мало хто захоче працювати по українським цінам.

Зрозуміло, що компанії які мають такий же професійний рівень проте не мають таких закордонних клієнтів, працюють з вітчизняним ринком по меншим  цінам. Студії ж які не мають ні професійних навичок ні закордонних клієнтів, за найменші кошти випускають шаблонні та однотипні сайти. Тому зазвичай не зрозуміло, чому такі великі розриви в ціні на нашому ринку.

Окрім клієнтів, на ціноутворення дуже сильно впливають співробітники та їх кваліфікація. Певний рівень заробітної плати спеціалістів встановлений лідерами ринку породжує орієнтир заробітних плат, на які розраховують наймані працівники. Людина високим рівнем досвіду на навичок, а також із поширеними знаннями на різні мови програмування повинна отримувати відповідну зарплатню.

Тобто мінімальну ціну на вартість готового сайту встановлюють саме зарплати працівників, які його створюють. Доречі варто зауважити, що є певна частина студій/компаній, які саме так і працюють із своїми клієнтами. У них немає номінальної вартості проекту, а встановлюється ціна за потрачені години. Сам розрахунок відбувається по факту витрачених годин.

Наступне логічне запитання: чи потрібні мені дорогі (або навіть середні) програмісти? Таке запитання може казатися умісним для власників невеликих сайтів (візиток, лендінгів). Що взагалі може піти не так, якщо зробити собі сайт на шаблоні чи у «недосвідчених» програмістів? Насправді ж є декілька проблем з якими потів стикається замовник:

  • Постійні баги, які ніхто не хоче фіксити;
  • Сайт не приносить клієнтів (не було проведено аналіз потенційних клієнтів, не складена маркетингова модель, не продумувалися механізми для контакту);
  • Неможливо щось самостійно змінити на сайті (в адмін.панель не виведені потрібні інструменти, не дали можливість змінювати текст картинки);
  • Виконавець кудись зник, не відповідає, студія пропала;
  • Доопрацювання по сайту ніхто з інших фірм не хоче робити, так як сайт писався не правильно, або на якісь взагалі невідомій платформі (для програмістів буде більше проблем, ніж доходу, якщо вони візьмуться за нього)
  • Рівень виконаної роботи просто не задовольняє очікування.

Як би це не банально звучало, проте ці проблеми виникають у всіх замовників, які обираються низько рівневі невідомі студії, замовляють сайти у чиїхось знайомих програмістів, чи звертаються до фрілансерів. В результаті замовник розуміє, що «скупий платить двічі» і це стає йому наукою на майбутнє.

У хорошої студії, під розробку одного проекту виділяється команда. Для порталу чи інтернет-магазину це може бути команда із 5-10 чоловік: менеджер проекту, 1-2 дизайнера, 1-2 фронтенд програміста, 1-2 бекенд програміста, тестувальник, СЕО-спеціаліст, контент менеджер.

Якщо замовник дійсно хоче бачити результат і готову бізнес модель на своєму сайті, він буде розуміти, що потрібна команда професіоналів, яка може реалізувати проект в комплексі та під ключ.

Статьи по теме
Подпишитесь на обновления
Email *
Узнать стоимость сайта
  • Отправьте нам заявку на бесплатный просчет стоимости сайта и наш специалист с Вами свяжется. Или звоните:
    (044) 383-40-91 (066) 136-71-39

  • Расширенная формаСкачать бриф
Сделать оценку проекта?